"Reci da mamice " čuje se 'tiho' šaputanje. Odmahnem glavom te vratim pogled na već nestrpljivog Harrya. Pogledam u njega te stavim jednu ruku na čelo te se nasmijem "Da,da i da " kažem te se on široko nasmije. Podigne se i uhvati me oko struka u slijedećem trenutku sam bila u zraku te me je on zavrtio "Volim te ,volim te " rekao je točnije derao se dok me je vrtio. Polako me spusti te su moje noge ponovno dirale tlo. Začuje se tiho šaputanje 'To' i 'Pristala je '. Uhvati me oko struka te me još više približi sebi. Stavim ruke na njegove obraze "Volim te" prošapučem mu "I ja tebe najvise na svijetu " uzvrati mi. Približim se svojim licem njemu i spojim naše usne.
Usred poljupca se začuje "Fujj" te se obadvoje nasmijemo. Odvojimo se jedno od drugoga i okrenemo se prema vratima gdje su stajali Alex,Sam,Matt i Darcy. Pogledali su nas sa velikim osmijehom Darcy se zatrči prema nama "Mamice " uhvatim ju i podignem "Reci ljubavi" kažem "Hoću li bacati latice i nositi bijelu haljinicu kao kod ujaka Louisa " ja kimnem i nasmijem se. Pogledam u dečke "Što vi čekate ?" pitam te se oni nasmiju i potrče u zagrljaj. Nisu moja djeca ,ali ih volim i smatram svojom djecom "Volim vas sve puno,puno " kaže te mi oni uzvrate "Ajmo na spavanje sutra na ručak dolaze ujak Louis , Niall ,Zayn i Liam " kažem te se oni razvesele. Sve sam ih spremila na spavanje te sam otišla u Mattovu sobu. Pri ulasku pokucam na vrata "Ej" kažem. Pogledam u njega sjedio je na krevetu "Ej , trebaš nešto? " pita "Pa sve sam spremila u krevet pa da i tebe " kažem te se on nasmiješio "Mislim da sam malo prestar za to " kaže "Ne ,nikada nisi prestar za to " kažem sa smiješkom. Polako povučem prekrivač i pokrijem ga te ga poljubim u čelo "Lijepo spavaj " kažem te se on nasmiješi. Uđem u sobu gdje su balkonska vrata bila otvorena tako da je ugodni ljetni povjetarac rashlađivao sobu. Ugledam Harry na krevetu samo u boksericama kako tipka po mobitelu. Dođem do njega te sjednem na krevet "Spavaju ?" pita te ja kimnem glavom. Povuče me na sebe te nas preokrene kako bi ja bila ispod njega. Počne me ljubiti po vratu "Harry " kažem kroz smijeh jer me počinje škakljati "Harry prekini" kažem te se on odvoji od mene "Ma daj nismo dugo " kaže dok se duri poput djeteta "Ne možemo " kažem sa osmijehom "Zašto ?" procvili "Zato jer si djeca tu čuti će nas " kažem "Biti ćemo tihi " kaže te ja odmahnem glavom. Podigne se i iz ormara uzme deku pogledam zbunjeno u njega "Što ce ti to ?" pitam zbunjeno "Dođi" uzme mi ruku. Nađemo se u hodniku te polako na prstima siđemo niz stepenice. Prije nego Izađemo van ugasi svijetla koja su postavljena kod bazena i po vrtu. Polako me vodi do bazena pazeći da ne padne. Njegove ruke se nađu na mojim leđima te dođu do kopče od moga grudnjaka. Nakon par sekundi grudnjak je bio na podu. Njegove ruke su klizile niz moje tijelo dok nisu došle do ruba mojih gaćica. Koje su se nakon par sekundi našle kraj mojeg grudnjaka "Harry " prošaptala sam nakon što više nisam osjetila njegove ruke. Čula sam zvuk vode. Ušao je u vodu ? "Dođi " za čujem njegov glas. Polako krenem prema naprijed i odjednom mi nestane tla pod nogama i moja koža i kosa se u trenutku smoči. Izronim van te počnem ubrzano disati Harryeve