Seděla jsem na dřevěné židli snad věčnost. Kolem mě procházela snad tisíce zdravotních sestřiček a ptaly se mě jestli něco nepotřebuju. Jako fakt? V tuto chvíli? Haló v mém dortíku byl jed, který mě měl zabít, ale místo toho málem zabil mojí kamarádku. Konečně otevřela oči a já se nahrnula k lůžku. "Sakra, co se stalo! Proč jsem v nemocnici."
"Jak se cítíš?"
"Jako, kdybych se znovuzrodila, proč?" V tu chvíli se za námi otevřeli dveře, ve kterých stála Calla. Nevypadala zrovna nejlíp, ale to ani já ne. Měla děsné kruhy pod očima, raději se nebudu přibližovat k zrcadlu, jinak to se mnou klepne. "Už se vzbudila?" Pronesla.
"Jo." Odvětila jsem chraplavým hlasem, když tu se ozval Wictoriin hlas: "Haló, lidi mluvíte, jako bych tu nebyla! Mohly byste mi vysvětlit, co tu dělám, a proč vy vypadáte jako živí mrtví?"
"No, ty zrovna taky nevypadáš nejlépe, málem jsi umřela!"
"Cože? Jak? Proč?"
"Někdo se snažil Brynn otrávit, v tom dortíku byl vysoce jedovatá látka, měla jsi malou pravděpodobnost na přežití, ale přežila jsi to zázrakem, za který jsme vděční."
"Proč by to někdo dělal? Kdo by chtěl Brynn zabít?"
"To sama netuším." Pronesla jsem tiše a hleděla na obě dívky. Měla jsem o ně velký strach, co když se stane ještě něco? Něco horšího.
----------------------------------"Sakra." Měla zemřít, místo toho dala ten dortík své kamarádce. V první chvíli jsem se vztekal, že to nevyšlo, ale potom jsem se podíval jaké má zděšení v očích. Ano Brynn, toto byl jen začátek. Co by si řekla, kdyby se stalo ještě něco horšího? Hmm? Co kdyby náhodou v pokoji tvé kamarádky Cally začalo hořet a ona bude uvnitř nevinně spát? Ještě nevím co bude další krok, ale máš se čeho bát.
------------------------------------
"Brynn?"
"Co je?" Vyjekla jsem vyděšeně, když jsem se zase vzpamatovala. Přemýšlela jsem nad tou noční můrou, kde Wictorie otevřela oči. "Už jsi zase byla mimo."
"Vážně?"
"Jo. Mám o tebe strach Brynn."
"Nemusíš se strachovat, jen mi prosím slib, že si na sebe dáš pozor, mám pocit, že toto nebylo naposledy."
A je tady další kapitola. Krátká vím příště bude určitě delší:))) B.W.
ČTEŠ
Akademie pro zvláštně nadané
ParanormalMé jméno je Brynn. Jsem naprosto mimo žebříček normality! Všichni si myslí, že nejsem normální, že mám o kolečko víc a nyní dokonce i moje matka, která si přeje, aby se můj zdravotní stav zlepšil a za doporučení mých lékařů podepisuje papír o mém př...