4-Dio

506 18 0
                                    

"Znači u osam moram biti spremna " gledala sam u dečka smeđe kovrčave kose koji je imao smiješak na licu "Da čekati ću te ispred zgrade naravno idemo mojim autom " govorio je samo sam kimnula glavom i ušla u stan od onoga razgovora bolje se slažemo .Mogu reći da ga pomalo razumijem .Trgne se na zvono  mobitela, izvadim ga iz prednjeg džepa mojih već ispranih traperica .Pogledala sam na ekran na kojem je velikim slovima pisalo "MAMA" glasno uzdahnem i pritisnem zelenu tipku na ekranu "Hej" rekla sam "Hej ,dušo dugo nisi zvala " rekla je na što ponovno duboko uzdahnem "Mama znaš da ima posla i da te ne mogu zvati 24 sata na dan " ovo je pomalo zvučalo bezobrazno, ponekad stvarno pretjeruje, ali mora shvatiti da sada imam svoj život "Znam dušo" tužno udahne  "ali jako mi fališ "kaže " Znam mama i ti meni ,ali vrijeme je da se pomiriš sa činjenicom da sam punoljetna i da je vrijeme da sama živim " rekla sam "Znam,znam ,ali ja sam tvoja mama i ko će se brinuti za tebe ako neću ja " nasmješim se iako znam da me ne može vidjeti "Dobro , što radiš?"upitam ju "Upravo sam došla sa posla, radila sam noćnu smjenu" dmahnula sam glavom kao da me može vidjeti " Previše radiš" kažem, znala sam da je to jer joj je dosadno ,ali  trebala bi se ponekad opustiti "Dobro ,nemoj se brinuti za mene nego jesi li našla nekog dečka" iz nepoznatog razloga kroz glavu mi je prošao Harry, ne znam zašto. Odmahnem glavom tjerajući takve misli misli "Nisam" rekla sam "Nikog?" u glasu čujem njenu razočaranost "Ne " kratko sam odgovorila "Dobro moram ići "kaže  "Okej čujemo se" kažem prije nego što prekine  " Nora čuvaj se i volim te " kaže "I ja tebe pusa " i s time prekinem poziv. Uđem u kupaonicu, pustim vodu da napuni kadu, te stavim šampon sa mirisom kokosa i breskve božanstveno .

Nakon dugog vremena izađem iz kade. Omotam  ručnikom svoje tijelo i izađem iz kupaonice obučem daljnje rublje i umjesto haljine preko sebe navučem samo običnu crnu majicu .Uzela sam mobitel i utipkala meni dobro poznati broj.

Za :Harry-a
Odgađam planove :(

Od:Harry-a
Zašto !?!!?

Za:Harry-a
Ne osjećam se dobro...

Od:Harry-a
Ne odgađamo planove

Za:Harry-a
Ostajem kući ...

Nije odgovorio na zadnju poruku. Sjednem na kauč te uzmem dekicu taman kad sam se namjestila čulo se zvono. Lijeno se ustanem sa kauča, obujem moje najdraže mekane papuče ružičaste boje i jedva se dovućem do vrata. Otvorim vrata i ugledam Harry-a "Rekla sam da ne" prekine me usred rečenice "Ko je rekao da idemo negdje ?" upita me sa smiješkom i prođe pored mene. Skine svoje crne čizme i ostavi svoj crni kaput na vješalicu. Ušli smo u dnevni boravak na stol je stavio vrećicu koju nisam  ni vidjela da drži "Mislio sam da si gladna pa sam otišao u mek" nisam ništa rekla samo sam ga zagrlila ne znam zašto ,ali imala sam potrebu . Uzvratio mi je zagrljaj .Ostatak večeri smo proveli gledajući komedije i romantične filmove .Ležala san na kauču dok je moja glava bila u njegovom krilu i igrao se sa mojom kosom "Sviđaš mi se" rekao je nije me začudio ipak to je Harry "I ti meni ,ali šta je sa onim ja ne mogu voljeti " nasmijo se "Nisam rekao da te volim nego da mi se sviđaš ,to može znači sto stvari ."
Nasmijala sam se "Istina " sad sam svoju glavu okrenula prema njemu gledali smo se u oči .Sljedeće što se dogodilo je da su naše usnice bile spojene .Ja sam se našla na njemu to jest u njegovom krilu okrenuta prema njemu . Dok su njegove ruke lutale mojim leđima .Naši su se jezici borili ,a osjećaj je bio kao da mi usnice gore .Odvojili smo se nakratko kako bi došli do zraka gledali  smo se u oči .
Sve dok nam se usnice nisu ponovno spojile . Njegove usne su prešle na moj vrat svaki put kad bi me negdje poljubio taj bi dio gorio . Našli smo se u sobi skinuo mi je majicu ostavljao je poljupce po mojim grudima prelazio je prstima po mojim nogama .Svaki put kada bi me hladni metal od njegovih prstenova dotaknuo na ježila sam se još više .Skinula sam mu majicu. Njegove usnice su klizile po mom tijelu. Uživala sam u svakom poljupcu.

Ležala sam na njemu dok je on lagano prelazio prstima po mojim golim leđima"Prelijepa si" tiho je rekao "Ne moraš lagati kako bi se bolje osjećala" rekla sam tiše nikad se nisam smatrala lijepom pa tako ni sada "Ljubavi,nešto moraš zapamtiti ja nikada ne lažem "rekao je stavljajući jedan moj pramen kose iza mog uha . Na njegov nadimak mi se stvorio onaj osjećaj u stomaku i koža mi se naježila.Tako sam i zaspala ...
Kada sam se probudila Harry je još uvijek spavao izgledao je preslatko nešto slađe u životu nisam vidila . Prelazila sam prstima preko njegovih tetovaža .Uzela sam mobitel " Nisam ti rekao da smiješ prestati " trgla sam se " Uplašila sam se "on se sam smiješkao    " Jel ti bilo lijepo jučer "pitao me svojim promuklim glasom .Kimnula sam spuštajući pogled" Reći ti  prvo pravilo "pogledala sam u njega " Nikad ,ali nikad se nemoj da te je sram ispred mene,jasno ?"rekao je kimnula sam još smo dugo bili u krevetu dok se nismo odlučili ustati .

"Umorna sam " rekla sam .Šetali smo se već sat vremena u parku . Ugledala sam jednu slobodnu klupicu .Izvukla sam svoju ruku iz Harryeve i otrčala do klupice .Na sebi sam imala prugastu majicu, crne hlače, bijele starke i smeđu torbu .Dok je Harry imao crne hlače ,bijelu majicu i crne čizme . Sjeo je na  klupici ,a ja sam prebacila noge na njegove  sjedili smo i pričali tu i  tamo smo se poljubili .
Nakraju sam odlučila da idemo dalje ,ali ovaj put kroz grad jer bi htjela kupiti neke stvari poput odjeće . Ustala sam se i pogledala u daljinu jer mi se učinilo da sam vidila jednu osobu ,ali samo mi se učinilo , nadam se . Kad sam okrenula pogled vidila sam da me Harry slika (Slika gore )Kosu sam ponovno ofarbala sad u tavniju  nijansu . Izbeljila sam mu se . Krenuli smo dalje  bila je gužva kod jednog štanda i izgubila sam Harry-a.Netko nije uhvatio za ruku mislila sam da je Harry-a ,ali nije zato jer me je snažno nabio na zid vrisnula sam od boli . Podignem pogled, ne samo on.

STAY/h.sWhere stories live. Discover now