Komentirajte koliko god možete šta god vam padne napamet jada nešto pročitate da vidimo koliko komentara možemo skupiti ..... Nadam se da će biti barem dva :(
"Jao Zayn uhvati ju " kaže kroz smijeh dok Darcy pruže do kauča u dnevnom boravku. Navršila je 12 mjeseci i sutra joj je prvi rođendan. Tek je propuzala iako je trebala već odavno. No sve se odvijalo brzinom munje da sam sada zahvalna Bogu. Kada sam rađala moj ,a j njen život je bio u opasnosti bilo je pitanje hoću li uopće preživjeti. Užasno je boljelo i u jednom sam se trenutku onesvijestila i sve se nekako zakompliciralo. Nako što sam se probudila rekli su mi da se bori za život i da je u inkubatoru tamo je bila dva mjeseca. Svi su dolazili bila kraj mene ,ali našto je falilo ,a to je bio on. Od kakao sam ju bila rodila plus ta dva mjeseca nisam ju dotaknula. Mogla sam ju gledati samo kroz ono staklo i čekati taj posebni trenutak. U ta dva mjeseca sam se doslovno preselila u bolnicu. Nisam se ni sekunde odvajala od nje. Bila je posebna ,ali bilo me je strah jer je bila tako malena i mršava. Onda se je moj svijet srušio dali su joj samo 30% šanse da će preživjeti. Zayn je bio tada svaki dan samnom svaku minutu i sekundu. Bila je pravi mali borac nije se dala doktor su rekli da je čudo kada je počela samostalno disati i boriti se. Napokon je došao i taj dan kada su je izvadili iz inkubatora i dok je trajao pregled imala sam osjećaj kao da sati prolaze i bila sam užasno napeta. Došao je o taj trenutak kada sam ju prvi puta dobila bila je prelijepa. Njena koža je bila tako glatka i mekana sjećam se toga
Medicinska sestra je ušla sa njom u rukama gledala sam ju i osjećala sam malu dozu straha. Što ako ju dobro ne uhvatim ? Ali sada je bilo kasno medicinska sestra mi ju je položila na ruke. Taj osjećaj kada sam ju prvi puta uzela bio je neopisiv. Sve moje brige su nestale i sve stvari i svi ljudi oko mene su bili nebitni. Samo je ona bila važna "Hey " tiho sam rekla dok me gledala svojim malim očima "Ja sam tvoja mama " prošaptala sam te ju poljubila u glavu. Polako sam prešla prstom preko kože na njenoj ruci bila je tako nježna i glatka. Obmotala je svoju ruku oko mog kažiprsta.
Njena mala ruka jedva da ne bila veća od mog prsta "Prekrasna si " prošaptala sam joj ...
Nasmijala sam se shvatila sam da Zayn već sjedi na stolici sa njom u krilu da ju nahranim. Dok sam ju hranila razmišljala sam o tome kako djeca već počinju raditi male korake ,ali ne i ona ona je tek propuzala. Doktori kažu da je to za nju normalno jer je prerano rođena. Neću je tjerati na nešto moje mišljenje je kada bude spremna učiniti će to "Stavi ju spavati " kaže te on kimne "Nema problema " kaže te se podigne i krene prema spavaćoj sobi. Odem do stola i pokupim svo suđe...
Sjetim se kada sam pozvala Zayna da živi sa nama.Pogledam u dečka crne kose čokoladnih očiju "Ajde reći " kažem mu jer vidim da ga nešto muči "Prekinuli smo " jednostavno kaže "Žao mi je ako sam ja kriva " kažem te se on nasmiješ i odmahne glavom "Nisi i ne mora ti biti žao " kaže. Ispričala sam se jer znam da je njegova cura izrazito ljubomorna iako sam joj pokušala 200 puta objasniti da smo mi samo prijatelji i da nu je Zayn kao brat te da između nas nema ništa. No naravno ona me nije slušala "Am ,želim te nešto pitati već duže vrijeme " kažem te on podigne pogled sa šalice kave "Što?" pita "Mislila sam da dođeš živjeti ovdje sa nama dvijema. Same smo, a i treba mi pomoć oko nje. Ona te voli mislim ona voli sve ,ali tebe obožava i sam vidiš " kaže te on kimne glavom " Naravno ako ne želiš ne moraš " kaže te me on pogleda "Da to bi bilo lijepo " kaže "Pristajem " na doda te se ja nasmijem "Imati ćeš svoju sobu " on kimne glavom.
