Ostavite komentare !!!!!!
Iza mene je stajao ljuti Zayn ,a kada je on ljut bolje mu se maknite s puta. Luke se glasno nasmijao "Ili ćeš što ?" pitao je. Njega je ovo sve zabavljalo "Nemoj da ti kažem mislim da ti se neće svidjeti " kaže "Ali došao sam vidjeti svoju malu kćerkicu " kaže te se zlobno nasmije "Ona nije tvoja kćer " rekla sam kroz zube. Nervirao me je u to jako dok je govorio da je to njegova kćer. Pogledom sam pratila Harrya koji je prošao pored mene te se zaustavio ispred mene. Zatvorila sam oči i polako ih očekujući na podu kako se tuku ,ali slika ne je iznenadila. Harry je stajao par milimetara odvojen od njegovog uha. Lukovo lice je problijedilo ,a osmijeh mu je spao. Baš me zanima sta mu je rekao. Luke me je samo pogledao okrenuo se i otišao "Što si mu rekao ?" pitam "Ništa , ne brini " kaže te mi se nasmiješi. Kimnem te me poljubi u obraz to me podsjetilo na onaj dan. Te ne to malo rastuži "Harry ne vjeruješ mu ?" pitam te on odmahne glavom "Ne , vjerujem samo tebi " kaže te ja kimnem i on me poljubi ,ali ovaj put u usta.
Ulazimo u stan Harry ju polako unosi u nosiljci jer spava. Prebacila sam ju na krevet te ju pokrila i izašla van. Uđem u kuhinju i primjetim da je i Zayn također došao "Do ste vi bili ?" pita "Ma išli smo Harryu po stvari " objasnim i pomognem mu vaditi stvari iz vrećica " Hoćete kavu ?" pita vadeći šalice "Može " odgovorimo u isto vrijeme. Odem do stola sjednem te uključim laptop tako bi isprobala neke nove recepte "Izvoli "pruži mi šalicu te sjedne preko puta mene ,a Harry pored mene. Razgovarali smo o svačemu " Idem provjeriti jese probudila " kažem. Uđem polako u sobu. Budna je okrene glavu i pogleda u mene i nasmije se.
O bože prekrasna je. Kažem te dođem do nje i poljubim ju u čelo "Pa jesi se probudila " pitan ju. Ona mi se slatko nasmije. Ljubav moja mala. Spustim ju na pod dok ja ne pronađem što će obući. Puzala je po sobi uzela sam običnu crnu trenjerkicu i crvenu majicu na pruge. Pogledala sam gdje je i uočila ju. Izgledalo je simpatično pa sam uzela moj fotoaparat sa kojim ju slikam te ju uslikala.
Polako sam ju podignula te ju stavila na 'stol' za presvlačenje (ne znam kako se ti zove ) prvo sam joj presvukla pelenu ,a onda sam ju presvukla "Idemo kod tate?" pitam te ona završiti. Uđemo u kuhinju te se ona odmah nasmije čim ugleda Harrya. Dala sam ju te ju je on primio izgledao je pomalo nervozno "Ovako " uzela sam njegovu ruku te ju premjestila "Mislim da si već sam shvatio " kažem te mi se on nasmiješ. Dirala ga je po licu i po kosi "Auč" zajaukao je "Ne Darcy ,ne čupati tatu " rekla sam. A ona mi se nasmijala "I šta imamo za večeru ?" pita Zayn "Pizza " kimne te se nasmijem "Možemo ti pomoći ?" pitaju te ja sumnjičavo pogleda u njih "Ali bez bacanja hrane " kažem te oni kimu glavom. Mjesila sam sam tijesto Harry je ribao sir ,a Harry rezao povrće. Uzela sam komadić sira i dala joj da proba "Sviđa ti se " gledala je u mene i pokazala rukama da traži joj
Zayn P.O.VDržim Darcy u rukama dok promatramo Noru i Harrya koji se vijaju po stanu gori su od djece. Nebi se čudio kada bi došla ona baba kojoj sve smeta i koja sve zna jer Nora mora vrištati. Sve dok ju Harry nije povukao te je ona pala ,a on preko nje. Nakon toga je uslijedila minuta šutnje koju sam ja morao prekinuti inače bi se gledali pila sata "Ostaviti ćemo vas same " te sam izašao van.
Nora P.O.V
Gledala sam u njega. Naše disanje je bio jedini zvuk u cijeloj sobi. Vladala je tišina. Njegove mekane i tople usnice nađu se na mojim hladnim pomalo ispucanim usnama. Naši jezici su se borili jedan protiv drugoga i njegove ruke su se našle na mojoj stražnjici. Polako smo se našli u sobi skinuo mi je majicu te sam isti postupak ponovila ,ali na njemu. Skinula sam mu hlače i sjela sam mu u krilo okrenuta prema njemu. Njegove ruke su putovale niz moja leđa pa su se penjale prema gore. Kada je došao do kopče moga čipkasto maslinasto zelenog grudnjaka otkopčao ga je bez problema. U sobi je postalo vruće polako me je spustio na hladne plahte...
Prelazio je nježno vrhovima prstiju po mojoj koži od čega sam se nakostriješila. Ostavljao je poljubce uzduž moga vrata i po ključnoj kosti "Volim te" prošaptala sam jer sam smatrala da ako kaže glasnije da ću povratiti ovu ugodnu tišinu "I ja tebe volim " uzvratio je i poljubio me. Ne znam zašto ali svaki puta kada bi ga poljubim ili kada čujem one riječi iz njegivih usta osjećala bi se kao da ću poletiti. Srce bi mi počelo brzo kucati. Polako sam se ustala te obukla gaćice i grudnjak. Izvadila sam obične tajice i navukla džemper koji sam danas nosila. Harry se također podigao i obukao samo trenjerku izašli smo iz sobe i ušli u kuhinju. Vidila sam Zayna i Darcy na onom konjiću kojeg smo danas vidjeli "Zayn" rekla sam ljuto te se on nasmijao "Žalim nema zamjene i ne vraćaju novac " rekao je sa zlobnim osmijehom "Glup si "rekla sam "Hvala na komplimentu " kaže te se ja nasmijem i odmahnem glavom. Uzmem tijesto te ga razvaljam Harry cijelo vrijeme stoji iza mene i promatra svaki moj pokret "E da slijedeći puta bi vas zamolio da budete malo tiši " kaže. Harry se nasmije u moj vrat i ostavi još jedan poljubac ,a meni su obrazi gorili. Dala bih se kladiti da sam crvena kao paprika "Ne mogu ti ništa obećati " odgovori mu Harry te ga ja nagazim "Slučajno " kažem i zaobiđem ga kako bi uzela sir "Aha " kaže bolno. Nastavim sa poslom dalje "Šta neću dobiti ni pusu?" pita te ga ja pogledam " Pusu treba zaslužiti " kažem i poklonim mu smiješak. Gurnem pizzu u pećnicu te se u tome trenutku začuje zvono "Zayn otvori " kažem brišući ruke u krpu kimne glavom. Čim sam čula zvono čulo se i Darcyno tapšanje ručicama. Okrenem se prema Harry koji je izgledao poprilično nervozno "Smiri se " kažem mu te mi on stavi ruke na bokove "Mrze me " kaže ne mičući pogled sa mene "Ma ne mrz" u pola rečenice me prekine iznenađen , ljut ,sretan glas "Harry ?" ...
Ljudiii evo nastavka ostavljajte komentare... Imam dojam da vam priča postaje DOSADNA ???
Ostavite mišljenje i sve ostalo ...
Ostavljajte komentare .
Vote ako vam se sviđa ...Oprostite na gramatičkim greškama...
Volim vas puno ,puno...
♥♥♥♥ Love ya ♥♥♥♥
YOU ARE READING
STAY/h.s
Fanfiction· KNJIGA JE POD UREĐENJEM · "Ne mogu obećati da ću biti najbolji dečko ikad i da te nikada neću povrijediti "rekao je dok su se suze spuštale niz moje lice "Ali obećajem ti da nikad više nećeš prolaziti kroz takvu bol " nadoda. Teško uzdahnem "Samo...