22-Dio

298 10 0
                                    

KoMeNtArI !!!

-2 mjeseca kasnije

Smijeh jedino što čujem je smijeh trčim  po plaži moje noge dodiruju topli pijesak. Na sebi imam kratku bijelu ljetnu haljinu. U ruci držim crne japanke. Okrenem se oko sebe nebi li ga ugledala ,ali ništa topli ljetni vjetrić mi mrsi kosu. Odjednom osjetim njegove ruke oko sebe. Potisne jedan maleni poljubac u moj obraz dok me njegove mekane kovrče škakljikaju. Smijeh je oko nas. Odjednom se slika muti.

Otvaram oči i nalazim se u tamnoj sobi bez imalo svijetla. Prošlo je dva mjeseca ,ali svaki dan ga sanjam. Polako  se podižem sa kauča i odlazim do kupaonice. U ogledalu jasno  primjećujem velike podočnjake i tragovi suza na obrazima. Moje nekad mekane usnice sada su ispucale i uništene. Pustim vodu te se umijem. Krenem nazad u dnevni boravak ,ali se zaustavim ispred ogledala koje je stajalo u kutu moj trbuh je sada bio dosta veći. Primijetilo se jer majica mi nije išla ravno. Polako počinjem nositi i sve više kupujem trudnićku odjeću. Polako se  vraćam na kauč jer osjećam bol u trbuhu. Ako dobijem grčeve mislim da ću vrištati. Sjednem na kauč te se pokrijem sjedim u mraku i razmišljam. Iako Zoi i Niall kažu da im ne smetam to nije istina. Polako im počinjem smetati jer nemaju toliki privatnost kao kada su sami. Čula sam kada su razgovarali bio je kod Harrya kaže da ne gore nego ja. Kada bi samo znao koliko mi nedostaje. Želim ga zagrliti, poljubiti ... Ali  ne mogu preći preko svog ponosa i oprostiti. Znali su ga puštati u stan dok sam "spavala " to jest dok sam se pravila da spavam. Sjedio bi kraj mene pustio bi svoje osjećaje. Nebi glumio. Plakao je ispričavao mi se. Svako jutro dolazi prije posla i donosi mi buket crvenih ruža i moju najdražu čokoladu. Odjednom me nešto naglo presječe u trbuhu. Suzdržala sam se od vriska da ne probudim Zoi i Nialla. Odjednom sam osjetila nešto mokro. Namrštila sam se i dotakla to mjesto. Uzela sam mobitel da vidim šta ne to pošto je bio mrak "Zoiii " počela sam vrištati. Zoi i Niall su utjecali u dnevni boravak paleći svijetlo "Nora što " nije stigla dovršiti jer sam joj upala u riječ "Krvarim " rekla sam kroz suze "Izgubiti ću bebu " rekla sam. Niall me je brzo podigao. Zoi je sjela na stražnje sjedalo te polegla moju glavu u njeno krilo. Niall je brzo vozio ne obazirući se na znakove , semafore ...
Nisam više mogla , odlučila sam preći preko svoga ponosa "Zoi " pozvala sam ju tiho. Spustila je pogled "Zovi ga trebam ga " rekla sam. Jedino što sam vidila pred očima ne tama "Nora ostani budna " rekao je "Molim te " koliko god sam pokušavala nisam uspjela .

Harry P.O.V

Sjedim u sobi jedino odakle dolazi svjetlost je lampa sa noćnog ormarića. Ne mogu spavati nje nema bez nje je tako pusto i teško zaspati. Onaj osjećaj kao da ti nešto fali ,a ne znaš što. Samo što ja znam. Ona "Nadam se da lijepo spavaš " prošaptao sam. Pogledao sam u njenu sliku na mom noćnom ormariću u koju gledam zadnja dva mjeseca. Uzeo sam ju i legao na njenu stranu kreveta koja je još uvijek mirisa na  nju. Prelazio sam prstom preko nje "Volim te " rekao sam te primaknuo sliku i poljubio ju "Ni ne znaš koliko " prošaptao sam. Žalim što sam ikada popio kap alkohola. Bože molim te vrati mi ju nikada više neću popiti ni kap alkohola. Obećajem. Uredu možda samo ponekad ,ali samo za posebne prigode. Naprimjer kada se moja kćer bude udavala. Samo mi ju vrati. Mobitel mi ne zazvonio te sam ga uzeo kada sam vidio 'Ljubav' moje srce je počelo jako kucati od uzbuđenja. Čuti ću njen glas nakon malo manje od mjesec dana "Nora " bio sam prekinut od strane uplakane Zoi "Harry dolazi u bolnicu " nije stigla završiti je san već prekinuo te sam se u minuti obukao i izletio van. Vozio sam nenormalno brzo. Zbog nje. Parkirao sam ispred bolnice te utrčao u bolnicu. Trčao sam na odjel gdje je ona. Ugledao sam Zoi i Nialla kako sjede tamo "Šta se događa ?" pitao sam zbunjeno "Krvarila je " rekla je te sam ja skliznuo niz zid "Nema više moje male djevojčice ?" pitao sam dok su suze u nenormalnim količinama curile niz moje lice "Ne znam " tiho je rekla. Nakon cijele vječnosti je doktor izašao. Podignuo sam se iste sekunde "Jesu li dobro ?"  doktor je pogledao u mene "A VI ste " pitao je "Njen dečko " rekao sam. Pogledao je u Zoi i Nialla "Ja san joj brat " rekao je. Doktor je kimnuo " Dobro su " rekao je te je meni oao kamen kao sa srca  "Samo preporučam bez stresa da se ne ponovi " Naravno " rekao sam "Smije ići kući kada se probudi evo otpusnica" rekao je pružajući papir uzeo sam i zahvalio mu.  Ušao sam unuta. Niall i Zoi su nas ostavili same

