Hoofdstuk 24

46 1 0
                                    

Daniel's P.O.V.

We stopten voor Seth's huis en liepen naar de voordeur. Voordat we aankwamen zwaaide de deur al open. "Daniel! Leuk om je weer te zien!" Seth keek even naar Amber en zijn ogen werden groot. Wat? Waarom? Hij keek naar mij en zei: "Wat brengt jou hier?" Ik keek hem vuil aan. "Oh." Zei Seth toen hij zich realiseerde dat ik half voorovergebogen met mijn armen om mijn ribbenkast heen zat. "Kom binnen." Zei hij en ik strompelde naar binnen, het meisje achter me aan.

Ik liep de keuken binnen en Seth maakte een ruimte vrij op de keukentafel. "Ga zitten." Zei hij terwijl hij de keuken uitliep. Even later kwam hij terug met een koffertje met verband en dat soort dingen. Ik trok mijn shirt uit en gooide mijn shirt achter me waar ik een kort gilletje hoorde. Ik draaide me om en daar stond het meisje met mijn t-shirt op haar hoofd. Ze haalde het van haar hoofd en draaide zich boos om. Haar ogen werden groot toen ze zag dat ik geen shirt aanhad en ik lachte in mezelf. Na een paar seconden gooide ze mijn t-shirt terug en liep boos de kamer uit.

Seth begon met verband omdoen. "Je hebt 2 gebroken ribben en er is er 1 gekneusd. Heeft zij dat gedaan?" Vroeg hij. "Ja en ik heb echt geen idee hoe! Ze wilt steeds haar naam niet zeggen." Zei ik. Seth keek me met grote ogen aan. "Je weet niet wie ze is?!" Ik keek hem raar aan "Jij wel?" "Gast, heel Europa weet wie ze is!" Zei hij. "Wie is ze?" Vroeg ik nieuwsgierig. ik wilde het echt weten. "Amber Adams."Zei hij. "Adams? Dochter van Mr. Adams?" Vroeg ik verbaasd. "Ja, Amber Adams. Ze staat ook wel bekend als Ash." Mijn ogen werden groot. Ash? Nee... Shit... Ze is... Ash is een meisje? De leider van de machtigste maffia van Europa was een meisje? Shit... "Vertel." Zei ik en Seth begon zijn verhaal. "Amber's vader verliet haar en haar moeder toen ze 12 jaar oud was en ze dachten allebei dat hij dood was. Toen, na een paar jaar overleed haar moeder door een ernstige ziekte. Ze had verder geen familie en ze was al 19, dus hoefde ze niet bij een pleeggezin te komen. Een jaar later wilde je vader haar ontvoeren om Adams in een onmogelijke positie te zetten: De maffia of zijn dochter. Maar Adams had hiervan gehoord en bracht zijn dochter naar zijn eigen maffia, waar ze veilig was en getraind werd. Ondertussen had Amber een jongen ontmoet in de maffia. Nou ja, love at first sight enzo, maar toen overleed haar vader, en nam zijn vriendin Veronica het over." Mijn vuisten balden zich toen ik haar naam hoorde. Ze had mijn vader vermoord en mij in de gevangenis gezet. Seth ging verder met zijn verhaal. "Veronica en Amber konden elkaar niet uitstaan en toen Veronica hoorde dat Amber en Josh verloofd waren vond ze het vreselijk en dacht dat Amber erop uit was om de maffia van haar over te nemen, dus ging ze achter hen aan. Amber en Josh konden steeds ontsnappen van de huurmoordenaars die ze stuurde, maar op een nacht ging het mis en overleed Josh. Amber vluchtte weg en zweerde dat ze Veronica zou vermoorden, voor Josh. Na een paar maanden ondergedoken te zitten vermoorde ze Veronica en nam ze de maffia van haar over." Het was even stil. "Woah." Zei ik totdat ik iets achter me hoorde. Daar stond Amber met betraande ogen. Ik had medelijden met haar. En respect. Heel veel respect. Natuurlijk zou ik haar niet meer willen vermoorden. Ik wist gewoon dat er iets met haar was. Ik wilde haar troosten maar ik wist niet hoe. Dus ik liep naar haar toe en omhelsde haar. Au. Shit. Ik was die gebroken ribben even vergeten. 

Upside-DownWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu