Evet sevgili seyirciler bir anne terliğiyle daha güne başlamaktayız. Beni saatlerce uyandıramayan annem ,yeminli olarak o canım terliklerine başvurmuştu.
"Ya ben nasıl bir kız doğurdum? Bağırışımla mahalle uyandı sen uyanmadın!"
Bi yandan da terlikleri popoma yiyordum. Ama şuan uyanılırmı ya? Rüyam da yakışıklı kesiyordum. Sonunda uyandığımda annem rahat bir nefes almıştı. Ona kötü kötü bakıp "Zalımsın yar" dedim.
Annem beni takmayıp terliğini geri ayağına geçirdi. "Hadi hadi kalk misafir geldi" gözlerimi büyütüp "misafir mi? Anne hayır ya? Hep onlar bize geliyorlar, bi kerede biz gidelim misafirliğe"
Annem bana dönüp " Seni neden günlere götürmediğimi biliyosun dimi? Oraya gittiğimizde evdeki süpürge işini sen görüyorsun. Her şeyi yiyosun bide götünden laf uyduruyorsun"
Sırıttım " Ne yani anne? Dedikodular beni çok yoruyor bu yüzden acıkıyorum. " tamam laf uydurup gündeki kadınları kandırdığım doğrudur. Sanki tek ben uyduruyorum. Onlarda uydururyor. Seni alır iki dakikada sevgili , nişanlı , evli , çocuklu yaparlar ve anında bütün mahalleye yayılır.
"Aşşağıda seni bekliyorum" diyen anneme offlayıp onun peşinden bende aşşağı indim. Pijamalarımla. Böylede bi pisliğim işte. Merdivenlerden inerken az daha düşücektim. Ama son anda kurtuldum. E karizmamın gitmesini istemezdim değil mi?
Oturma odasına indiğimde taş kütlesi göreceğimi nereden bilebilirdim? Gözlerimi kapatıp tekrar açtım vallahi taş birisi oturma odamızdaydı.
Oturma odamızda bir meteor bulundu diyerekten o meteoru koruma altına almalıydım hemde hemen!
Yanındada annemin yaşlarında bir kadın varmış meteordan kadın gözükmüyordu ki! Neyse bu çocuğu gözlerimle yediğim için bir fatiha alabilirim sizden.
"Aayy Meralll senin kızın çok güzelmiş" Benim bildiğim kadarıyla annemin bir tane kızı vardı. O da bendim. Yani buradaki güzel faktörü ben olamam değil mi? Çünkü gerçekten çok komik bir düşünce bu. Yoksa annem benden habersiz çocuk mu yaptı? Benimle uğraşmayı bırakıp onunla uğraşacak olması benim için iyi bir şey ama bana olan sevgisini zaten göstermiyor, bir de çocuk varsa ooo ben kıskançlıktan ölürüm. Hih bu benim abimi de çalar ya.
"Merhaba tatlım. Ben Ayla şuradaki gördüğün yakışıklının annesiyim" eliyle yakışıklıyı gösterdiğinde, kadın onu ben yaptım. O benim çocuğum, ne güzel yapmışım gibi bakıyordu. Sahte bir şekilde gülümsedim. Benim de öyle çocuğum olsun ben de her yerde hava atardım. Ayy çocuğum değil manitam olsun . AMİN!!!
"Bende Aybüke." "Ayy bu kızın ismi çok güzel Meral" Annem gururla kafasını kaldırıp "Ee tabi Aylacığım ben yaptım. Tabikide çok güzel olcak. Sen birde abisini gör." diye kaş göz yaptığında kahkaha attılar. Yuh anne ya az önce yukarıda 'ya ben nasıl kız doğurdum?' diyordun.
Masaya çıkıp 'bu ne samimiyet?!' diye bağırmak istiyordum. Ama annemin terlikleri yüzünden annem gilin yaptığı iğrenç espirilere gülüyordum.
"Siz nereden tanışıyorsunuz?" annem gülüp "Ayla benim çok yakın arkadaşımdır. Bu şehre taşınmışlar" ay ay ay çok iyi etmişler. Bol bol gelsinler bize gözümüz gönlümüz açılsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benim
Teen FictionDoğal kelimesinin anlamını tamamı ile karşılayan rahatlıkta ve üşengeçlikte sınır tanımayan her yanı ile sürpriz dolu Aybüke, Bir yanı bir yanını tutmayan aşırı yakışıklı meteor kelimesinin anlamı bazen de öküz kelimesinin eş anlamlısı zeka küpü A...