Kimnem glavom u znak potvrde, odmahne glavom i odmakne se od mene. Srene pogled u stranu stavi jednu ruku na čelo naslanjajući se na stol na kojem mi je stalaj šminka i ostala kozmetika "Ne Nora ovo je krivo" bio je sav zbunjen i pomalo ljut, ali ne na mene nego na sebe "Samo ću te povrijediti ništa više patiti ćeš ,a to je nešto što ne želim .Shvaćaš li me ?Ne želim te po..."nije stigao dovršiti rečenicu jer sam ga prekinula " Ne mora značiti da ćeš me povrijediti." vrati pogled na mene "Nora" uzdahne prolazeći rukom kroz kosu "Slušaj me" bio je živčan i ljut "Ne, ne slušaj sada ti malo mene" ljuto mu uzvratim "Ne znaš to, ne možeš znati da ćeš me povrjediti. To što si druge povrjeđivao ne znači da moraš mi mene. Dokaži svima da nisi ona osoba kakvom te smatraju " derala sam se na njega izbjegavajući svaki njegov pogled jer znam da bi me to obeshrabrilo, ali sam znala da prati svaki moj pokret "Dobro " tiho kaže "Ne Harry" stanem kada shvatim što je zapravo rekao i pogledam prema njemu koji se je trenutno zabavljao. Stajao je naslonjen na zid i smješakao se "Znači mi smo sada u vezi " pitala sam zbunjeno "Izgleda" odgovori na moje pitanje. "Ovo je bilo brzo" glasno se nasmije otkrivajući svoje predivne zube. Jesam li ga ja upravo pitala za vezu?
Sjedili smo u dnevnom boravku u tišini "Am, što bi mi sad trebali raditi ?" pitam ga zbunjeno te on slegne ramenima "Ne znam" kažem mršteći se. Gledali smo u ugašeni televizor, sve je trenutno bilo toliko čudno, ali čudno je dobro. Valjda.
"Idemo u tretanu ?" odjednom kaže teja pogledam u njega, a on je već gledao u mene "Može" kažem te se on ode u svoj stan kako bi se obukao, a ja u svoju sobu.
Izašla sam van pred zgradu te me odmjeri "Ne misliš valjda ići u tome u teretanu" zbunjeno pogledam u svoju odjeću.
"Da ,mislim .Šta joj fali?" pitala sam zbunjeno "Kao prvo sigurno nećeš vježbati u tome" nasmijem se i dobijem zbunjeni pogled od njega "Ne, budalice" podignem crni Nike ruksak "Ovdje mi su stvari u koje ću se presvući. Neću sigurno poslje teretane u znojnoj i smrdljivoj odjeći hodati" kažem "Istina" odgovori i popravi svoje crne naočale "A gdje su tvoje stvari ?" pitala sam pokazao je glavom prema autu " Ja se inače obučem za teretanu ,a poslije treninga se presvučem "kimnem glavom
Obukla sam crne kratke Nike hlačice, crni top i crne Nike patike. Uzela sam bočicu sa vodom i mobitel. Čim sam izašla Harry me odmjerio preokrenula sam očima i izašla van .Točnije iz tog dugog hodnika sam izašla u veliku dvoranu gdje je bilo prosječno ljudi za jednu teretanu. Dobila sam dosta pogleda i čulo se zviždanje. Sjetila sam se jednog mog prijatelja rekao je "Ako dečko zviždi za tobom nemoj se okretati ignoriraj ga .Ti si dama /cura, a ne pas " ah dobar stari Niall. Primjetila sam Harryev pa mogla bi reći ljubomorni pogled. Odlučio je raditi sklekove pa sam se odlučila ubaciti i pomoći mu tako da sam legla na njegova leđa i gledala u TV koji je bio na zidu gledala sam spotove pjesama koje su prikazivali na Mtv-u.
