Twenty-first Chapter

718 70 1
                                    

Loki:

Vkrást se do Ameliina bytu se zdálo jako dobrý nápad, dokud se neobjevila ve dveřích a nespatřila jednoho bojovníka z řad Ezgiů. Patřil mezi výše postavené, takže jsem poté absolvoval několik nepříjemných rozhovorů se Starším, ale musel mou rukou zemřít, abych si u dívky vybudoval status ochránce. V jejích vyděšených očích se leskla neznámá síla, o níž jsem dosud nevěděl, ale jakmile se proti mé výhružce o vymazání paměti bránila elektrickými schopnostmi, pochopil jsem, že má v minulosti vyslaná kletba nezasáhla Thora, nýbrž tuto nevinnou mladou ženu. Nejprve jsem litoval, že jsem se nepojistil, abych bratrovi způsobil skutečnou újmu, ale nakonec jsem pochopil, že se v černovlásce skrývá neuvěřitelná a nebezpečná zbraň, kterou budu muset za každou cenu využít.

Od té doby se mé plánování zcela změnilo. Pozoroval jsem ji na každém kroku a pečlivě ji hlídal. Kdysi dávno bych se sám sobě hnusil, že se upínám k nějaké Pozemšťance stejně jako Thor k Jane, ale já na rozdíl od bratra neplýtval emocemi. Proto jsem se k tomu odhodlal.

Ezgiové se k Zemi blížili každým dnem, ale i tak nebyli dost rychlí. Fury nechal Amelii zatknout jen z toho důvodu, že na svou obranu použila utajované schopnosti a já se o nich dozvěděl. Nemohl jsem dovolit, aby můj triumf a zároveň i objekt zájmu zamknuli někam do podzemí, kam bych se bez silné armády nedostal. Musel jsem jednat a to hned. V iluzi Stevena Rogerse jsem se propašoval do cely, kde ji věznili. Zaraženě hleděla na svůj odraz v zrcadle a roztřesenou rukou si mezi prsty proplétala stříbřité vlasy. Oči se jí zakalily nejen slzami, ale i mrtvolným povlakem, z něhož mi přeběhl mráz po zádech. Používání schopností ji vysilovalo a ona o tom neměla tušení. Její hostitelské tělo bylo příliš slabé, o čemž se nemohla dozvědět ani z těch nejlepších pozemských testů. Kouzlo, které se do ní otisklo, bylo velice silné a mocné, proto jsem ji musel dostat do bezpečí co nejrychleji.

Po krátkém rozhovoru s Furym, kdy jsem použil přesně stanovené množství manipulace, se mi podařilo sjednat její propuštění. Z budovy Triskelionu jsem prchl přímo do svého úkrytu, jejž mi zřídila Hydra, opět díky vydírání. Abych pravdu řekl, kdybych mohl své žezlo získat jinak, nikdy bych si s touto organizací nic nezačal. Poslední dobou mi totiž kladla různá ultimáta a podmínky, které jsem musel vyplnit. Ale jakožto bůh se přeci déle nebudu zabývat špinavou prací neschopných Midgarďanů. Měli by se mi klanět!

„Už vidíme letoun S.H.I.E.L.D.u, pane. Vše je připraveno."

„Výborně, show může začít. A vy mi zmizte z očí," štěkl jsem na korpulentní dámu v růžovém kostýmku a se zářivě modrýma očima. Zřejmě patřila k některému z politiků, které jsem unesl.

Nad Manhattonem se vznášel prach a dým z čadících budov, ale i tak se agentům podařilo přistát. Jakmile všichni vyskákali na rozpraskaný beton a zaujali bojovou formaci, přivítal jsem je. Amelie se klepala vztekem a hrozivě na mě pohlížela, když v rukách třímala kovový bič. Jeho jednotlivé kroužky a spoje prskaly pod silou proudu, jejž do nich dívka pouštěla. Kéž by tak neplýtvala svou životadárnou silou. Kéž by věděla, jak si tím zkracuje čas, který zde ještě bude moci strávit.

Když se proti Avengers z ulic vyřítil dav osob se zbraněmi v rukách, mohl jsem v jejich tvářích spatřit bezmoc a zoufalství. Všem bylo jasné, že jim nemohou zkřivit ani jediný vlas na hlavě, jinak by se z nich stali zločinci, jenže černovláska i v nouzi dokázala použít svůj chytrý mozek. Vyslala do jedné z ulic silnou dávku proudu, který pokryl silnici i chodníky jako koberec. Jakmile se dotkl kotníku prvního zmanipulovaného politika, muž sebou začal třepat, až mu z úst létaly sliny. V očích se mu střídala ledová modř s jeho pravou oříškovou hnědí, dokud se mu panenky neprotočily v sloup a nepadl k zemi, kde sebou ještě nepatrnou chvíli házel. Poté se k zemi skácela celá další řada lidí, až se proud dostal k mému prvnímu holografickému já. Stálo mě to poměrně velké množství energie, abych hologram udržel při životě, ale nakonec se ukázalo, že to nemá cenu. První skupina byla poražena, ale další se rychle přibližovaly.

World in shade - CZ - AvengersKde žijí příběhy. Začni objevovat