Komentirajte. Moliti ću fino. Jer mi je to bitno jer gubim inspiraciju pa vas molim da ostavite barem mali znak da čitate ovu glupost kako bi se pronašla i napisala vam nove nastavke ....
Harry P.O.V
"Harry " čujem iza mojih leđa. Polako se okrenem te ugledan Louisa ,Liama i Niall koji gledaju u mene i cure su bile tu "Hej" kažem te me oni pogledaju "Vratio si se ?" javi se Louis. Osjetio sam malu bol oko srca jer oni su mi kao braća ,a sada me vjerovatno mrze. Svi. Spustim glavu i promrmljam da. Osjetim kako me polako uhvati za ruku te ju lagano stisne kako bi mi dala doznanja da je uz mene. Louis je krenuo prema meni njegov pogled je bio prazan ,a njegove usne skupljene u ravnu crtu. Ne pokazujući ni najmanji osmijeh. Očekivao sam sve da će ne udariti, početi se derati kako se usuđujem vratiti ,ali dogodilo se nešto sasvim deseto. Došao je do mene u čvrsto me privukao u zagrljaj "Nedostajao su mi" kaže te mu ja napokon uzvratim zagrljaj "Nedostajao nam je naš mali braco" nadoda i ostali dečki se pridruže u zagrljaj. Kada se odvojimo "Mislio sam da me mrzite " kažem malo tiše " Zašto ?" javio se Louis zbunjeno "Otišao sam ostavio sam ju. Ostavio sam sve vas " krenem nabrajati dalje ,ali me zaustave "Sigurno si imao dobar razlog "kaže Liam i ostali se slože. Nasmijem se čim osjetim kako me netko dira pi nozi. Pogledam dolje i ugledan svoju malu princezu " Hej" kažem i podignem ju. Dam joj pusu no nije toliko obraćala pažnju na to. Nego je sada svojim malim prstićima dirala moju tetovažu ptice "Sviđa ti se ?" pitam ju "Krenulo te " kaže Niall svi smo se smjestili svugdje. Neki su sjedili na kauču, neki za stolom, neki za šankom ,a neki su se kao ja valjali po podu sa Darcy "Dođi " kažem te ona krene puzati prema meni. Preslatka je
Dođe do mene te ju poljubim. Dalje se sa njom nastavio grupirati Louis. Pašu si on je djetinjasta ,a ona je djete. Dođem do Nore te ju privučem svojim prsima. Nasmije se i odmakne i ode do pečenice kako bi izvadila pizzu "Obuci majicu " kaže te ja preokrenem očima "Ne preokreći očima " u tome trenutku poželim ponovo preokrenuti ,ali se suzdržim te odem u sobu kako bi obukao majicu. Izvučem običnu bijelu koja mu sklizne iz ruke i sudari se sa parketom "Jebem ti " tiho opsujem te se sagnem kako bih pokupio majicu ,ali mi nešto upadne u oko. U ormaru ispod robe je virila svijetlo roza ukoričena bilježnica polako je izvadim. Otvori prvu stranicu na kojoj je jasno pisalo 'Dnevnik' prolistam onako nabrzake da vidim zadnji puta je pisala prije mjesec dana1. veljače 2016.
Danas mu je rođendan. Tako bi voljela da je ovdje i da se budi uz mene. Voljela bi da sam ja prva osoba koja mu je čestitala rođendan. Ponekad se još uvijek znam pitati dali sam nešto krivo napravila ili jesam li ga ja otjerala. Možda onaj dan nisam trebala tako reagirati. Boli me to što neće vidjeti Darcyne prve korake i što neće čuti njene prve riječi. Da li je sada sretan ? Nadam se da je jer ga toliko volim da ga ne mogu za mrziti želim mu svu sreću svijeta i
Dalje nisam mogao pročitati jer je sve bilo razmuljano. Vjerovatno je plakala. Zaklopim bilježnicu te ju vratim na mjesto gdje je i bila. Obučem majicu i vratim se među društvo...
Ujutro sam se probudio prije svih pogledam po sobi Darcy je mirno spavala u svom krevetiću. Pogledao sam u svoju ljubav. Njeno lice je bilo bljedunjavo kao i uvijek njena kosa je bila razbacana po cijelom jastuku, a njene usnice su upotpunili cijeli njen izgled. Bile su nježno roze te su me privlačile. Polako se sagnem i ostavim par poljubaca na njene usne. Promeškolji se te se okrene na suprotnu stranu. Maknem kosu sa njenih ramena i počnem ostavljati poljubce po njenim ramenima. Zagrizem joj malo rame te ona prostenje. Nasmijem se. Polako otvori oči točnije proškilji jer se nije navikla na svijetlo. Okrene se prema meni i pogleda u mene. Nakon par sekundi ponovno sklopi oči i prekrije se plahtom preko glave "Harry koliko je sati ?" pita i ja pogledam na sat "Sedam i petnaest" kažem te se ona promeškolji. Stavi glavu na moja prsa i nastavi sa spavanjem "No" ne završim jer me prekine "Harry " kaže te ju pogledam "Spavaj " okrenem očima i krenem da kažem nešto, ali preduhitri "Šššš " uzdahnem i pokrijem se prelazim joj rukom po kosi. Moje oči se počnu same od sebe sklapati ...
Nora P.O.V
Lagano proškiljim dok se ne naviknem na svjetlost. Harry spava, polako se podižem da ga ne probudim. Pogledam i začuđujuće i Darcy spava. Uđem u kuhinji uzmem šalicu pazeći da ne radim preveliku buku. Uživam u tišini , nasipam si kavu u šalicu. Odem do balkonskih vrata u dnevnom boravku te ih otvorim. Svježi povjetarac je zapuhao i učinio da se moja koža nakostriješi. Vani je bilo ugodno te se vratim unutra ostavljajući otvorena vrata da se prozrači. Odlazim do kuhinje te počnem raditi doručak. U jednom trenu mk zazvoni mobitel brzo ga uzmem i javim se "Halo " kažem te začujem glas moje tajnice "Amm, samo sam htjela pitati hoćete li dolaziti danas u firmu ?" pita "Ne ,nemam to u planu " kažem jednostavno "Hvala , doviđenja" ne stignem ju ni pozdraviti ona spusti slušalicu. Postavim stol za sve nas. Te sjednem na jednu stolicu. U tom trenutku uđe Zayn "Hej" kaže "Ej " uzvratim "Jesam te ja probudila ?" pitam te on odmahne glavom "Ammm, početi ću tražiti stan " kaže te ga ja pogledam "Zayn ne moraš " kažem te on podigne pogled krene da kaže nešto, ali ga ja zaustavim "Nesmetaš i nikada nećeš smetati " nadodam " kimne glavom "Da ,ali trebate privatni prostor kao i ja " kaže te se ja zarumenim. Znam na šta je mislio...
"Donesi onu loptu iz sobe i nju ćemo ponijeti " kažem dok stavljam kašicu u košaru. Dogovorili smo se da idemo na piknik. Prvi puta onako da ćemo biti naš troje. Kao mala obitelj. Jedva čekam ...
Eooo novi nastavak je tu ... Oprostite što ga nisam stavila još prekjučer i što nije bilo novog nastavak jučer. Malo sam izgubila inspiraciju ,ali doći će ... Znam da hoće haha ....
Ovakoc ostavljajte komentare Molim vas ...
Vote ako vam se sviđa....
Oprostite na gramatičkim greškama...
Volim vas puno, puno ...
♥♥♥♥ Love ya ♥♥♥♥
YOU ARE READING
STAY/h.s
Fanfiction· KNJIGA JE POD UREĐENJEM · "Ne mogu obećati da ću biti najbolji dečko ikad i da te nikada neću povrijediti "rekao je dok su se suze spuštale niz moje lice "Ali obećajem ti da nikad više nećeš prolaziti kroz takvu bol " nadoda. Teško uzdahnem "Samo...