#1 Jimin- BTS

5K 171 6
                                    

Intru in casa fugind.Incui usa in urma mea si ma rezem de usa lasandu-ma usor pe podea.Lacrimile curgeau pe fata mea.Doar parchetul rece de sub mine mai simteam in momentul ala.Inima imi era sfasiata in miliarde de bucati.Simteam ca totul se naruie.
M-am ridicat usor de jos.In urma mea se aud cateva bubuituri in usa.Raman pe loc nespunand nimic.
-May?(o voce familiara se aude de pe partea cealalta a usii)
Mai bate odata.
-May,stiu ca esti acolo,te rog,raspunde!
Inghit in sec si ma apropii usor de usa.Pun mana pe clanta si intorc cheia in usa.Usa scartaie usor.
-May...(spune trist)
-Jimin..(bufnesc in plans si ii sar in brate)
Ma strange in brate tare.
-Doare asa rau...
-Stiu,totul va trece.Nu mai plange,te rog...
-Cum sa nu plang,Jimin,cum a putut face asa ceva?
-Stiu,e un nemernic,ne vom razbuna..îti promit..
-Ma bucur ca esti aici..
-May?(se desprinde de mine usor si imi ridica capul cu doua degete)
Ma uit la el confuza.Un zambet bleg se schita pe fata lui.
-Ce...
-May...eu...
-...
-Te iubesc,May...
Am ramas incremenita la auzul acelor cuvinte.Am zambit slab,ma chinuiam sa spun ceva,dar gura imi era amortita cumva.Se apropie usor si ma saruta tandru.

Cam asta a fost primul capitol,stiu,e foarte scurt,cred ca va placut,ne vedem in urmatorul capitol.

K-idols One Shot (RO)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum