Ostavljajte komentare i mišljenje kako vam se sviđa ...
Upravo sjedim u avionu Harry je pored mene i spava. Naime njegova ideja je bila da odemo na putovanje da se maknemo iz grada i od svih ljudi. Putujemo prvo avionom i onda koliko sam shvatila čim sletimo idemo čamcem do nekog otoka. Tamo ćemo biti sami, niko nam neće smetati i moći ćemo se opustiti i uživati. Bilo mi je dosadno pa sam uzela knjigu Bez kočnica
Došla sam do pola knjige kada se začuo glas stjuardese "Molimo vežite pojaseve ,za par minuta slijećemo" lagano sam lupila Harrya po ruci, namrštio se bio je presladak "Harry" zvala sam ga "Hmm" promrmljao je "Budi se ,uskoro smo stigli" polako je počeo otvarati svoje prelijepe oči. Sagnula sam se i poljubila ga spremno je uzvratio.Čekali smo svoju prtljagu kada smo ju napokon pronašli krenuli smo prema izlazu aerodroma. Stavio je ruku oko mog ramena. Kada smo nakon dosta vremena napokon uhvatili taksi krenuli smo prema jezeru gdje nas je čekao naš čamac. Stajala sam tamo dok je Harry vadio naše kofere i plaćao vozaču. Uzela sam svoj kofer iako se Harry protivio tome jer je to navodno teško. Stavili smo naša dva kofera i moju torbu u čamac. Harry je prvi ušao i onda mi je dao ruke kako bi mi pomogao da uđem u čamac. Stajala sam cijelo vrijeme uz Harrya dok je vozio. Vozili smo se duže vrijeme "Harry ,dali smo se mi izgubil..." zašutim kada ugledam jedan od najljepših prizora u mom životu.
Čula sam kako se Harry smije, idiot. Stao je na mjesto gdje je vjerovatno predviđeno za čamac. Izvadio je stvari te je on prvi izašao pružio mi je ruke te sam ja uz njegovu pomoć uspješno izašla bravo ja. Došli smo do ulaznih vrata otključao ih je i ušli smo unutra je fino mirisalo. Ne mogu opisati onako cvijetni prirodni miris. Harry je otišao ostaviti stvari dok sam ja odlučila razgledati kuću. Bila je velika i preljepa uređena je moderno sa nekom dozom starinskog stila. Ako se to može tako nazvati. Ušla sam u dnevni boravak bio je lijepo uređen i osjećala sam se ugodno
Meni se osobno sviđa. Vrata su vodila na prostranu terasu koja je imala prekrasan pogled. Osjetila sam ruke oko sebe, Harry "Kako ti se sviđa ?"pitao je nervozno jer je sam birao lokaciju gdje ćemo ići "Harry" rekla sam i odmahnula par puta glavom jer nisam imala prave riječi kako da ovo opišem "Uredu je ako ti se ne sviđa" prekinula sam ga tako što sam se okrenula i stavila ruku preko njegovih usta. Vidjela sam nešto slično razočaranju u njegovim očima "Harry ovdje je prekrasno" rekla sam. Namrštio se i krenuo je nešto reći, ali odjednom se je nasmijao. Maknuo je moju ruku "Sviđati se ?"pitao je sretno "Sviđa? Harry ovdje je savršeno" rekla sam mu "Kako si uopće pronašao ovo mjesto ?" pitala sam radoznalo "Ovo je bila vikendica mojih roditelja" rekao je "Više nije ?" pitala sam zbunjeno "Ne, kada su se rastali dali su je meni" rekao je te zastao i uzdahnuo. Nastavio je "Oni više ne dolaze, nisu bili godinama ovdje. Dolazi samo neka žena jedanput mjesečno čistiti. U slučaju da će doći netko dođe pa očisti dan prije" rekao je i mogla sam osjetiti tugu u njegovom glasu "Nemoj biti tužan" rekla sam i otisnula jedan maleni poljubac na njegove mekane i tople usnice "Ajde pokaži mi ostatak kuće" kažem mu on, nasmiješi se i povuče me je kroz dugački hodnik. Gdje su na zidovima visile prekrasne umjetničke slike "Ovo je kuhinja i u sklopu nje je blagovaonica" pojasni pokazujući na bijela vrata otovri ih te uđemo unutra. Bila je prekrasna stvarno mi se sviđa ovdje
"Tvoja mama ima dobar ukus" rekla sam na što se on nasmiješio "Sad vidim od koga si to naslijedio" došao je do mene i poljubio me "Čemu to ?" pitala sam "Prelijepa si" rekao je na što sam ja osjetila toplinu u obrazima. Kvragu crvenim se nasmijao se je "Idemo dalje ?" pitao je, samo potvrdno kimnem glavom. Hodali smo do kraja hodnika. Cijelo vrijeme me je držao za ruku "Ovo je kupaonica " rekao je i otvorio vrata .
