Vize

699 50 4
                                    

 Aaron:

                  Když jsem se ráno probudil v její posteli a ona nikde vylekal jsem se natolik, že jsem málem dostal zástavu srdce. No možná ne, možná drobátko přeháním, ale když jsem uslyšel zvuk tekoucí vody z protějších dveří, kde se nacházela její koupelna, ulevilo se mi. Věděl jsem, že je tu se mnou. Je v pořádku. Teda myslel jsem si, že je, než jsem zahlédl jak se proud vody valí z pode dveří její koupelny. Vyskočil jsem z postele na nohy a vyrazil ke dveřím. "Brynn!" Vykřikl jsem a ono nic. "Brynn, otevři ty dveře." A ono pořád nic. "Brynn, není to vtipné já ty dveře vyrazím pokud neotevřeš ty blbý dveře." Pořád nic, což už mě začalo štvát. Nikdo mi neodpovídal. Nic jsem neslyšel jen zvuk tekoucí vody, který mi zmáčel mé nohy.

"Raz."

"Dva."

"Tři." Vší silou jsem opřel do dveří a zopakoval to ještě dvakrát než konečně ty zasraný dveře povolili a mou tvář obklopila bílá pára, která po chvíli zmizela díky chladnému vzduchu, který jsem způsobil otevřením těch dveří. Uviděl jsem ji ležet na zemi vedle velké bílé vany. Ten pohled mě vyděsil. Je... Je mrtvá? Ne prosím řekněte mi že je to zlí sen. Prosím ať se probudím. Přešel jsem k vaně, abych zastavil tekoucí vodu a klekl si nad Briinino nehybné tělo. Ležela tam a klidně oddychovala. Žije díkybohu. "Brynn? Brynn slyšíš mě?" Lehce jsem se dotkl jejího pravého ramene a v ten okamžik otevřela oči a hltavě do plic nadrala čerství vzduch se slovy. "Calla. Nebezpečí."

"Co?" Vyhrkl jsem, protože jsem absolutně nechápal co tyto dvě slova mají společného, ano Calla je nejlepší kamarádka Brynn, jako je Wictorie, která ještě leží v nemocnici, ale je jí o sto procent lépe než v ten den co se to stalo, ale nebezpečí? Pohlédl jsem znovu na její tvář na, které se leskly stříbřité slzy. "Brynn, co se stalo!"

"Calla... Nebezpečí..."

            "To už jsi říkala, co to znamená."

"Viděla jsem..."

             "Co jsi viděla..."

"Bylo to strašný..."

              "Brynn, řekni mi co jsi viděla."

"Cal... Calla byla... v nebezpečí. V... Všude byl oheň a ona nemohla dýchat..."

               "Byl to jen zlí sen."

"Nemyslím si. Podle mě to byla vize."

               "Vize? Ty máš vize?"

"Ano, někdy jsou opravdu dost děsivé, prosím slib mi, že dáš na Callu pozor."

              "Slibuju ti to, ale nejdříve musím dát pozor na tebe ty moje Šípková Růženko." Sklonil jsem se k ní a políbil jí na její rudé rty.



Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Akademie pro zvláštně nadanéKde žijí příběhy. Začni objevovat