Ajmo komentirajte koliko možete idemo skupiti puno komentara za kraj ... Idemo znam da vi to možete ....
Prelazim po svilenom svilenom materijalu moje bijele vjenčanice. Začuje se kucanje te Zayn proviri "Jesi gotova " kimnem glavom te on uđe u sobu. Pređe pogledom po sobi dok se ne zaustavi na meni nakon što me odmjeri njegova usta se širom otvore "Ti izgledaš " nije znao što da kaže "Hvala " kažem te se on nasmiješi. Okrenem se prema ogledalu te prijeđem pogledom kako bi se uvjerila sa je sve savršeno
I zaista je. Polako krenem do kreveta na kojem su bile moje štikle koje su imale poseban dizajn.
Bile su predivne okrenem se prema Zaynu "Spremna sam " kažem te udahnem "Nervozna ?" upita me. Podignem pogled na njega te klimnem glavom "Jako " nasmije se te dođe do mene. Na sebi je imao. Odjelo sa crnom košuljom. Kosa mu je bila baš onakva kakva je uvijek, bio je sviježe obrijan. Polako me privuče u zagrljaj te me nježno pritisne "Hvala ti " osjetila sam toliko olakšanje uvijek me zna umiriti "Nema na čemu. Uvijek ,idemo nećemo kasniti " kaže te se ja široko nasmijem "Nećemo " Uzmem buket sa stolica za šminkanje i izađem van iz sobe. Polako krenem niz stepenice dok mi se veo vuče po stepenicama. Osjetim blic te ugledam Mayu koja je držala svoj profesionalni fotoaparat .
Čim siđemo zatražim ju da mi pokaže kako je slika uspijela. Ispala je savršeno. Uđem u dnevni boravak gdje su bile moje djeveruše i moja kuma Zoi. Harry je zamolio Louisa koji je to vrlo rado i sretno prihvatio. Mama dođe do me i pogledam me "Ovo se stvarno dešava " kaže sa suzama te ju ja čvrsto zagrlim "Da, mama " smrcne "Oh, moja mala curica je odrasla " kaže "Nemoj plakati" uzvratim joj "I uvijek ću ostati mala " nadodam te se ona nasmije. Pogleda me još jednom te se nasmije "Predivna si " pohvali me "Hvala ti , puno mi to znači " kažem "Stavila si ju ?" kaže te lagano dotakne moj rajf koji mi je ona dala te je uz to rekla da ga ne moram staviti. Ali meni se je jako svidio i bilo je stvarno divan.
ESTÁS LEYENDO
STAY/h.s
Fanfic· KNJIGA JE POD UREĐENJEM · "Ne mogu obećati da ću biti najbolji dečko ikad i da te nikada neću povrijediti "rekao je dok su se suze spuštale niz moje lice "Ali obećajem ti da nikad više nećeš prolaziti kroz takvu bol " nadoda. Teško uzdahnem "Samo...