Sjedila sam na podu dok sam gledala kao udara u tu vreću već dobrih 15 minuta . Bio je usredotočen u udaranje te crne vreće za boks odjednom se zaustavio i okrenu prema meni "Hoćeš probati " pitao je gledajući u mene "Ok , može" rekla sam i navukla sam crvene rukavice pomalo mokre od znoja. Pogledala sam u njega kimnuo je u znak da mogu početi udarila sam u tu vreću ,ali nije se ni milimetar pomaknula "Ne tako " rekao je i stao točno iza mene stavio mi je ruke na sruk i malo me poravnao njegovi topli prsti dirali su moju hladnu kožu. Možemo zaključiti naježila sam se. Podignuo mi je ruke i stavio u pravilan položaj i pokazao mi je kako da pravilno držim šaku i kako da udaram "Kreni" kimnula sam počela sam udarati po toj vreći "Zamisli nekoga biće ti zanimljivije " rekao je i točno znam koga ću. Nakraju sam sav bjes skupila i lupila sam nogom u tu vreću toliko jako da je da se Harry morao maknuti da ne nastrada "Woow, koga si zamislila " pitao je "Nikog bitnoga " odgovorila sam dok sam skidala rukavice sam ruku "Idemo neda mi se više "
Bila sam u stanu, Harry je morao nešto obaviti. Zvonio mi je telefon pogledala sam 'Ellen' ona je moja tajnica koja radi sa mnom u hotelu. Kad sam tamo većinom sve radim kod kuće "Molim" rekla sam "Oprostite ako smetam " rekla je " Ne nesmetaš , što trebaš ?"pitala sam ju "Imate hitan sastanak za sat vremena " zacvilila sam "I da morate prisustvovati " nadodala je "Uredu, vidimo se " rekla sam "I ako možeš pripremiti ..." krenula sam reći ,ali me je zaustavila " Sve je već spremno" rekla je "Hvala ti, spašavaš mi život " čuo se je smijeh sa druge strane "Doviđenja" rekla je i prekinula. Pa vrijeme je za spremanje otuširala sam se i oprala zube, našminkala sam se i obukla
Svi su već navikli da ako se ja obučem poslovno da će biti samk svijeta. Nikada mi se nije sviđao taj poslovni stil one suknje i u njih klasično košulja ili bluza ,štikle i zalizane punđe. Iako me je tata molio da se oblačim ajmo reći 'poslovno' ja nikad nisam htjela i odustao je .
Ulazim u tvrtku svi me pozdravljaju ja po običaju uzvraćam sa smiješkom. Ellen hoda užurbano uz mene sa papirima i objašnjava mi oko čega je sastanak i uz šta su vezani pairi. Zahvalim joj prije nego što uđem u sobu za sastanke "Ispričavam se što kasnim " govorim dok hodam do svoga mjesta popraćena pogledima svih prisutnih. Stavim mapu sa svim važnim papirima i tirkiznu kemijsku na bijeli stol. Naslonom se na stolicu i prelazeći pogledom po ljudima koji su ovdje. Bilo je nekih ljudi iz ove tvrtke iz drugih tvrtka većinu nisam znala. Za oko mi je zapao on on kog će vraga on tu ?
Harry je već odavno gledao u mene .
Tokom sastanka nisam se mogla usredotočiti jer je cijelo vrijeme gledao u mene i zato jer mi je pogled bježao na njega. Shvatila sam da radimo nekakvu veliku izložbu skupocjenog i rijetkog nakita i zato surađujemo sa raznim tvrtkama. Izložba je već u nedjelju, a danas je četvrtak nisu normalni sad ću morati raditi duplo više kako bi stigla.Kada su napokon odlučili napravit pauzu otišla sam u kantinu po kavu. Tris radi najbolju. "Hey , čula sam za sastanak " rekla je kimnula sam glavom i uzela jednu čokoladicu koja je stajala na šanku u bijeloj okrugloj posudici sa crnim rubom "I isto tako sam čula da je u kancelariji opako sexy tip" gledala sam u nju. Odjednom sam osjetila ruku oko stuka i jedan poljubac u moj obraz "Šta ti radiš tu ?" okrenula sam se i vidila Harry-a "Možda radim ovdje" rekla sam "Čekaj ovo je tvrtka tvog tate" kimnula sam glavom "Što ti radiš ovdje ?" sad sam ja postavila isto pitanje njemu "Ja sam došao umjesto svoga očuha koji koji vodi tvrtku Cristal "kimula glavom to objašnjava neke stvari. Okrenula sam gavu Tris je gledala u mene otvorenih usta "Ipak neću kavu" povukla sam Harrya i otišli smo u slastičarnicu preko puta di možemo biti na miru još pola sata prije nego što počne drugi dio sastanka.
Sastanak je završio i ljudi koji su bili na sastanku međusobno su pričali i pili smo šampanjac. Harry i ja smo stajali sa strane i pričali .Sagnuo se i otisnuo jedan mali. Neko se je nakašljao iza mene trgnuli smo se "Otkuda se vi znate ?" taj glas
YOU ARE READING
STAY/h.s
Fanfiction· KNJIGA JE POD UREĐENJEM · "Ne mogu obećati da ću biti najbolji dečko ikad i da te nikada neću povrijediti "rekao je dok su se suze spuštale niz moje lice "Ali obećajem ti da nikad više nećeš prolaziti kroz takvu bol " nadoda. Teško uzdahnem "Samo...