(Pohled Aarona)
Hledal jsem ji snad celí den a nemohl ji najít. Jako by se do země propadla. Nebyla ve škole, na obědě, ani jsem ji nezahlídl v knihovně nebo na chodbách, což ve mě vyvolávalo pocit úzkosti. Chyběla mi. Chyběla mi její společnost. Naposledy jsem ji viděl ráno. Narazila do mě a já právě hleděl na Amber. Snažil jsem se plnit otcovy rozkazy, aby byla v bezpečí, ale místo toho jsem ji asi ublížil, protože za několik vteřin vyběhla ze skoro prázdné třídy a zmizela, někde mezi studenty... Cítil jsem její bolest, kterou jsem cítil i já. Byla jako, když vám někdo bodá kůl do srdce. Znovu a znovu, pořád do kola, dokud vás neskolí. Vzlykala. Určitě ano. Viděl jsem jak jí po tvářích stékají stříbřité slzy. Ach má Brynn, co jsem to udělal. Hned první den, kdy jsi mě poznala, měla jsi pravdu. Jsem zlí, bezcitný parchant, ale raději jím budu než, aby ti někdo ublížil. "Hej, kámo!" Zvolal Tobyasův hlas, od protějšího místa u stolu. Zdvihl jsem oči od knihy a pohlédl na kluka z týmu, jednoho se kterým se bavím. "No?"
"Hele kámo, jdeš dneska na tu párty?"
"Na jakou?"
"No děláš si prdel? Ty jsi o ní neslyšel?"
"Ne. Tak to vyklop."
"Je to párty Abby Hillové, pravé ruky královny roztleskávaček."
"No a?"
"Půjdeš se mnou, že jo? Já tam nechci jít sám."
"Víš jak to bude vypadat?Budeme jak pár Gejů. Ty nemáš dámský doprovod?"
"Ne, nechala mě kuli Jacobovi."
"Aha."
"A co ty? Slyšel jsem, že jsi měl něco s tou novou? Myslím, že se jmenuje Brynn."
"No měl."
"Proč nejde s námi?"
"Protože je na mě asi naštvaná a nenávidí mě."
"Páni co jsi ji provedl."
"Dlouhý příběh."
"Aha, takže jdeš se mnou?"
"Jo, ale nebudu s tebou tancovat."
Nazdárek lidičky, máme tu další kapitolku. Nahoře máme obrázek Aarona a písnička je k tomu jako dělaná. Jako by zpívali co se právě honí Aaronovi v hlavě. Vaše B.W.
"
ČTEŠ
Akademie pro zvláštně nadané
ParanormalMé jméno je Brynn. Jsem naprosto mimo žebříček normality! Všichni si myslí, že nejsem normální, že mám o kolečko víc a nyní dokonce i moje matka, která si přeje, aby se můj zdravotní stav zlepšil a za doporučení mých lékařů podepisuje papír o mém př...