Brišem ruje o žutu krpu te ju ostavljam uredno složenu na kuhinji. Odlazim u kupaonicu gdje je otuširam, operem zube i obučem. Pogasim sva svijetla u kući i TV te odem u sobu Zayn i Darcy su se udobno smjestili na moj krevet
Pošto je bio ožujak i nije bilo tako hladno no ja sam palila grijanje zbog Darcy. Pokrijem ju sa bijelom pufastom dekicom. Te Zayna pokrijem i legnem na svoju stranu. Čim zatvorim oči njegove crte lica i njegova slika se stvori jedan suza mi sklizne niz obraz "Fali ti ?" pita "Ni ne znaš koliko " kažem "Fali i njoj zna da joj netko fali samo ne zna tko " prošapučem " Biti će uredu " tiho kaže "Ti ga joj zamjeni " kažem te se on nasmiješi "Nikada joj ga neću moći zamijeniti i ti to znaš " kimnem glavom iako smo u mraku i vjerovatno ništa ne vidi "Ponekad se raspadam i treba mi netko da me skupi ,ali njega nema i to boli jer je on jedino to znao " kaže boreći se da ne ispustim suze "Da li bi mu ikad oprostila kada bi se vratio ?" pita te pokrene pitanja u mojoj glavi "Ne znam"kažem nesigurno " Gledaj to iz ovog kuta bar sada znaš koliko ga voliš " kaže i to je bilo istina sa tim riječima sam zaspala.
Iz mog sna me bude male pusice i mala ručica na mom čelu "Poljubi je još jednom " lagano otvaram oči te ugledan svoju malu princezu iznad mene "Sretan ti prvi rođendan ljubavi" kažem te ju nježno poljubim u čelo. Ona se nasmije podignem se iz kreveta i iz ormara izvadim kutiju. Bila je umotana u bijeli papir sa stotinu malih šarenih cvijetova i na vrhu je imala veliku ružičastu mašnu iz koje je visilo puno vrpca. Čim sam stavila kutiju na krevet sa mog krila je dopuzala do nje te je Zayn uzeo mobitel i snimao ju. Mučila se pet minuta ,ali se je cijelo vrijeme smijala "Očeš da mama pomogne " kimne glavom. Razumila je dosta stvari ,ali nije pričala psiholog je rekao da je to normalno i da ima još vremena i da bi sad nekako trebala početi pričati "Zayn nemoj me snimati " kažem te mu pokušam uzeto mobitel ,ali nisam uspjela. Predala sam se i otvorila joj dar unutra se nalazio plišani medvjedić ,ali ne onaj čvrsti nego onaj labavi kojem i ruke i noge vise. Čim ga je vidila sretno je za vrištala. Imala je medu ,ali se je potrgao jer ga je svugdje vukla sa sobom. Sretno ga je zagrlila i pala je natrag na jastuk sretno ga grleći " pogledala sam Zayna koji je sve ovo snimao sa smiješkom.
Dan je prošao divno bili su svi dečki i cure ,moji , Anne i svi ostali koje znam. Taman mo spremali dok se Darcy sretno igrala sa svojim igračkama koje je dobila. Preslatka je. Začulo se zvono "Nora otvori " zaderao se Zayn. Darcy je sretno tapšala rukama valjda misli da dolaze još gostiju. Sorry mala bili su svi ili je ipak to što ona obožava zvono. Otvorila sam vrata i okrenula glavu prema toj osobi na vratima kada sam ugledala tu osobu krv mi se zaledila u žilama ...
Šta mislite ko je to??? Eo ovo mi je 2 nastavak danas....
Ostavite komentare i vote ako vam se sviđa ...
Puno sreće sutra u školi ja ću skočiti sa mosta da si odmah skratim muke ...Oprostite na gramatičkim greškama ...
Volim vas puno, puno ...
♥♥♥♥ Love ya♥♥♥♥
ESTÁS LEYENDO
STAY/h.s
Fanfic· KNJIGA JE POD UREĐENJEM · "Ne mogu obećati da ću biti najbolji dečko ikad i da te nikada neću povrijediti "rekao je dok su se suze spuštale niz moje lice "Ali obećajem ti da nikad više nećeš prolaziti kroz takvu bol " nadoda. Teško uzdahnem "Samo...