mrtvá holka

1.5K 96 5
                                    

                    Literatura a biologie proběhli úplně v pohodě. Na biologii jsem si sedla ke Calle do lavice. "Tak co."

                  "Jak jako tak co?"

"Jak se ti tu líbí."

                  "Zatím to ujde, kromě toho, že jsem nějakýho kluka poslala do ředitelny."

"Počkat to ty jsi Bena poslala do ředitelny?"

                 "Jo. Jak to víš?"

"Povídá se o tom a Beníček si to zasloužil, protože je úplnej idiot."

                  "Doufám, že ho dneska už nepotkám."

"To tě zklamu hned co zazvoní a mi se přesuneme do tělocvičny na tělák a sebeobranu se tam objeví i banda neandrtálců mužského pohlaví."

                 "To bude ještě den."

"Můžu se na něco zeptat?"

                  "Hm?"

"Umíš rychle běhat?"

                     "Proč?"

"Protože vím, že se ti Ben bude chtít pomstít."

                   "Myslíš, že by zmlátil holku?"

"To nemyslím, ale vím."

                    "Je to fakt idiot."

"Umíš teda běhat."

                     "Jo." Po několika minutách zazněl zvonek a já se v závěsu lidí s Callou vydrala ven ze třídy. Je to tady došli jsme do šatny, kde jsme potkali Wictorii s nějakou malou zrzkou. "Ahoj Brynn tohle je Lila."

          "Těší mě."

"Ty jsi ta Brynn, která poslala Bena do ředitelny?"

           "Kolik lidí mi to ještě připomene."

"Asi hodně, protože bude z tebe mrtvá holka."

             "To se ještě uvidí umím zdrhat ne?"

"Budeme ti držet palce."

***

             Právě jsme hráli volejbal, když se rozletěli dveře tělocvičny a v nich stál vysoký muž s chlapci. Moji oči se zúžili. Stál tam Ben a ďábelsky se usmíval. "Tak dívky skliďte síť a ukliďte míč." Zařvala učitelka, která šla naproti usměvavému učiteli tělocviku. "Vypadá to, že tě chce zabít." Špitla Calla.

"Už to tak vypadá." Odvětila jsem jí a raději se věnovala sklízení sítě. "Ale, ale slečna, která mě ponížila je nějak zticha. Co mi povíš?"

"Že jsi se nepoučil."

                                         "Jsi neustále drzá?"

"Vypadá to tak?"

                                       "A dělá nevinnou. Potřebovala bys pětadvacet na zadek."

"Bene nech jí."

                                         "Proč? Protože se ti líbí? Nebo, že je hezká?"

" Bene!"

                                         "No tak je to jenom holka."

"Nech jí."

                                          "Co mi uděláš." Zařval na chlapce, který si mě ráno prohlížel.  Jen stál s rukama v kapsách a usmíval se. Líbilo se mi to. Ben se rozpřáhl a hodlal se mi vrazit, když na něm vzplálo oblečení. Začal křičet a vrhl se na něho. Rány létaly se tam sem a tam dokud je někdo neodtrhl od sebe. "Co se tady děje." Sykl učitel. "Aaron se na mě vrhl, když chránil tu čupku." Hlásil Ben.

"Collinsi dnes vám jednou ta ředitelna nestačila?"

                                         "To on si začal."

"Collinsi, Draku jděte do ředitelny hned." Lítostně jsem pohlédla na kluka jménem Aaron, který mě zachránil před Benem, jak odchází ven z tělocvičny. "Asi máš svého strážného anděla tady na Zemi." Strčila do mě Wictorie, která hned zmizela v davu holek. Hned co zazvonilo jsem se vydala k ředitelně. Měla jsem mít ještě nějakou hodinu na, kterou jsem se vyprdla a raději se usadila na židli před ředitelčinou kanceláří. Musela jsem ho vidět. Za několik minut se otevřeli dveře ze, kterých vyšel Ben. Ani se na mě nepodíval a pokračoval chodbou pryč dokud nezmizel. A pak on. Byl bledý a obličej mu zdobili několik modřin. " Mohla bych si s tebou promluvit?"

"Neměla by jsi být na hodině."

                                 "Měla, ale..."

"Ale?"

                                 "Potřebovala jsem tě vidět. Všechno byla moje vina a teď máš kuli mě obličej jako..."

"Nech toho nic to není."

                                  "Není? Vždyť jsi místo bledý modrý..."

"Opravdu to nic není."

                                "Nejsi náhodou můj strážný anděl?" Zavtipkovala jsem a on se usmál. Zase měl ty jiskřičky v očích, jako ráno. "Moc rád bych byl tvým strážným andělem,  kdyby to šlo, protože jsem neviděl žádné okouzlující stvoření než jsi ty Brynn." Jak vyslovil to moje jméno. Ten hlas, kde jsem ho jen slyšela.





                                            


   



Akademie pro zvláštně nadanéKde žijí příběhy. Začni objevovat