Kjære dagbok

35 3 4
                                    

Kjære dagbok. Nå har vi nettopp flyttet inn i vårt nye hus i Tromsø. Det tok veeeeldig lang tid å komme seg hit, men heldigvis hadde vi fått ordnet med flybilletter - så vi slapp å kjøre hele veien. Jeg synes egentlig det er ganske fint her i Tromsø. Fint landskap, men veldig kaldt! I Voss var det mye varmere, men det ligger jo i sør så det er vel ikke så rart. Åh! Jeg holdt på å glemme det, men huset vårt er helt nydelig! Det er liksom en sånn lys og beroligende brunfarge på huset, og innredningen i huset er så moderne at jeg føler meg skrekkelig gammel i forhold til den, haha. Pappa sier at vi kan kjøre for å se på den nye skolen jeg skal gå på, noe jeg har veldig lyst til. I morgen skal vi uansett opp til skolen og snakke med rektor Kari Severin, siden jeg og Vinjar er nye. Jeg tror det kommer til å bli et fint siste halvår av niende klasse. Da får jeg liksom starte helt på nytt.. Jeg fyller forresten femten år om noen uker! Håper virkelig jeg får meg noen venner før den tid, sånn at jeg har noen å feire med. Og når vi først snakker om venner.. jeg savner virkelig Ivana og Kathrina.. Men nå må jeg nesten gå, mamma roper. Vi skal en tur på butikken og sånt, så jeg må bare løpe. 

Varmeste klemmer, meg

PS! Bildet over viser hvor Troms fylke ligger.


❤❤❤❤❤❤  


Eier ikke rettighetene til bildet over. Fant bildet her:

http://www.allkunne.no/framside/geografi/noreg/fylka-i-noreg/troms-fylke/2002/83757/

LappeteppeWhere stories live. Discover now