12-Dio

406 13 0
                                    

Podigla sam pogled i ugledala Justina. O Bože, pa ja sam zaboravila na njega sada se osjećam loše. Zapustila sam naše prijateljstvo ,ali nisam ni ja kriva on je nestao od jedanput "Hej" rekla sam "Hej" uzvratio je i počešo se po glavi "Ovaj ,gdje si ti nestao ?" pitala sam ga zbunjeno "Bio sam u Africi" odgovori mi "Stvarno" rekla sam sretno i bila sam sretna zbog njega "Da, zvali su me da idem pomagati djeci" rekao je "Zašto mi nisi rekao ili se barem javio ?"  bila zbunjena "Mislim tvoj dečko mi je rekao da" nije završio jer sam ga prekinula "Ovaj Justine moram ići ,ali javi se ili dođi" rekla sam i prošla pored njega. Bila sam jako ljuta na Harrya nemam puno prijatelja ovdje,a on mi uništava prijateljstva, divan je.

Nakon tuširanja sam legla u krevet i dosta dugo razmišljala. Zašto mi to radi ? Odjednom sam čula otvaranje i zatvaranje vrata. Nakon nekih petnaestak minuta vrata su se otvorila i ušao je u sobu. Čim je legao u krevet krenuo me je primaknuti prema sebi ,ali sam se odmaknula "Nora?" pitao je zbunjeno. Nisam ništa rekla samo sam nastavila spavati .Nije ništa rekao, ali znala sam da mu je krivo

Ujutro sam se probudila nije ga bilo u krevetu .Podigla sam se i otišla sam u kuhinju. Stan je prazan nije ovdje. Na stolu sam pronašla vafle sa jagodama i Nutellom. Na mom licu se našao osmijeh. Uzela sam nož i vilicu te sjela za stol i primala tanjur, no kada sam ga podigla vidjela sam bijeli papirić. Uzela sam ga u ruku i pogledala ga na papiriću je bio uredan rukopis

'Ne znam zašto se ljutiš ili u čemu je problem. Napravio sam ti vafle znam da ih voliš ;) ... Pusa vidimo se .
P.S ja sam otišao da napravim posljednje pripreme za izložbu ...'

Počela sam jesti vafle .Kada sam završila otišla sam do grada moram obaviti neke stvari .Obukla sam

Izašla sam van

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Izašla sam van .Prvo idem kod frizera onda moram na manikuru i pedikuru.

Harry je bio otišao morao je doći prije tako da ne možemo ići zajedno , a i ja se ljutim na njega. Dovršavala sam sam svoj make up, frizura mi je bika gotova. Kosa mi je bila svježe oprana i ispeglana. Obukla sam haljinu svijetlo smeđu haljinu i  smeđu pismo torbicu sa osnovnim stvarima i izašla van. Ispred zgrade me ne čekao taksi. Ušla sam unutra i dala adresu gdje treba ići. Stao je ispred hotela gdje je bilo dosta novinara i zaštitara koji su im branili da uđu. Čovjek koji stoji i inače otvara vrata mi je otvorio varata od auta. Izašla sam van sa velikim osmijehom dopuštajući da novinari uslikaju moju ljepšu stranu. Elegantnim sam hodom krenula prema ulazu. Čim sam ušla primijetila sam konobare koji su užurbano hodali. Došla sam do vrata dvorane gdje se održava izložba. Duboko sam uzdahnula i izdahnula te ušla unutra odma na početku neki su me ljudi primijetili i pozdravili. Prešla sam pogledom po dvorani nebi li vidila tatu i bingo stajao je kod jednog od onih visokih malih okruglih stolova. Pio je šampanjac i razgovarao sa nekim ljudima. Krenula sam prema njemu u tom trenutku je okrenuo glavu. Kada me je primijetio nasmiješio se i mahnuo mi "Hej" rekla sam kada sam došla do nega. Otisnem jedan mali poljubac u njegov obraz kao i on u moj "Ovo je moja kćer Nora" objašnjavao je ljudima koji su stajali za istim stolom kao i mi. Oni su se nasmiješili i kimnuli glavom u znak pozdrava. U pozadini su svirale violine i violončela i čak je bila i jedna žena za harfom.

