8-Dio

450 17 0
                                    

Ostavite koji komentar i vote 😼😘


Ležim na Harryevom trbuhu dok on spava.Gledali smo romantični film po mom izboru naravno,a Harryu je film očito bio toliko dosadan da je zaspao. Baš lijepo, nisam se mogla podignuti i otići u kuhinju da jedem ili da naprimjer uzmem knjigu pa čitam. Jer je Harryeva ruka bila omotana oko moga struka.Tako da mi je jednino preostalo ležati na njegovom trbuhu i igrati se sa plahtom ili ga promatrati kako diše što je jako dosadno. Ipak pokušam maknuti njegovu ruku, ali on ju je još čvršće omotao oko mene. Kvragu. Puhnula sam kako bi maknula pramen kose koji me je nervirao cijelo vrijeme.

Nakon dobrih sat vremena dosađivanja počeo se micati. Hvalim te Bože "Dobro jutro" kažem i otisnem jedan mali poljubac na njegove usne "Hej" promrmlja i nasmiješi mi se. Polako sam se podignula "Gdje ćeš ?" pita me "Idem se kupati" odgovorim te se na njegovom licu stvorio osmijeh i njegove zelene okice gledale su u mene "A ne nema šanse" znajući koja mu je ideja pala na pamet.

I evo me sjedim na WC -školjki ,a on na rubu kade ičekamo da se kada napuni na kraju sam popustila. Skinuo je bokserice i ostao golko od majke rođen, stavim ruku na oči, ali ubrzo ju je maknuo "Nije da toveć nisi vidjela" rekao je sa glupavim smiješkom "Samo uđi u kadu"promrmljam osjećajući toplinu u obrazima "Slatka si kad se crveniš" kažei počne se smijati "Prekini " kažem sa malim smiješkom. Očito je samomeni ovo bila neugodna situacija. Skinula sam svu odjeću sa sebe "Zažmiri"pogleda me zbunjeno "Zašto ?" pita "Samo zažmiri" kažem"Ne" pokloni mi smiješak "Dobro onda idem,uživaju"uzvratila sam mu uzimajući majicu u ruke "Dobro ,dobro evo " rekao jezatvarajući oči. Otkopčam grudnjak puštajući da padne na pod, skinem gaćice ibacim ih u smeđu pletenu košaru za prljavo rublje. Uđem u kadu te je u tom trenuotvorio oči i odmjerio me točnije samo moje lice jer je ostalo bilo pod vodom.Osjetilasam kako prolazi rukom po mojoj desnoj nozi "Budalo " vrisne i lupim ga po ruci jer me je povukao bezupozorenja smjestim se tako da sjedim između njegovih nogu, a leđima se naslonimna njegova prsa.    

    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


 Njegovu lijevu ruku omota oko mog struka dok desnom prolazi po mom tijelu "Osjećam se lijepo " rekla sam tiho " To mi je i cilj" odgovori ostavljajući poljupce uzduž moga ramena i vrata. Zastenjala sam kada je pronašao moju slabu točku. Ugrize me na tom mjestu te jednom pređe jezikom preko svog djela. Malo je peckalo, a da ne spominjem da imam jako osjetljivu kožu i da će sutra umjesto malog plavo-ljubičastoga ugriza biti golema krvavo-ljubičasta masnica. Izađemo iz kade, ali umjesto da se brišemo mi smo se gledali. Prišao mi je i tu je sve krenulo došli smo do sobe nježno me je spustio na krevet. Ljubili smo se te je prešao sa mojih usnica na moj vrat spuštajući se na moje grudi ostavljajući male poljupce. Svako malo bi se vraćao do mojih usana ostavljajući poljupce "Prelijepa si " prošaptao je i odmakao se te prešao pogledom preko moga tijela.

    Probudila sam se sama ukrevetu. Otišao je, opet jučer je bilo tako lijepo osjećala sam se prelijepopred Harryom. Ne znam što se događa sa mnom i dali se on isto tako osjeća, alionda sam osjetila miris brzo sam se ustala i navukla njegovu bijelukošulju i krenula prema kuhinji na šanku su bile bijele šalice sa nekakvim crnimtekstom dok je on stajao za šankom i mazao palačinke Nutellom. Obožavam gadošla sam do njega i stavila ruke oko njegovog vrata i poljubila ga u obraz"Obožavam te" promrmljala sam u njegov obraz. Samo se nasmijao"Osjećam mali sram" kažem "Zašto" pitao je zbunjeno "ako sam" zaustavila sam ga "Ne ,ne nisu ti kriv "nasmijala sam se "Nego ti više kuhaš u mojoj kuhinji nego ja " mojojsam naglasila samo se nasmije i povuče me spajajući naše usne"

 Samo se nasmijao"Osjećam mali sram" kažem "Zašto" pitao je zbunjeno "ako sam"  zaustavila sam ga "Ne ,ne nisu ti kriv "nasmijala sam se "Nego ti više kuhaš u mojoj kuhinji nego ja " mojojsam naglasila samo se nasmije i povuče me spajajući naše usne"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Stajali smo tako u kuhinji davao mi je poljupce i posvećivao mi svaku sekundu "Spremi se idemo van" kimnula sam glavom "Idemo u shopping" pogledao me je "Nisam to rekao" napravila sam puppy face "Molim te!!" samo je puhnuo i okrenuo očima "Hvala" uskliknula sam veselo i ostavila poljubac na njegovim usnama. Obukla sam se i sišla dolje pred zgradu.

 Obukla sam se i sišla dolje pred zgradu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ispred mene se zaustavio crni Range Rover. Uđem u auto te stavim torbu na stražnje sjedalo i odmah dobijem komentar na svoju odjevnu kombinaciju "Zar to nije malo prekratko" rekao je gledajući u moje noge "Nije" odgovorila sam "Svi će gledati u tebe" da sigurno rekla sam u sebi stao je na semaforu i okrenuo se prema meni .Uhvatio me za bradu i povukao prema sebi ostavljajući jedan poljubac.


"Više nikada ne idem s tobom u trgovinu" kaže.Pređem pogledom preko majica i odlučim se za bijelu majicu sa džepom sa lijeve strane. Okrenem se prema Harryu, ali nije ga bilo krasno Harry se negdje izgubio. Uzmem majicu te odem na blagajnu dok sam stajala u redu osjetila sam ruke oko sebe. Okrenula sam se spremna lupiti tom nekom šamarčinu,ali sam odustala kad sam ugledala Harrya " Gdje si nestao?" pitam ga zbunjeno "Odnio sam vrećice u auto " kimnem tek sad shvaćajući da nema ni jednu vrećicu u ruci

 Ušli smo u slastičarnicu i sjeli za slobodan stol do prozora koji je imao divan pogled na parkiralište. Do nas je došetala konobarica sa dekolteom na izvolite. Pogleda u Harrya „Kavu s mlijekom"zapiše to u svoj bijeli notes te pogled usmjeri prema meni „Kapučino i čokoladnu tortu" kažem te se samo okrene i ode. Skinem šal i kaput "Jesam ja ovo napravio ?" upita me te ja pogledam na njegovo djelo to jest ugriz s kojim me je označio „Nema veze" kažem i povučem majicu prekrivajući to mjesto. 

    Uđemo u stan te on odnese vrećice u moju sobu i legne na krevet tipkajući po mobitelu  „Harry ?" podigla sam čipkaste gaćice i grudnjak boje breskve iz jedne vrećice. Nasmijao se "To sam ti ja kupio , izgledalo je simpatično" uzdahnula sam" Ideš mi na živce" podignuo se i htio me je zagrliti ,ali izmaknula sam se "Koji je tvoj problem? " pitao je ljuto „Ti si moj problem" viknem na njega „Što želiš više" izdere se na mene „Možda samo želim biti tvoja" tiho kažem „Želiš li ?" 


STAY/h.sWhere stories live. Discover now