Scházela jsem strmý kopec na vysokých podpatcích v závěsu svých dvou nejlepších kamarádek a modlila se za dvě věci. Tou první věcí bylo, aby náš plán vyšel a on trpěl tak jako já dnes ráno, když jsem ho viděla jak hltavě civí na tu blond barbínu jménem Amber. A tou druhou věcí bylo, abych se neztrapnila před lidmi na párty. Především před novou přítelkyní Aarona. "Brynn, Callo, Wictorie jsem opravdu ráda, že jste dorazily." Vyhrkla před námi jedna blondýnka, na kterou jsem se sladce usmála. Nevím jak se jmenovala, ale vím, že toto byla její párty. To ona nás pozvala. To díky ní se dnes večer pomstím Aaronovi. "Děkujeme za pozvání."
"Nemáte zač." Odpověděla než zmizela ke skupince mě neznámých lidí. "Tak, kde máte ty černé jezdce?" Optala jsem se s úsměvem, než mě Wictorie natočila tím směrem, kde seděli. Málem mi spadla čelist, jak jsem tam jen tak stála a sledovala partičku kluků. "Neslintej a makej jestli chceš Aarona dohnat na samé dno propasti." Šla jsem na parket blízko k oné partičce a nasadila sladký úsměv. Všiml si... Panebože ještě jsem se nezačala pohupovat v rytmu hudby a už mě spaluje pohledem. Musela jsem se tomu jenom zasmát, jak mi můj plán vychází. "Ahoj princezno, mohl bych si s tebou zatancovat?" Objevil se hned za mnou, protože jsem cítila jeho dech zezadu na mém krku. "Jasně." Odvětila jsem tiše, že to mohl slyšet jenom on. Už je to tady, tak to hlavně nezkopej Brynn. Řekla jsem si v duchu a na to se ozvalo mé druhé já, co hlásalo: "Jednou děvka, vždycky děvka."
"Ale já nejsem..." Nedořekla jsem větu, když jsem si uvědomila, že jsem to řekla nahlas. Nechtěla jsem to říci nahlas, ale nějak se to ze mě dostalo napovrch, ještě, že jsem si to uvědomila včas a zardousila v sobě poslední slovo. Děvka. "Říkala jsi něco?" Optal se starostlivě. "Ne!" Sykla jsem a pohlédla mu do obličeje. Měl úchvatné oči, do kterých bych nestále mohla hledět. Byly velké a tak hluboké, odstínu té nejtemnější černé co znám. "Takže ty jsi ta nová, co to hned první den osolila Benovi?"
"Slyšel jsi o tom?"
"Šuškalo se o tom po celé škole."
"Vážně? To je teda trapas."
"Takže jsi to ty." Zasmál se chlapec. "Vzhlédnu a hned uvidím krásnou dívku, kterou jsem ještě nikdy neviděl a zjistím, že je to ta holka co to natřela namakanýmu frajírkovi."
"Jsem ráda, že jsi se pobavil na můj účet."
"Jsi naštvaná?"
"Ne."
"Tak to jsem rád, nemám páru co by jsi udělala se mnou." Vyprskl s legračním výrazem ve tváři, že jsem se musela začít smát. "Něco bych vymyslela." Zavtipkovala jsem.
"Jsi Ďábel.""Děkuju. Jsem Brynn."
"Vím.""Páni, to se taky šuškalo po celé škole."
"Ne, ale pokud jsi nějak zajímavá, což jsi dokážu si zjistit informace."
"Jsi pedofil." Vypadlo ze mě. Chlapec co byl o hlavu a půl vyšší jen zavrtěl hlavou na nesouhlas až jsem myslela, že jsem ho urazila. "Neurazila jsi mě." Odpověděl na její otázku, která jsi putovala v mozečku sem a tam. "Lezeš mi do hlavy nebo jsem zase přemýšlela nahlas."
"Promiň, ale měla jsi podivný výraz ve tváři, tak mě zajímalo o čem přemýšlíš."
"Takže jsi mi lezl do hlavy? Víš, že je to narušování soukromí."
ČTEŠ
Akademie pro zvláštně nadané
ParanormalMé jméno je Brynn. Jsem naprosto mimo žebříček normality! Všichni si myslí, že nejsem normální, že mám o kolečko víc a nyní dokonce i moje matka, která si přeje, aby se můj zdravotní stav zlepšil a za doporučení mých lékařů podepisuje papír o mém př...