Dok je neka žena već pola sata pričala o nečemu što mene nije uopće zanimalo prelazila sam pogledom nebi li vidjela Harrya. Ništa nisam ga vidjela. Otišla sam na terasu i naslonila sam se na ogradu. Ima prekrasan pogleda. Puhao je vjetrić pa je bilo malo prohladno. Na balkonu nije bilo puno ljudi tu i tamo i to su većinom bili pušaći.

Harry P.O.V
Hodao sam kroz dvoranu prelazeći pogledom preko svih tih ljudi koji su bili svečano odjeveni. Tražio sam ju ,ali je nigdje nisam vidio. Dana ju skoro uopće nisam vidio. Fali mi, jučer se je naljutila ne znam zašto. Prolazio sam pored otvorenih vrata koji su vodili na terasu i ugedao sam ju, izgledala je prekrasno vjetar joj je nosio kosu kao i haljinu .

 Prolazio sam pored otvorenih vrata koji su vodili na terasu i ugedao sam ju, izgledala je prekrasno vjetar joj je nosio kosu kao i haljinu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Jednostavno je bila očaravajuća. Bila je prelijepa. Bila je moja. Došao sam do nje i obgrlio sam ju rukama. Njezin nježni ,ali u isto vrijeme slatki miris ušao mi je u nosnice. Obožavam ga samo se je naslonila na mene nismo ništa govorili gledali smo grad. Pogled je bio prekrasan, u tako kratko vrijeme mi se uvukla u život "Nedostajala si mi" tiho sam joj šapnuo u uho "I ti meni" rekla je sva se naježila kada je zapuhao malo jači vjetrić skinuo sam sako i stavio joj na ramena. Tiho je promrmljala hvala i okrenula se prema meni. Nije ništa rekla ni napravila samo me je zagrlila obmotao sam svoje ruke oko nje.

Nora P.O.V
Budim se zbog svjetlosti, Nisam spustila rolete, kvragu. Okrećem se i shvaćam da je cijela soba u kaosu moja haljina na podu kao i njegovo odijelo. Bila sam gola točnije imala sam samo plahtu oko mene. Okrenula sam se i ugledala ga kako spava bubica. Poljubila sam ga u nos počeo je umorno otvarati oči "Hej" rekao je sexy jutarnjim glasom "Hej" uzvratila sam mu sa smiješkom i krenula sam se podići ,ali su me njegove ruke spriječile u tome "Ne ideš nigdje " rekao jepovukao me prema sebi "Idem samo obući grudnjak i gaćice" pustio me "Ne moraš se oblačiti što se mene tiče" rekao je i nasmijao kada taman zakopčala grudnjak. Došla sam do nega i pokazala mu srednji prst "Znači tako ćemo" rekao je i povukao me vrisnem, počne me škakljati "Prestani" jedva sam rekla od smijeha "Ne,ne" rekao je također kroz smijeh. Pokušala sam pobjeći, ali me je uhvatio za noge.

Sjedili smo za stolom i jeli kinesku hranu koju smo naručili "Jedno sma vrijeme htjela biti kuharica" rekla sam i dobila pogled od Harrya "Stvarno" pitao je te sam ja kimnula  glavom "Pa zašto nisi ?"pitao je sa zanimanjem " Previše sam izbirljiva...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sjedili smo za stolom i jeli kinesku hranu koju smo naručili "Jedno sma vrijeme htjela biti kuharica" rekla sam i dobila pogled od Harrya "Stvarno" pitao je te sam ja kimnula  glavom "Pa zašto nisi ?"pitao je sa zanimanjem " Previše sam izbirljiva sa hranom, ne volim svašta" rekla sam te nastavila "A kuhari stalno isprobavaju hranu tako da ne " rekla sam ,a on se nasmijao "Onda ćeš biti moja kuharica" kimnula sam glavom "Dosadno mi je" kažem i pogledam prema njemu  "Imam ideju" Pogledam prema njemu, što je sada smislio ?


STAY/h.sWhere stories live. Discover now