Thirteenth chapter

981 93 5
                                    

Hope u like it, guys! ^^

Amelie Carver:

Sympatická černovláska nervózně přecházela před prosklenými dveřmi zasedací místnosti a čekala na svůj doprovod v podobě nepříliš zkušeného nazrzlého agenta S.H.I.E.L.D.u. Jelikož nebyla ani zdaleka oficiální členkou týmu Avengers nebo pracovnicí zpravodajské agentury, neměla přístup ani na veřejné toalety. Sice jí obtloustlý postarší vrátný chtěl propůjčit návštěvnickou kartu i se slevou na dnešní oběd, ale již dříve zmiňovaný nováček tento návrh zcela zamítl.

Chodbou se rozezněla ozvěna kroků, jak k ní někdo přicházel. Dalších pět minut se však nikdo za nedalekým rohem neobjevil, poněvadž si zrzek dával schválně na čas. Kdyby mu tak mohla Amelie něco udělat. Jak ráda by ho pověsila ze střechy přivázaného jen za kotníky, aby pochopil, že má dívka naspěch.

„Nečekáte dlouho?" protáhl agent ležérně a teatrálně dlouze vydechl, jako by právě proběhl celou budovu S.H.I.E.L.D.u hned třikrát od shora až dolů.

„Ale kdepak, jen jsem se stihla čtyřikrát reinkarnovat, dvakrát vyklíčit, a dokonce jsem si osmažila omeletu." Zrzek se na ní jen podezřívavě podíval a konečně pomocí oné návštěvnické karty otevřel dveře do zasedačky. Amelie do ní vtrhla jako velká voda a ihned se chopila manipulace s počítačem a obrazovým komunikátorem.

„Na to nesmíte sahat! Nemáte právo používat vybavení agentury, pokud nejste jejím zaměstnancem!" vykřikl zrzek a vyhodil pojistky v celé místnosti. Černovláska jen vztekle zavrčela, vyhrnula si rukávy a položila pravou dlaň na krabici počítače. Trvalo to jen deset vteřin, než se rozblikaly veškeré kontrolky a spustil se video-hovor s jednookým ředitelem.

„Jak jste to udělala?!" zavyl zrzek a hbitě namířil už nabitý Glock na dívčinu hlavu.

„Koukej tu pistolku zase hezky zandat, nebo z tebe udělám grilovanej karbanátek, že ani nemrkneš!"

„Pohov, agente!" ozval se Fury z obrazového promítače. Jeho zaměstnanec ještě chvíli kvičel jako vyděšené prasátko, ale nakonec uposlechl. „A vy, Carverová, se laskavě uklidněte a vysvětlete mi, co vůbec děláte uvnitř S.H.I.E.L.D.u."

„Nejdřív byste mohl svému agentovi říct, aby zapnul pojistky, protože si nejsem jistá, jak dlouho ještě zvládnu tomuhle počítači dodávat šťávu." Nick rychle střelil pohledem směrem k jističi a zrzek okamžitě nahodil proud. Amelie zasunula ruku do kapsy, aby neviděla téměř rozžhavené jizvy, a usmála se, že jí to nic neudělalo. Úbytek energie a životní síly se totiž dostavil až o pět sekund později. Černovláska se musela chytit pracovní desky stolu, aby se vůbec udržela na nohách, tak se jí třásla kolena.

„Jste v pořádku, Carverová?" zeptal se ředitel, ale v jeho hlase nebylo ani stopy po sentimentu. Profesionál se prostě pozná.

„Jo, jsem v pohodě. Jen jsem si neuvědomila, že mám až žalostně málo síly. Nicméně důvodem mého hovoru je Loki."

„Jestli nerozumíte něčemu z jeho dokumentů, Hillová vám to vysvětlí, až se všichni vrátíme z akce."

„O to nejde. Já... řediteli, já znám Lokiho osobně," ozvala se nesměle.

Nicholas Joseph Fury zbledl tak moc, že by se dalo polemizovat, zda netrpí ztrátou pigmentu. Jeho zdravé oko div nevylezlo z důlku a to druhé se mohlo protlačit skrz černou pásku. Zrzek sebou málem praštil o zem a Amelie jen prázdně hleděla na ředitele, který přišel o řeč.

World in shade - CZ - AvengersKde žijí příběhy. Začni objevovat