Oke , ovo je prekrasno "Sviđa mi se" rekla sam i prošla prstom preko ormarića "Sad da ti pokažem sobu" vratili smo se se skroz do početka kuće. Sad sam tek primijetila stepenice polako smo se penjali po njima i došli smo u potkrovlje. Bila su troje vrata "Ova vrate vode u sobu od moje sestre" rekao je "Imaš sestru ?" pitala sam zbunjeno. Zašto mi nije rekao "Da, Gemma starija je od mene" odgovori "Zašto mi nisi rekao ?" pitala sam i lagano ga lupila u rame "Auč " glumio je da ga boli, a onda je počeo 'plakati ' "Aaa ,nisam htjela " glumila sam da sam tužna "Ljubim da prođe" rekla sam. Krenula sam ga poljubiti u obraz ,ali se je izmaknuo i poljubac je završio na njegovim usnama "Glup si" rekla sam i lagano ga lupila po obrazu. Stavio je ruke oko moga struka i povukao me je prema sebi. Bili smo sljepljeni jedno uz drugo "Šta si rekla ?" rekao je pokušavajući da glumi strogoću "Ne ide ti gluma" šapnula sam mu na usne i poljubila ga u nos "A sada moliti ću vas gospodine Styles da mi pokažete sobu. Jer sam jako umorna i htjela bi spavati" rekla sam dok sam glumila damu "Naravno gospođice Smith ovim putem" pokazao mi je rukom "Dame imaju prednost" nadodao je "Da to vam je samo izlika kako bi nam gledali u guzicu" rekla sam. Otvorio je vrata i prizor je bio woow .
"Ovo je tvoja soba ?" pitala sam zapanjeno " Da " kratko je odgovorio "Sviđa ti se ?" pitao je "Još pitaš " kažem i bacim se na krevet dok je on gledao u mene sa mješkom.
Ulazim u sobu Harry leži na krevetu samo u boksericama i tipka po mobitelu. Izgleda savršeno, upravo sam se tuširala tako da mi je hladno ima samo gaćice i Harryevu majicu na sebi . Sjedam na na krevet Harry podiže pogled sa mobitela na mene. Uzima kremu za ruke sa noćnog ormarića i mažem ih. Legnem na krevet "Ummm" promrmljam jer su me leđa boljela ,a krevet je bio tako mekan, savršeno "Sve uredu ?" čula sam zabrinuti glas .Okrenem se tako da ležim na trbuhu i glavu stavim u jastuk i pogledam u njega. Imao je zabrinut pogled "Imaš tako mekan krevet" kažem, a ono za leđa sam izostavila. Ne želim da se brine, nasmije se. Legla sam ponovo na leđa te je on legao preko mene .Dok se oslanjao na ruke da me nebi zgnječio. Poljubio me je uzvratila sam mu svaki puta moje ruke su se našle oko njegovog vrata. Inače bi bile u njegovoj kosi ,ali zbog kreme na mojim rukama nisam ih stavljala u njegovu kosu.
Probudila sam se prvo što sam uočila da zeleni smaragdi gledaju u mene "Dobro jutro ,ljubavi " rekao je sva sam se naježila i uvijek ću se naježiti kada izgovori taj nadimak "Jutro" rekla sam i nasmiješila mu se. Tako smo cijelo jutro bili goli i mazili se te pričali o nekim stvarima sve dok nije pitao jednu stvar što mi je pokvarila raspoloženje.
YOU ARE READING
STAY/h.s
Fanfiction· KNJIGA JE POD UREĐENJEM · "Ne mogu obećati da ću biti najbolji dečko ikad i da te nikada neću povrijediti "rekao je dok su se suze spuštale niz moje lice "Ali obećajem ti da nikad više nećeš prolaziti kroz takvu bol " nadoda. Teško uzdahnem "Samo...