ruke se nađu oko mene. Okrene me prema sebi. Te se njegove usne nađu na mojima...."Matt možeš li mi molim te donijeti sokove " kažem te on kimne glavom. Stavila sam sve što je potrebno za dobar roštilj. Alex i San dotrče do mene "Mama kada će doći ujaci? " pitaju. Taman kada želim odgovoriti začuje se dobro poznati glas "Vaš najdraži ujak je ovdje "kaže te se ja okrenem " Louis " pozdravim ga jednim zagrljajem " Što ima " nasmijno pita "Ma svašta , nego di ti je žena i sin ?" pitam "Ma saće doći otišla ga je presvući " kaže te ja kimnem. Odjednom se Louisu stvori još veći osmjeh "Matt" veselo kaže. Nije dvoje su se pronašli i stvarno su predobri. On i Louis igraju nogomet i Louis mu dolazi na svaku utakmicu "Postao sam kapetan " rekao je veselo te ja pogledam u njega " Kada i zašto mi nisi rekao ?" kažem te on pogleda u mene. Bio je višlji od mene među njima sam se osjećala kao dijete " Jučer , htio sam to prvo Louisu reći " Louis se ponosno nasmije "Pa čestitam " kaže te se zagrle te sam ga onda ja zagrlila. Uskoro su se svi ostali pridružili ....
"Ej ,treba li još rajčice? " pitala je Zoi dok smo radili salatu. Odmahnem glavom te uzmemo zdjelice i ponesemo ih van. Pričali smo i smijali se dok su se djeca kupala u bazenu. Harry dođe do mene što je značilo da im moramo reći "Ovaj, molim vas malo pažnje " kaže. Svi nas pogledaju "Moramo vam nešto reći " kaže Harry,ali ga ja ispravim "Ma zapravo želimo vam nešto reći " te se oni nasmiju "Što ?" pita Liam "Hoćete li posvojiti još jedno djete ?"pita Niall te se svi nasmijemo " Ma ne " kažem "Nešto puno važnije " Harry me nadopuni "Amm, čekaj da smislim još nešto " javi se Louis te se svi nasmijemo. Pogledam u njihova lica koja su sada znatiželjno promatrala u nas. Ovo je tako čudno sve se tako brzo dešava. Kao da sam jučer bila ona depresivna curica u potrazi za pravom ljubavi koja će mi upotpuniti život. Onak koja je tražila sreću ,ali kao da je svaki puta krivo skrenula ,a onda se odjednom probudila i shvatila je da se mora preseliti. Počela je ispunjavati svoje snove i biti osobom kakvom je smatrala i željela biti. Biti čvrsta i puna samopouzdanja. Pomagati svima oko sebe i gledati na sve u pozitivno makar to bile najcrnje misli našla bih nešto svijetlo u njima. Kažu da male stvari čine sreću. E pa meni je ljubav prema Harryu dokazala da je upravo to istina. Jer prije njega ja sam bila još samo jedna crna točka na papiru,ali kada sam pored njega osjećam se kao da sam drugačija od svi. Možda to zvuči umišljeno ,ali kada ste zaljubljeni znate taj osjećaj .
"Jučer sam pitao Noru dali se želi udati za mene i pristala je "Jao ljudeki evo novoga nastavka ... Ko bi reko ha ... Pa da ... Kako vam se sviđa ... Ajmo komentirajte ... Nadam se da vam se sviđa i hvala svima koji osvajaju svoje vrijeme na ovo sranje ...
KOMENTIRAJTE ... I ostavite vote kao vam se sviđa ...
Oprostite na gramatičkim greškama...
Volim vas puno,puno ....
♥♥♥♥Love ya♥♥♥♥
YOU ARE READING
STAY/h.s
Fanfiction· KNJIGA JE POD UREĐENJEM · "Ne mogu obećati da ću biti najbolji dečko ikad i da te nikada neću povrijediti "rekao je dok su se suze spuštale niz moje lice "Ali obećajem ti da nikad više nećeš prolaziti kroz takvu bol " nadoda. Teško uzdahnem "Samo...