Multimedia: Yavuz Soydan
Sonunda hafta sonu gelmişti ve bu gün pazardı. Yani benim izin günümdü. Kızlarla kararlaştırdığımız gibi bu gün birlikte bir şeyler yapacaktık. Henüz ne yapacağımıza karar vermemiştik. Dışarı çıkıp biraz gezecek ve öyle karar verecektik.
Kahvaltıyı evde yapmaya karar verdik. Birlikte sofrayı hazırladık ve oturup kahvaltımızı yapmaya başladık.
''Evet bayanlar bu gün ne yapabiliriz önerilerinizi alayım.''
''Uzun zamandır sinemaya gitmedim. Bence sinemaya gidebiliriz.''
''Haklısın Derin. En son ne zaman gitmiştim hatırlamıyorum bile. Sen ne dersin Beyza?''
''Bence güzel fikir. Bende uzun zamandır gitmemiştim.''
''Tamam o zaman ilk olarak sinemaya gidiyoruz. Oradan çıkışta da bowlinge gitmeye ne dersiniz?''
''Harika bir fikir.''
''Bana da uyar ama daha önce sadece bir kez oynadım. Pek bilmiyorum.''
''Merak etme Duru'yla birlikte öğretiriz.''
''Tamam o zaman.''
''Daha sonra da alışverişe gideriz. Yeni kıyafetler almak istiyorum.''
''Zaten bir sürü kıyafetin yok mu Duru?''
''Yine annelik yapmaya başlama Derin. Kıyafetim olabilir ama belki ben yeni şeyler giymek istiyorum.''
''Çok müsrifsin.''
''Sende çok pintisin.''diyerek Derin'e dil çıkardı.
''Tamam kızlar atışmayın. Kardeş kavgası arasında kalmak istemiyorum.''
''Neyse ne yapacağımızı da kararlaştırdığımıza göre bir an önce kahvaltımızı yapıp çıkalım. Çabuk ol Duru.''
''Tamam yiyorum hemen.''
''Ben doydum zaten. Siz yemeye devam edecekseniz ben hazırlanmaya gidiyorum.''
''Tamamdır Beyzacım. Bizde birazdan Duru'yla burayı toparlayıp hazırlanırız.''
''Tamam canım.''
Odama geçtim ve hemen dolabı açıp ne giyebilirim diye düşünmeye başladım. Aslında dolapta çok fazla kıyafet vardı ama biz kızları bilirsiniz işte. Ne kadar kıyafet olursa olsun ne giysek diye uzun bir süre düşünürüz.
Sonunda ne giyeceğime karar verip dolaptan mavi taşlaşmış dar kot pantolon, kırmızı mavi kareli gömlek ve içine giymek içinde beyaz yarım tişört alıp giydim. Ayakkabı olarak da beyaz vansları giymeye karar verdim. Makyaj masasına oturup saçlarımı yapmaya başladım. Saçlarım hafif dalgalı duruyordu. Taradığımda düzgün ve doğal bir görüntü olmuştu. Bu görüntüyü sevdiğim için saçlarıma bir şey yapmamaya karar verdim. O yüzden sadece bozulmaması için saç köpüğü sürdüm. Yüzüme de hafif bir rimel ve parlatıcı sürdükten sonra hazırdım. Son olarak yandan asmalı mavi biraz spor bir çanta alıp içine telefonumu ve bir miktar para koyduktan sonra odadan çıktım.
Salona geçtiğimde Derin çoktan hazırlanmış bizi bekliyordu.
''Çok şükür sen hazırlanabildin. Darısı Duru'nun başına.''
''Tamam geliyorum söylenme Derin.''
''Kusura bakma beklettiysem.''
''Yok önemli değil.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutuklu (Tamamlandı) ✔
General Fiction''Barlas Poyrazoğlu '' Siyahın nasıl daha siyah ve nasıl daha çekici olabileceğini varlığıyla kanıtlayan, güçlü, asi ve sert bir adam. ''Beyza Güçlü'' Soyadının aksine o kadar da güçlü olamayan, giydiği forma gibi bembeyaz saf ve masum olan, buna ra...