Budim se sva znojna stavljam ruku na znojnoj čelo. Nelagoda se javlja u meni i podižem nježno Harryevu ruku te se polako izmigoljim iz njegovog zagrljaja. Uzimam trenjerku i majicu na bretele te odlazim do kupaonice skidam sve sa sebe i ulazim u kadu. Puštam toplu vodu dok su kapi vode klizile niz moje tijelo i dok sam se prisjećam pogledala sam u svoj još uvijek nevidljivi trbuh. Stavila sam ruke na svoj trbuh "Nikada ti nebi tako nešto napravila" tiho sam prošaptala "Potruditi ću se i dati ću ti sve biti ću ti najbolja mama na svijetu" govorila sam i na mom licu se stvorio osmijeh. Koliko se god ja dvoumila u ova dva dana oko svega i koliko god mislila da ovo neće ići. Ovo nije greška ovo je dar. Da me sada netko pita bili vratila vrijeme. Znate šta nebi. Ovo je moje. Nasmijala sam se i zatvorila vodu. Izašla sam van i obrisala se te navukla čistu odjeću to jest moju pidžamu. Izašla sam van, na prstima sam hodala prema sobi no kada sam ušla vidila sam Harrya u sjedećem položaju " Zašto si se tuširala?" inače ovo bi zvučalo jako čudno , ali sada je pola tri ujutro tako da ima pravo me to pitati "Bilo mi je vruće " kimnuo je. Skočila sam na krevet. Povukao me u zagrljaj i radio je nježne krugove po mom trbuhu. Te me je uhvatio oko struka i primakao sebi.
Nije mu se spavalo nisam umorna "Harry" rekla sam "Hmm" umorno je promrmljao "Dosadno mi je " rekla sam i okrenula se licem okrenuta prema njemu "Spavaj " rekao je. Malo sam šutila"Ali meni se " krenula sam ,ali me zaustavio "Nora " promrmljao je "Reci" rekla sam mu i zataknula mu jedan odbjegli pramen kose iza uha "Šuti " jel on to meni reko da šutim "Nećeš ti meni reći da šut" zaustavile su ne njegove usnice na mojima "Sviđa mi se tvoja metoda ušutkivanja" rekla sam i ponovo me je poljubio. Ok neću više pričati "Može još malo " rekla sam. Glasno je uzdahnuo "Nemoguća si " rekao je i promaknuo me. Par trenutaka sam ležala , a onda me je prevladao takav umor zaklopila sam oči i utonula i san...
Budim se i prvo što osjećam je zagušljivost u sobi. No ubrzo onaj osjećaj u mom stomaku postaje sve veći. Čim uletim u kupaonicu kleknem na koljena i sve krene iz mene. Osjetim kako mi kosa nestaje sa ramena. Harry kada napokon završim uzmem ručnik da obrišem usta ,ali opet se vrati onaj osjećaj te počnem povraćati drugi puta za redom Kada napokon završim ponovo dohvatim ručnik ,ali ruke su mi se toliko tresle. Harry mi je uzeo ručnik iz ruku smočio ga je i ocijedio. Pomogao mi je da sjednem na WC školjku. Obrisao mi je lice i dao mi je četkicu za zube tako da sam prala sjedećki. Kada sam završila polako sam se ustala ,ali svaki moj korak je bio težak. Još sam se uvijek tresla mrzila sam povraćati i to je budilo loše uspomene. Više nisam osjećala tlo Harry me je nosio u sobu
Polako sam podigla glavu i poljubila ga. Uzvratio je "Volim te " rekla sam mu " I ja tebe "prošaptao je. Voljela sam ovakve trenutke nekom to nebi uopće bilo ništa posebno , ali meni je bio cijeli moj svijet ...
Sjedila sam na krevetu dok sam promatrala Harrya kako sprema stvari u kofer. Podigao je pogled " Louis i Liam će dolaziti svaki dan i biti tu sa tobom i pomagati ti " kimnula sam. Zvao ga je njegov očuh sa kojim radi moraju u Paris na hitan sastanak neće ga biti cijela dva dana i jedna noć. Podigla sam se i polako došla do njega i uzela mu onu košulju iz ruke i stavila je u kofer. Pratio ne svaki moj pokret. Vratila sam se do njega suzdržavala sam se da ne pustim suze. Stala sam ispred njega nisam mu morala ništa reći nježno ne je zagrlio "Ne želim da ideš " i to je bilo to moj glas je puko. Močila sam mu majicu suzama "Ššššš " tiho je govorio "Molim te " rekla sam kroz jecaje "Ostani " tiho sam prošaptala. Poljubio me je u tjeme. Njegove oci nisu napuštale moje "Nora , to je samo dva dana " rekao je "Ali imam osjećaj kao da me napuštaš kao da nas napuštaš " ovo zadnje sam jedva čujno izgovorila "Nemoj " tiho je rekao "Tu sam uvijek ću biti tu , ne ostavljam vas " tiho je rekao "Ja ostajem i ostati ću uvijek tu za vas , za tebe , za nas " prošaptao je na moje usne. U tom trenutku me je poljubio. Volim ga najviše na svijetu ...
Prošlo je 3 sata i 15 minuta otiada je otišao i već mi nedostaje. Liam i Louis su tu i kuhaju večeru. Zanimljivo. Gledam u ugašeni TV jedino što se čuje je buka iz kuhinje. Mislim da su već nešto razbili. Louis je sjeo pored mene "Nedostaje ti ?" pitao je. Kimnula sam glavom dok sam zamišljeno gledala u TV. "Znaš " pogledala sam u njega " Nikada ga nisam vidio tako sretnog " rekao je te pogledao u mene sa smiješkom "Stalno se smije nikada mu nije teško nešto napraviti ako mu kažeš. Mijenjaš ga Nora i to na bolje. Možda nisi svjesna toga ,ali tako je. Otkad ne s tobom bolji je. Mislim uvijek je bio dobar ,ali sada je još bolji kao osoba. " rekao je. Malo sam se zamislila na njegove riječi zar ga stvarno mijenjam ? Trgnuo me je iz misli " Dođi ne moraš biti ovdje sama kada možeš biti u tako zabavnom društvu " rekao je i zamahnuo kosom. Nasmijala sam se , maknula sam deku i dignula sam se "Papuče ,odmah" izderao se i dignuo glavu te otišao u kuhinju onim umišljenim hodom. Ako je sada ovako kako će biti u ova dva dana. Neću ni zamišljati. Ušla sam u kuhinju "Ne Louis nemo" nije stigao završiti Louis je usipao pola tegle soli "Ja to neću jesti " rekla sam i sjela na barsku stolicu "A zato nebi gospođice" pitao je Louis "Pa da mi još otruje te bebu , ne hv" nisam stigla završiti "Bebu?!?" pitali su u isti glas bili su zbunjeni "Harry vam nije rekao " sada sam i na bila zbunjena "Ne i čemu ti pričaš ?" pitao je Liam zbunjeno "Oa trudna sam?" više je zvučalo kao pitanje ,a ne kao odgovor. Louis je vrisnuo i doslovno skočio na mene te me zagrlio "Čestitam " Liam je također došao do mene i zagrlio me "Harry će nas čuti za ovo" rekao je Liam ,a Louis se složio. Ajme ko će ih trpiti ova dva dana. Liam je probao ,ali je odmah pljunuo "Naručiti ćemo " rekli su u isto vrijeme "
Eogac nemoj te me krivti ako je kratak jer sam danas napisala 2 nastavka od jednom.... Komentari šta reći ništa jer ih nema ....
Ostavite komentare i vote
Sorryte na greškama i to je to ...♥♥♥♥Love ya♥♥♥♥
YOU ARE READING
STAY/h.s
Fanfiction· KNJIGA JE POD UREĐENJEM · "Ne mogu obećati da ću biti najbolji dečko ikad i da te nikada neću povrijediti "rekao je dok su se suze spuštale niz moje lice "Ali obećajem ti da nikad više nećeš prolaziti kroz takvu bol " nadoda. Teško uzdahnem "Samo...