Pripravení na vyhodnotenie????
Naďa
Tentokrát nám v sále nie je teplo. Je nám vyslovene horúco. Neviem, či sa nás snažia všetkými zapnutými radiátormi upiecť, no mnohí- najmä chlapci v sakách- od toho nemajú ďaleko.
Začínam ľutovať svoj výber stylingu. Dlhé rukávy spojené s rozpustenými vlasmi sa nakoniec neukázali ako dobrá voľba. Chvíľku sa nervózne ovievam, pričom pozorujem, ako sa so stresom vysporiadavajú ostatní.
Niko sa priplachtil k Mati a jej kapele s výrazom na tvári, akoby bolo čakanie na výsledky súťaže, na ktorú sa toľké dni pripravujeme, jeho každodennou rutinou. Alica vyzerá byť podstatne nervóznejšia, no a Andrej a Dano obkľúčili Lexie, ktorá pri nich dvoch na nervozitu ani nemá čas pomyslieť.
Musím sa pousmiať, keď si premeriavam členov našej skupiny. Nemcová nám dala inštrukcie, že na vyhodnotenie by si mala každá skupina obliecť niečo, čím odprezentuje svoj štýl. Myslím, že tieto slová oľutovala v momente, ako nás zočila.
Aby som objasnila našu stratégiu, musíte si uvedomiť, ako veľmi rafinovane sa kapela „No zbohom" s touto úlohou popasovala. Náš štýl je totižto založený na nepredvídateľnosti, spontánnosti a kreativite, ktorá sa prejavila pri výbere skladieb, mena a našich šiat, a ktorá mi spravidla u 90 percent účastníkov chýba. Zobrali sme do úvahy, že prezentácia na vyhodnotení síce nezmení umiestnenie, ktoré je už dané porotou, no ktorá nám môže napriek tomu dopomôcť vyjadriť náš smer, rovnako ako štýl, akým by sme sa mohli neskôr uberať.
Každý sme si preto dali záležať a všetci vyzeráme vskutku obstojne. Väčšina študentov stavila na eleganciu a uhľadenosť. Nájde sa medzi nimi aj zopár originálnych exemplárov- najviac sa mi páči kapela, ktorá si jednotne obliekla fraky s cylindrami- vrátane flautistky. Žiaľ, ich vystúpenie si neviem vybaviť, tipujem však, že sú zameraní najmä na romantizmus a klasicizmus. Okrem nich ma už nikto tak dobre nepobavil. Barbora zase stavila na stratégiu: „odhaľ, čo máš a vytvor ilúziu toho, čo nemáš". Jej kolegovia sa obliekli pohodovejšie, do košieľ a džínsov, Attila k tomu pridal navyše motýlika. Martina, Paula, Tereza a Lila sa znovu zladili na rovnakú vlnu a k svojim bavlneným šatom štyroch rôznych odtieňov zvolili tenisky, pôsobiace veľmi roztomilo a dievčensky. Lukáš so svojimi troma spoločníkmi sa obliekli do džínsov a bielych košieľ, ktorú by si Lukáš, len tak mimochodom, mohol zapnúť o pár gombíkov vyššie. Andrej a Dano si obliekli jednoduché tričká s nápismi svojich obľúbených kapiel. Andrej si dal ako doplnok zelenú čiapku a Dano rukavice s otvormi na prstoch, o ktorých mi rozpráva, odkedy sa poznáme.
Spája sa k nim totiž neobyčajný príbeh- od svojej prvej frajerky, Natálie, dostal pred svojím prvým významným koncertom rukavice, určené ako talizman. Keď si ich však Králik navliekol, nemal cit v rukách a jeho veľký koncert skončil, podľa slov hlavného hrdinu, ako totálna pohroma. Dnes je však ten veľký deň, kedy si ich zase može navliec! (Keďže toto nie sú len také obyčajné rukavice, ale rukavice od jeho lásky Natálie, určené výhradne na špeciálne príležitosti, akými boli jeho šestnáste narodeniny,- či dnešná slávnostná udalosť- kedy môžeme renomé darčeka, akým je tento, konečne napraviť.)
Niko sa odel do tyrkysového trička, ktoré zladil so slnečnými okuliarmi s farebnými sklami a konverzkami. A vyzerá neskutočne dobre. A asi to o sebe vie, keďže je dnes jeho chlapčenský úsmev ešte (!) širší a sebavedomejší, ako obvykle. Alica si obliekla širokú sukňu zemitých odtieňov, ktoré doplnila blúzkou a na nohy si obula sandále s širokým opätkom a farebnými remienkami. Svoje neskrotné tmavé vlasy si zviazala do drdola, previazaného čelenkou. Kebyže ju teraz uvidí môj brat, pravdepodobne by obrdžal srdcový záchvat. Lexie ma dostala najviac zo všetkých, keďže si na vlasy doslova a do písmena nasadila pandu. K tomu si vybrala čiernobielu kombináciu jednoduchej voľnej blúzky a pásikavých nohavíc. Nemcová sa tejto recesií síce mierne mračí, no podľa môjho názoru nemá chybu. No a ja som si vybrala obtiahnuté trojštvrťové nohavice, spod ktorých mi trčia farebné prúžkované ponožky vo vanskách, ku ktorým som si dala bláznivé tričko a z vlasov mi vznikol taký mierny výbuch.
YOU ARE READING
Music: On, World: Off
Teen Fiction„Pekné šaty," poznamená. „Čo v preklade znamená «pekné nohy», však?" nervózne sa zasmejem. „Ale aj tie šaty sa mi páčia," zasmeje sa aj on bez akýchkoľvek rozpakov a pozrie mi priamo do očí, čo ma okamžite prinúti sklopiť zrak. • • • „Ááááá," zv...