Liebster Awards

167 8 0
                                    


Bardzo, ale to bardzo dziękuję za nominację od @Sheran_  <3 

Takie miłe (prawie) zakończenie dnia. Nie sądziłam, że ktokolwiek może to docenić ^^

No to zaczynamy! 

1. Czy w jakikolwiek sposób utożsamiasz się z postaciami,czy są one zupełnie różne? 

This is a very good question...No dobra, bez wygłupów. Hmm..myślę, że utożsamianie z moimi bohaterami nie byłoby..zdrowe. Dziewczyna, która ma wiele problemów, uważa ludzi za bestie, nie potrafi sobie poradzić z codziennymi czynnościami, w niczym nie widzi przyjemności, a także chce popełnić samobójstwo. No..nie powiem, że to są moje życiowe priorytety, chociaż bohaterka nie jest ode mnie całkowicie różna. Obie nie potrafimy okazywać uczuć, co jest bardzo uciążliwe w codziennym życiu. Skryta, cicha, tajemnicza...tak, te słowa wspaniale opisują nas obie, jednak nic poza tym. 

2. Które z książek są absolutnymi perełkami w twojej biblioteczce,które byłabyś skłonna polecić dalej? 

O rany... nawet nie wiem od czego zacząć..tego jest naprawdę sporo..mimo to mam parę swoich faworytów: 

1. Intruz - Stephanie Meyer ---> książka, którą uwielbiam i będę uwielbiać! jak najbardziej polecam! 

2. Skradzione dziecko - Keith Donohue

3. Hopeless/ Losing Hope - Colleen Hoover

3. jakie mocne cechy chcesz w sobie kształtować? Jakimi zasadami kierujesz się na codzień? 

Przede wszystkim chciałabym być bardziej pewna siebie. Czasami właśnie to sprawia, że czuję się o wiele lepiej, jednak w większości przypadkach mój strach przed zmianami blokuje mnie, przez co nadal stoje w miejscu. Nie jest to dobre, zwłaszcza, że bardzo bym chciała czasami coś zmienić, ale co z tymi cholernymi konsekwencjami... będzie źle? Czy jeszcze gorzej? Na codzień staram sie być po prostu sobą. Nikogo nie udaję, jestem jaka jestem. Baaaaardzo nieidealna i baaaardzo niezrozumiała dla niektórych osób. 

4. Czy była w świecie literatury książka, która mocno wpłynęła na twoje życie, nieco zmieniła światopogląd, a nawet punkt myślenia? 

Taką książką była "Dziewczyna z sąsiedztwa" J. Ketchuma. Obok tej książki nie można przejść obojętnie. Bardzo mną wstrząsnęła, do granic wytrzymałości i pozostawiła w emocjonalnym szoku jeszcze przez długi czas po zamknięciu ostatniej strony.

5. Co dokładnie chcesz przekazać w swoich pracach? Zależy ci na tym, aby przemycić coś sensownego, ulotnego, lecz błyskotliwego, jakąś wartość, która warto kształtować czy doceniać u innych? Czy wręcz odwrotnie? Piszesz tylko dla siebie i czytelników, lecz w dalszym ciągu jedynie dla rozrywki? 

Na początku miałam kilka rozdziałów opowiadania tylko dla siebie, bo uważałam że taka historia nikogo nie zaciekawi. W końcu uległam pokusie i opublikowałam ją. Bardzo miło mi jest kiedy widzę, że ktoś docenia moja pracę. Piszę to dla rozrywki, ale czy TYLKO? Oczywiście, że nie! To nie ma być zwykłe opowiadanie, do którego zaglądamy i odkładamy. Czytelnik musi przede wszystkim myśleć. Musi być zszokowany, emocjonalnie przeżuty a także zaciekawiony każdym kolejnym wydarzeniem. 

6. Gdy tchniesz życie w swoich bohaterów,nadasz im cechy charakteru i wyglądu, ukształtujesz ich osobowość, co wtedy? Kreujesz je na dość przerysowane, ale w dalszym ciągu idealne wzory do naśladowania, czy też decydujesz się na czarne charaktery, za pośrednictwem których ostrzegasz czytelników przed złymi nawykami, okrucieństwem?  

Silence&SoundOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz