15-Dio

406 12 0
                                    

Budim se. Prvo što ugledam je moj anđeo. Kada kažem anđeo onda to i mislim bio je prelijep , pazio je na mene na svaki moj korak .Podigla sam glavu oslonila sam se na laktove , sagnula sam se. Prvo sam ostavila kratki poljubac na njegov obraz zatim sam ga poljubila u lijevi obraz pa u desni pa u nos .Ostavljala sam mu poljubce sve dok se nisam vratila do njegovih savršenih usana. U trenutku kada sam spojila naše usne uzvratio mi je "Majmune " rekla sam. Kada sam se odmaknula od njega  i lagano ga lupila po obrazu "Auu ,čemu to ?" pitao je praveći se nevin "Dobro ti znaš " rekla sam mu i poljubila ga. U isto vrijeme me je uhvatio oko struka i povukao pala sam preko njega  "Volim te " tiho je prošaptao "Volim te " uzvratila sam. Sjetila sam se bakinih riječi 'Volim te znači puno više od i ja tebe ' moja baka je bila jedna od mudrih žena. Nagnula sam se prema naprijed u cilju da dohvatim mobitel .

Harry je prostenjao jer sam se slučajno protrljala "Šta mi radiš " tiho mi je prošaptao na uho

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Harry je prostenjao jer sam se slučajno protrljala "Šta mi radiš " tiho mi je prošaptao na uho. Jednu stvar koju on zasigurno nije shvaćao je da je on ima tako veliki utjecaj na mene .

"Šta će mo danas raditi ? " pitala sam ulazeći u kuhinju. Sjela sam na šank "Umm, mislio sam da danas odemo negdje ?" rekao je pomalo nesigurno "Gdje ?" pitala sam dok sam ubacivala kockicu sira u usta "Pa ovdje se svake godine organizira festival jeseni " rekao je i okrenuo se je te me pogledao  "Otišli bi natrag i proveli neko vrijeme tamo ... A i trebamo kupiti nove namjernice " rekao je "Nemam ništa protiv ,baš bi htjela to vidjeti " on se nasmijao "Moram te upoznati sa moja dva najbolja prijatelja i oni svake godine dolaze ovdje na festival " rekao je "To vam je nešto poput tradicije ?" pitala sam sa zanimanjem "Pa može se tako nazvati" rekao je "Fora ... Da bar moja obitelj ima slične  tradicije " rekla sam "Ne moraš  na to gledati tako ni moja obitelj više nije ovakva " osjetila sam tugu u glasu "Možda bi ih trebao ponovno okupiti " rekla sam. Zbunjeno me je pogledao "Kako  misliš?" bio je zbunjen "Pa tvoji roditelji su rastavljeni i posvađani okupi ih ponovno " on se nasmijao "Oni da se pomire? " pitao je kroz smijeh "Pa da , šta je smiješno ne moraju niti u vau odnosima ,ali neka budu prijatelji ...barem zbog vas " rekla sam .Sad je zamišljeno pogledao kroz prozor "Moji roditelji su najbolji prijatelji ... Zbog mene .Sad mi to i nije toliko bitno ,ali bilo mi je u nekim situacijama shvatiš da ih trebaš oboje" došao je do mene i nježno me poljubio .Znam da ga boli iako to ne pokazuje .Prije nije imao skime to podijeliti ,ali sada ima .

Oblačila sam se za festival .Vrijeme je bilo na našoj strani vani je bilo toplo kao da je ljeto ,a ne sredina jeseni .Valjda zato što je ovdje klima drugačija

Valjda zato što je ovdje klima drugačija

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
STAY/h.sWhere stories live. Discover now