Nora P.O.V

Harry je ušao suznih i crvenih očiju od plakanja. Sjeo je kraj mene izgledao je predivno. Okrenula sam se  na bok prema njemu dotaknula sam ga morala sam. Gledao je u mene dom su mu niz obraze curile suze. Pod prstima sam osjetila bockanje njegove jednodnevne brade "Izgubili smo ju? " tiho sam pitala. Dok je moj glas na svaku riječ pucao. Pogledala sam u njega dok su mu suze klizile niz obraze.

Taman kada sam pomislila na najgore stavio je svoju ruku na moju koja se nalazila na mom trbuhu "Nismo ,tu je" tiho je rekao

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Taman kada sam pomislila na najgore stavio je svoju ruku na moju koja se nalazila na mom trbuhu "Nismo ,tu je" tiho je rekao. Pogledala sam u naše ruke pa u njega "Nora tako mi je žao ,ali ja se ne sjećam ničega kunem se " tiho je rekao "Vjerujem ti " tiho sam uzvratila. Pogledao je u mene "Stvarno ?" pitao je " Stvarno " rekla sam "Zar se je ovo moralo dogoditi da se pomirimo?" pitala sam "Izgleda da shvaća da te volim toliko da nikada nebi svjesno ono napravio " nasmijala sam se "I shvaća da je moj, naš život bez tebe pušiona " rekla sam. Nasmijao se. Njegove usne bile su svega par milimetara udaljene od mojih "Volim te najviše na svijetu " rekao je "I ja tebe volim ni neznas koliko " uzvratila sam mu između poljubaca. Stavio je naše ruke na moj trbuh "I tebe volimo" rekao je. Spustio se te me poljubio u trbuh. "Vraćaš se kući ?" pitao je te sam kimnula glavom" Pod jednim uvjetom"kimnuo je glavom "Sve , reci što god želiš " rekao je "Od sada uvijek govorimo ovakve stvari " kimnuo je "Bez laganja i skrivanja " preformulirao je moje riječi "Tako je " rekla sam "Obećajem " rekao je. Polako sam izašla iz sobe uz Harryevu pomoć. Vidila sam Nialla i Zoi. Došla je do mene i zagrlila me. Te je isto tako postupio Niall "Nemoj nas nikad više tako plašiti " naglasila je svaku riječ "Nebrini neću" polako smo krenuli van "Prespavati će te kod nas" rekla je Zoi "Idemo kuć" krenula sam reći ,ali spriječila "Ovo ti je zadnja noć kod nas i da ne idete na drugi kraj grada.

" Evo " rekla je nakon što smo promijenili posteljinu "Kupiti ću ti novi kauč " rekla sam i pogledala prema Niallu u Zoi koji su stajali zagrljeni "Ne ,nećeš već duže vrijeme želim da promijenim,ali uvijek odgađam ti si mi sada dala razlog tako da zapravo hvala " objasnio je i nasmijao se. Uzvratila sam mu osmjeh te su oni otišli spavati kao Harry i ja "Napokon te imam kraj sebe " tiho je prošaptao. Stavila sam svoju glavu na njegova prsa i udisala sam njegov miris.

Napokon sam ležao kraj nje kao da se jedna polovica mene koja je pukla ponovo spojila. Ona je bila mije sve i ona je bila zaslužna za to da ostanem uvijek uz nju. Često sam bježao od problema ,ali sada ne  bježim od svojih njenih problema sada ne rješavam svoje probleme ,njene probleme. Sada rješavam naše probleme korak po korak makar morao napraviti 1555 koraka. Naučila ne da ostanem to je noj naj bitnije da sam uvijek tu kada me treba.

Ola !!!
Oooo, dva nastavka u jednom danu? Nije prvi puta ,ali bravo ja .... Jejjj ...

Pa kako vam se sviđa ostavljajte komentare ... I vote ....

To bi bilo sve ... Sorry zbog grešaka

Volim vas sve koji odvajaju vrijeme za OVO tu ...

      ♥♥♥♥ Love ya ♥♥♥♥

STAY/h.sWhere stories live. Discover now