-Wszystko dobrze? Jesteś jakaś nieobecna - Nate stwierdził i podał mi kilka prezentów z bagażnika. Przyszedł czas świąt, a ostanie dni minęły mi tak szybko, że nawet tego nie zauważyłam.
-Wszystko dobrze - powiedziałam, chociaż wcale tak nie było. Od czasu mojej wymiany wiadomości z Luke'iem chłopak już się nie odezwał. Czułam, że znów coś straciłam. Nie powinnam tego czuć. Nie powinnam pamiętać. Posłałam narzeczonemu słaby uśmiech i odwróciłam się w stronę wejścia do domu. Zapukałam kilka razy i po chwili w wejściu stanęła moja przyszła teściowa.
-Jak się cieszę, że was widzę - przytuliła mnie szeroko się uśmiechając. Ta kobieta zawsze miała w sobie tyle energii i radości. Oddałam uścisk i weszłam za nią do mieszkania.
-Sky! - usłyszałam chłopięcy głos i zaraz po tym mały objął moje nogi.
-Hej kochanie - podniosłam go na ręce, a on od razu objął moją szyję. Nie zwrócił nawet uwagi na swojego starszego brata który znajdował się już obok mnie.
-Zaczyna się - westchnął, a ja się zaśmiałam.
-Jesteś zazdrosny bo Sky kocha mnie bardziej - Spencer wytknął w jego stronę język, a mój narzeczony wziął tylko głęboki oddech. Czasem zachowywał się jakby również miał sześć lat.
-Jeszcze zobaczymy - zmierzyli się groźnymi spojrzeniami i Nate poszedł w stronę salony gdzie było słychać głośne śmiechu i rozmowy reszty gości. Odstawiłam chłopca na ziemię i poszłam za narzeczonym.
-Witajcie kochani - ciocia Nate'a podeszła do nas i ucałowała każdego po kolei. Jest bardzo miło ale czasem trochę zbyt dużo mówi.
-Cześć ciociu - uscisnął ją. - Cześć młoda! - rzucił w stronę swojej kuzynki, Rose. Zawsze ją tak nazywał.
-Hej Sky - oderwała wzrok od komórki, nawet nie patrząc na swojego kuzyna i od razy przywitała się ze mną. Zaśmiałam się.
-Ta rodzina mnie wykończy - wyrzucił ręce w powietrze i wcisnął swój chudy tyłek między mnie a Rose na kanapie. - Co robisz? - spojrzał jej przez ramię na ekran telefonu. Byłam zdziwiona, że tym razem nie rzucił tekstem w stylu 'romansujesz z chłopakiem?'. - 5 seconds of summer?
-Nie zrozumiesz tej miłości - spojrzała na niego, a ja próbowałam sobie przypomnieć skąd znam ten zespół... A, no tak. Luke. - A ty lubisz ich muzykę Sky?
-Nigdy ich nie słuchałam - przyznałam i spuściłam wzrok na swoje palce. Byłam zdenerwowana, chociaż nie powinnam.
-Pokaże ci jedną nową - powiedziała, a ja miałam ułożone w głowie dwa plany. Pierwszy to ucieczka, a drugi... Po prostu sprawdziłabym czy jej telefon potrafi latać. Nic wielkiego. Po chwili nastolatka zaczęła szukać odpowiedniej piosenki, którą puściła.
Oh say, can you see?
This is not who I'm supposed to be
Without you I'm nobody
Killing timeI try to deceive,
Try to win you desperately
Now I'm lost in the swirling sea
Of your sorry eyesAll my life
I've been waiting for moments to come
When I catch fire
And wash over you like the sun
I will fight
To fix up and get things right
I can't change the world
But maybe I'll change your mindOh say, do you know?
I'm a fool in a one man show
I'm a broken stereo
Out of time
So how (so how) does it feel (does it feel)?
All alone, is it so surreal? (woooah)
Cause the ghost of survivors guilt
Can be so unkind...*Słuchałam i nie mogłam uwierzyć, że napisał taką piosenkę. Wiedziałam, że to Luke. Wystarczyło wsłuchać się w słowa. Nie mogłam już tego dłużej znieść więc po prostu wyszłam. Nie chce wiedzieć, że cierpi, chociaż to nieuniknione.
___________________________
*Och powiedz, czy to widzisz?
Nie jestem tym, kim powinienem być
Bez ciebie jestem nikim,
Zabijającym czasPróbowałem zwodzić,
Próbowałem desperacko cię wygrać
Teraz jestem zagubiony w tym wzburzonym morzu
Twoich przepraszających oczuCałe życie
Czekałem na nadejście tych momentów
Kiedy wybucham
I działam na Ciebie jak słońce
Będę walczyć
By naprawić i sprowadzić wszystko do porządku
Nie mogę zmienić świata
Ale może zmienię twoje zdaniePowiedz, czy ty wiesz?
Jestem głupcem w jednoosobowym pokazie
Jestem zniszczonym odbiornikiem,
Po upływie terminu
Więc jakie (więc jakie) to uczucie (to uczucie)?
Bycie samemu, czy to takie nierealne? (woooah)
Ponieważ duch ocalałego poczucia winy
Może być nieprzyjemny5 seconds of summer - Catch fire
Ten rozdział jest do dupy ale nie miałam zbytnio na niego pomysłu.
Gwiazdki i komentarze mile widziane!
Ily ❤
CZYTASZ
Don't Come Back To Me | l.h ✔
Fanfiction/Druga część Don't Leave Me/ Nie pamiętam ostatniego razu kiedy widziałem Twoją twarz Czuję się tak samotny, a jestem w zatłoczonym miejscu Zostawiłaś mnie bez kierunku Chodziłem z miejsca na miejsce Próbując sprowadzić Cię z powrotem Chodziłem prze...