10-Dio

472 16 0
                                    

Ostavite koji usputni komentar 

"Tata" rekla sam i počešala se po glavi. Ovo je pomalo neugodna situacija "I koji je odgovor ?" pitao je "Ummm, pa ovo je moj susjed i" nisam znala kako da mu to kažem " Dečko " Harry se ubacio i olakšao mi život " I kada si mi to mislila reći ?" pitao je i nakrivio glavu. Na sebi je imao crno odjelo klasika, a u ruci je držao čašu sa šampanjcem "Pa, vidiš mi smo tek od tek oko dva dana u vezi " govorila sam dok je tata gledao u Harrya "Slušaš li ti mene ?" pitala sam ga. Spustio je pogled na mene i kimnuo glavom "Naravno" je da sigurno. Vidila sam dobro poznatu žensku figuru "Cara" rekla sam "Ispričaj te me idem nekog pozdraviti " samo su nešto promrmljali

Harry P.O.V

Gledao sam ju dok je išla je prema nekoj curi. Zagledao sam se u njenu stražnjicu bila je čvrsta, imala je duge vitke noge. Odjednom se njen tata nakašljao "Pazi šta radiš" rekao je, pogledao sam u njega i kimnuo glavom "Hoću" rekao sam i usmjerio pogled prema Nori koja se je smijala imala je prelijep osmijeh. U jednom trenutku pogledi su nam se sreli "Nemoj ju povrijediti" pogledao sam u njega "Bila je već puno puta povrijeđena nemoj da i sada bude" nastavio je "Kako to mislite" pitao sam sa zanimanjem "Imala je puno loših veza iz kojih je uglavnom izašla povrijeđena" uzdahnuo je i nastavio "Zadnja joj je bila najgora bio je jako nasilan i ne znam dali bi ti ovo trebao reći znam da bi se naljutila, ali zlostavljao ju je i gubila je samopouzdanje zbog njega, ali sada je dobro, ne govorim ti ovo kao njen otac ili tako nešto nego kao muškarac muškarcu pazi ju. Vrijedna je toga" kimnuo sam glavom. Sviđa mi se i ne mogu to poreći istina je , ali ovo nisam znao paziti ću od sada da se ljepše ponašam prema njoj. Nije zaslužila ono deranje na početku . 

Nasmijao sam se kada je pogledala u mene. Došao sam do nje "Hej" rekao sam " Hej" uzvratila je sa smiješkom "Um , ovo je Cara" pokazala je na dosta lijepu curu ,ali Nori nije ni bila do koljena "Harry" rekao sam nasmiješila se i pomalo se nagnula pokazujući svoj glomazni dekolte. Ignorirao sam to nije me bilo briga, inače bi bacio pogled ,ali ova cura sa crvenonarančastom kosom čudno utječe na mene "Idemo mi" rekla je Nora i povukla me.

Ušli smo u neki od ureda bilo je ugodno ovdje. Nora je zaključala vrata, sjeo sam na crnu kožnu uredsku stolicu i povukao sam Noru u krilo "Nedostajala si mi" tiho sam rekao jer nisam htio narušavati ugodnu tišinu u kojoj smo bili "I ti meni" osjetio sam njezin dah na vratu sav sam se naježio šta mi ova cura radi ? "Ne sviđa mi se kako te oni dečki gledaju "rekao sam i pritom sam osjećao ljubomoru? " Koji?" rekla je zbunjeno "Oni što su sjedili pored tebe i nasuprot tebe " rekao sam i to mi je definitivno smetalo .

Bili smo u njenom stanu. Tamo definitivno provodimo puno vremena. Gledali smo TV neki film koji je Nora odabrala ne znam nisam obraćao previše pažnju jer sam gledao u nju. Odjednom se trgla, podigla je glavu i pogledala u mene otisnula je jedan poljubac na moje usne. Ostatak večer smo se igrali i mazili. Osjećao sam se posebno samo sam ju u jednom trenutku stavio ispred sebe stavio sam ju na prvo mjesto u mom životu.
"Aaaaa,spusti me pasti ću" smijala se "Ti si avion " govorio sam

"Aaaaa,spusti me pasti ću" smijala se "Ti si avion " govorio sam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
STAY/h.sWhere stories live. Discover now