Kjære dagbok

15 3 1
                                    

Kjære dagbok.  I dag er jeg syk. Heldigvis. Etter det som skjedde i går på skolen har jeg ikke særlig lyst å møte alle sammen igjen i dag. Og vet du hva? I går dro jeg på besøk til Alicia etter skolen! Hm.. Du vet sikkert ikke hvem Alicia er, men det kan jeg jo endre på..

Alicia går i klassen min, og hun er egentlig ganske hyggelig. Eller, det virket i alle fall sånn ut først! Jeg vet ikke hvorfor, men jeg føler på en måte at hun prøvde med vilje å ødelegge mellom med og Christina. Jupp, du vet vel ikke hvem Christina er heller du da?

Christina er en hyggelig og varm jente, tror jeg da. Hun ville at vi skulle bli bestevenner, men for meg ser det ut som at Alicia har andre planer. Så nå vet jeg ikke lenger. Jeg sviktet liksom Christina litt. Føles det som.. og det føles ikke godt ut.

Men nå kommer det som virkelig vil sjokkere deg! Alicia ba meg faktisk endre utseende mitt! Er ikke det litt slemt liksom? Jeg likte det ikke, for å si det rett ut. Det såret meg. Men jeg skjønner henne da. Jeg er jo ikke verdens fineste, men uansett.. Hun kunne sagt det på en litt penere måte. Men problemet er da at jeg lovte henne å endre på meg selv.

Så jeg tok sminkepungen til mamma.. Jeg har ikke åpnet den enda, men jeg vet jeg må. Alt jeg eier av sminke er en maskara, og til og med den vet jeg ikke helt sikkert hvordan jeg bruker! Så jeg kommer nok til å møte på en del problemer der.. Bare mamma ikke ser at sminkepungen hennes er borte....

Og så er det Vinjar da. Jeg tror jeg såret han litt i går. Fordi jeg ikke ville snakke om hvorfor jeg gråt.. Men slik er det bare. Jeg er blitt større, og det er noen ting som jeg vil holde for meg selv. Sånn som dette. Men jeg må ordne opp mellom meg og Vinjar.. det gjorde vondt å "svikte" han..

Men nå føler jeg meg veldig kvalm.. uff, ønsk meg god bedring!


❤❤❤❤❤❤  


Eier ikke rettighetene til bildet over. Fant bildet her:

http://mymelody.blogg.no/m_062011.html

LappeteppeWhere stories live. Discover now