Weszłam do biura i położyłam swoją czarną, skórzaną torebkę na krześle. Wyciągnęłam z niej laptopa i położyłam go na biurku, odgarniając stos papierów, który aż prosił się o porządek. Przełożyłam torbę w inne miejsce i zajęłam swój fotel. Nie zdążyłam nawet zalogować się na swoje konto, a już ktoś pukał do moich drzwi. Westchnęłam głęboko, siląc się na uśmiech.
- Proszę - powiedziałam i po chwili do pokoju wszedł wysoki, szczupły mężczyzna. Mój szef.
- Sky, Filip zachorował i będziesz musiała pojechać przeprowadzić za niego wywiad - pokiwałam głową. Odmowa i tak by nic tu nie dała. Mój szef nie znał słowa 'nie'. W jego słowniku również, nie znajdowało się słowo 'podwyżka'. - Tutaj masz wszystkie materiały. Wywiad jest za pół godziny, pośpiesz się.
Chciałam jeszcze coś powiedzieć ale mężczyzna już popędził dalej. Westchnęłam głęboko i zabrałam się do czytania, żeby wiedzieć jak najwięcej o tym co muszę zrobić. Odsunęłam gumkę z teczki i wyjęłam z niej plik papierów. Po kolei przeglądałam wszystko bardzo dokładnie, oglądając zdjęcia i czytając trochę historię zespołu, z którym miałam się spotkać. Na końcu było zdjęcie tej niesamowitej czwórki, która podobno tyle osiągnęła. Przewróciłam ostani artykuł i w końcu dotarłam do fotografii. Przyjrzałam jej się bardziej dokładnie, a moje serce prawie się zatrzymało. Czułam jak moja twarz robi się blada, a krew zatrzymuje swój obieg w moich żyłach. Te same blond włosy, ten sam czarny, metalowy kolczyk, ten sam uśmiech i te same dołeczki w policzkach. Prawie wcale się nie zmienił, poza tym że zmężniał. Chwilę się im przeglądałam, a po chwili zdałam sobie sprawę, że już za chwilę znów będę musiała się z nimi spotkać. Po trzech latach. Nie mieliśmy ze sobą żadnego kontaktu, a teraz mam stanąć przed nimi i tak po prostu z nimi rozmawiać? To zdecydowanie nie ma prawa się wydarzyć. I się nie wydarzy. Zrobię wszystko żeby nie doszło do tego spotkania.
______________________________
Hej! Witajcie w drugiej części Don't Leave Me. Postaram się żeby ta była o wiele lepsza od poprzedniej :) Pierwszy rozdział wrzucę pewnie dopiero po świętach, chyba że uda mi się coś napisać jeszcze przed. Jak na razie łapcie prolog i czekajcie cierpliwie! :D
Ily ❤
CZYTASZ
Don't Come Back To Me | l.h ✔
Fanfic/Druga część Don't Leave Me/ Nie pamiętam ostatniego razu kiedy widziałem Twoją twarz Czuję się tak samotny, a jestem w zatłoczonym miejscu Zostawiłaś mnie bez kierunku Chodziłem z miejsca na miejsce Próbując sprowadzić Cię z powrotem Chodziłem prze...