Před chvíli jsem slyšel její hlas . Myslel jsem si, že je u mě, ale bylo to jen spojení, protože jsem se probudil ve svém pokoji v tátově paláci v Zemi Mrtvých, což jsem zjistil, že je nějaký problém. Táta mě sem brával, když jsem něco provedl. Je to snad kvůli Brynn? Mém vztahu k ní, jestli ano. Nikdy se jí nevzdám. Náhle se však otevřeli dveře, ve kterých stál vyšší znetvořený muž. "Pane, váš otec vás žádá, aby jste se ihned dostavil do trůnního sálu."
"Je to zlé."
"Netuším pane, ale váš otec vypadá nahněvaně."
"Jistě, za pět minut přijdu."
"Pán říkal, že máte přijít hned."
"No jo." Zdvihl jsem se z postele a kráčel za obživlou mrtvolou znetvořeného člověka do trůnního sálu, kde posedával můj otec na trůně. Byl zamračený, ale to bývá vždycky. Stál jsem před trůnem a hleděl mu do očí. Mrtvola se vytratila, takže jsem tu byl s ním jediný žijící. "Můj jediný syn a zamiluje se do neteře naše úhlavního nepřítel. Připadám si šokován, ale opravdu jsem znechucen."
"Tati, já..."
"Zklamal jsi mě."
"Vím, že jsem tě zklamal, ale Brynn je..."
"Brynn, jak odporné jméno už ho nikdy přede mnou nevyslovuj. Je tak božské. Odporné."
"Co ti udělal, její rod."
"Co nám udělali? Opravdu to chceš vědět zabili tvou matku."
"Mámu? Vždyť jsi říkal, že zemřela při porodu."
"Lhal jsem, protože jsem nechtěl vědět co budeš dělat až potkáš našeho nepřítele."
"Nevěřím, že by zabili mou matku."
"Sakra synu, prober se. Nevím co ti ta dívka nakukala, ale byla to lež."
"Takže mi chceš říct, že její strýc zabil matku?"
"Ne? Tak, kdo?"
"Její otec." Vykřikl a odvrátil ode mě pohled, jako kdyby se na mě nemohl dívat. "Tati!" Otázal jsem se. Myslel jsem, že na mě bude křičet až se budou otřásat stěny paláce, ale místo toho odpověděl klidným tichým hlasem:" Ano?"
"Zlobíš se na mě hodně.""Ano, ale jsi můj syn, takže ti dokážu odpustit, pod jednou podmínkou."
"Jakou."
"Už nikdy, říkám nikdy se nebudeš přibližovat k té dívce.. Jak se zase jenom jmenuje."
"Brynn?"
"Aarone, říkal jsem ti ať to jméno neříkáš."
"Jistě."
"Ano myslím tuto dívku. Už nikdy se k ní nepřibližuj nebo jí nechám podříznout hrdlo."
"Tati!""Dávám ti čas na rozmyšlenou do večera. Rozhodni se dobře synu můj."
"Jistě tati.""A teď už padej mám povinnosti."
ČTEŠ
Akademie pro zvláštně nadané
ParanormalMé jméno je Brynn. Jsem naprosto mimo žebříček normality! Všichni si myslí, že nejsem normální, že mám o kolečko víc a nyní dokonce i moje matka, která si přeje, aby se můj zdravotní stav zlepšil a za doporučení mých lékařů podepisuje papír o mém př...