Prolog √

770 78 44
                                    

Kolikrát už sem tu byla a stejně se to nezměnilo. Vlhké zdi od kterých se odráží každý zvuk, i nepatrný výdech. Strop ze kterého padají drobné kapky vody tříštící se o mou tvář. Dokonce i pach zdechliny je stále stejně pronikavý. Necítím nic jiného.

Mám hlad. V žaludku mi křižují křeče. Nejedla jsem už tak dlouho.

Jsem slabá. Unavená. Chce se mi spát, ale byla by to chyba.

Nesmím zavřít oči.

Nemůžu odtrhnout zrak od roztříštěných okovů ve kterých jsem byla ještě před chvílí připoutána ke zdi.

Svrbí mě zápěstí. Mám ho sedřené od tlustého, chladného kovu.

Spoutanost. Neznám horší pocit.

Zdi jako by se kolem mě svírali. Jako by mě chtěli znovu uvěznit ve tmě.

Ozvalo se zarachocení klíče v zámku. Zavrzání dřeva o kamenný rám zaplnilo ticho. Otevřely se pevné dveře z tmavého dřeva pobité kovovými pláty.

Dovnitř vešla už mně důvěrně známá postava a za sebou táhla po podlaze vězně.

Muž v okovech na rukou a nohou plakal. Slzy mu v proudech stékaly po umazaných tvářích. Do očí jsem mu neviděla přes jeho tmavé mastné a slepené vlasy. Na sobě měl pouze pytlové hadry svázané provazy. Na holých rukách měl viditelné jizvy a modřiny. Nohy měl v prapodivném tvaru.

Dívala jsem se do jeho umučené tváře a sama jsem si uvědomila, že asi nevypadám nejlíp. Jsem tu moc dlouho.

Klíží se mi oči.

Vysoký muž se širokým hrudníkem a černou maskou dotáhl vězně k ozubenému pranýři. Tenhle nástroj mi není cizí. Nejspíš ho znám nejlíp ze všech návštěvníků této mučírny.

Bezděky jsem si pohladila předloktí. Sklopila jsem zrak. Nemohla jsem se dívat. Nedokázala jsem to. Po tom všem jsem to stále neunesla.

Hnusí se mi rudá barva. Připomíná mi bolest.

To už se ozval výkřik. Plný bolesti a zoufalství. Křik neustával a já naprosto přesně chápala bolest, kterou mučený muž prožíval.

Ne, už není čas na přemýšlení.

Ahoj doufám, že se vám první kapitola líbila. Je to moje první veřejná knížka. Doufám, že přijdou nějaké komentáře. Dík.

Oficiálně oznamuji opravování tohoto příběhu. Opravené kapitoly budou označeny √.
Děkuji za pochopení.

Opuštění- Bez duše [KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat