Znate moju tradiciju ... Ostavite komentare...
Stojim na aerodromu i samo čekam kada ću ugledati dečka prekrasne smeđe kose. Ljudi prolaze neki se čak i guraju Louis i Liam su kraj mene ne puštaju me iz vida. Počinjen misliti da su oni unajmljeni tjelohranitelji. Nestrpljivo cupkam na mjestu i čekam kada će izaći ,ali nema ga. Možda je izašao , ali ga nisam primijetila od ovolike silne gužve. Podižem se na prste kako bi ga možda vidila vidjela ,ali nije baš od velike pomoći jer sam užasno niska. Odjednom ga ugledam hodao ne i prelazio pogledom da bi nas vidio pogled mu se zaustavi na meni te se ja zatrčim prema njemu i iz sve snage ga zagrlim.
Podigao me i zavrtio. Suze su same krenule što zbog hormona što zbog toga jer mi ne nedostajao. Imala sam osjećaj kao da je prošla cijela vječnost dog ga nije bilo. Ali najteže od svega je bilo navečer zaspati
Pogledam prema satu koji se nalazio sa moje desne strane na noćnom ormariću 3:15 , a meni se uopće ne spava. Njegov miris dominira ovom sobom. Suze se pojavljuju u mojim očima i opet se onaj osjećaj javlja. Osjećaj samoće. Uzimam mobitel u ruku i tipkam njegov broj mobitela. Dvoumim se dali da stisnem tu zelenu tipku ili ne. Možda je na sastanku ipak je tamo dan ili šta ako mu smetam. Taman kada želim maknuti mobitel sa uha čujem njegov prelijepi glas "Nora?" ovo je bilo više kao pitanje "Hey ,smetam?" pitala sam "Ne ,ne " brzo je rekao i odahnula sam "Samo tamo je oko pola četiri ujutro " rekao je " pogledala sam u moju sliku na njegovom noćnom ormariću dok je na mom bila njegova slika "Fališ mi , ne mogu spavati" rekla sam kroz jecaje "I ti meni ljubavi " tiho je rekao "Samo želim slušati tvoj glas dok ne zaspem " tiho sam rekla "Šta želiš da ti pričam " rekao je "Bilo šta " počeo je pričati o ne znam ni ja čemu. Dohvatila sam njegov jastuk i zagrlila ga. To nije bilo to ,ali imala sam onu toplinu oko srca.
Odvojila sam od njega , nije čekao ni trenutka odmah je prislonio svoje usnice na moje. Odmaknuo se od mene i dai mi je buket cvijeća. Crvene ruže. Moje najdraže. Nikada ne zaboravi. Došla sam do njega i poljubila ga naslonio je svoje čelo na moje jadnik će iskriviti kralježnicu "Volim te " prošaptao je na moje usne " Volim i ja tebe " uzvratila sam. Pozdravio se je sa dečkima i odmah je morao slušati o tome kako i zašto im nije rekao da sam trudna.
"A kako mi je falio " rekao je Kada je ušao u stan "A ja ti nisam falila ?" pitala sam i napravila tužnu facu. Došao je do mene , uhvatio me je za struk i privukao sebi "Ti si mi najviše falila " poljubio me je dok smo hodali unatraške prema sobi . Dalje znate sami ;) ...
Sjedim na rubu kreveta dok se Harry tušira. Razmišljam o svemu o nama o bebi o budućnosti. Voljela bi naviše da je curica ,ali glavno da je živo i zdravo. Nasmijala sam se na samu pomisao na to ako bude curica kako ću joj plesti pletenice i kako ćemo lakirati nokte "O čemu razmišljaš ?" Harry-ev glas me trgao iz misli "Sta bi volio da bude ?" pitala sam ga "Curica od malena sam htio kćer " rekao je i stvarno me iznenadio sa ovom izjavom. Razmišljao je već o tome "Štitio bi ju od svega i bila bi moja mala princeza. Razmazio bi ju kupovao bi joj sve što poželi , ali naučio bi ju da to cijeni i da ne bude razmažena " nasmijala sam se na njegove riječi. Sjedili smo i pričali o totalno nebitnim stvarima. Promaknuo mi se i i naše usne su bile odvojene u milimetrima ...
YOU ARE READING
STAY/h.s
Fanfiction· KNJIGA JE POD UREĐENJEM · "Ne mogu obećati da ću biti najbolji dečko ikad i da te nikada neću povrijediti "rekao je dok su se suze spuštale niz moje lice "Ali obećajem ti da nikad više nećeš prolaziti kroz takvu bol " nadoda. Teško uzdahnem "Samo...