*Sürprizzz...*

107K 2.5K 170
                                    


Merhaba arkadaşlar ^^

Evet görüşmeyeli uzun zaman oldu. Biliyorum beni çok özlediniz. ( YALAN :D)

Şaka bir yana aslında gelen bir kaç olumsuz yorumdan dolayı moralim biraz bozulmuştu. Kitabımı beğenmeyen kişilere buradan sesleniyorum. Bende biliyorum bir çok eksiğimin olduğunu, fazla güzel yazamadığımı ve yazdıklarımın herkese hitap etmediğini. Ama sonuçta ben gerçek bir yazar değilim. Hikaye yazma işine de uzun zamandır heves ettiğim için başlamıştım. O yüzden beğenmiyorsanız okumazsınız biter. Şimdi bazılarınız diyebilir ki sende hiç eleştiri kaldıramıyorsun. Bunun eleştiriyle alakası yok. Yazılan yorumlar eleştiri amaçlı değil daha çok kırıcı sözler. Yoksa bir çok kişi bana özelden mesaj atıp şurası iyi olmamış şöyle yaparsan daha iyi olur vs. gibi yorumlarda bulunuyor ve bende söylediklerine elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum.

Neyse konuyu fazla uzatmayayım. Şimdi diyeceksiniz ki başlığa sürpriz yazmış sürpriz bu muydu? Bazılarınız da diyecek ki yeni bölümleri yayınlamaya mı başlıyorsun? Maalesef arkadaşlar. Henüz her hafta yeni bölüm yayınlayacak vaktim yok çünkü hala sınava çalışıyorum. Sadece birkaç kişi yeni bölüm istediği için onları kıramayarak yeni bölüm olmasa da yeni bölümden bir kesit yayınlamak istedim.

Umarım hoşunuza gider. Daha sonra görüşürüz. :)



Ellerimi yüzümden çekip derin bir nefes alarak kızlara döndüm.

''Ağzımdaki kolayı yüzüne püskürttüm.''

Kızlar bir süre yüzüme saf saf bakakaldılar.

''Şoka girmeniz için daha erken. Çünkü devamı da var.''

''Aman tanrım! Devamı mı var? Yani o andan sonra yaşamana müsaade etti mi?''

''Ya kızlar zaten hala utanıyorum. Sizde böyle yaparak hiç yardımcı olmuyorsunuz.''

''Peki, peki bir şey demedim, devam et.''

''İşte kolayı püskürtünce telaşla yüzünü silecek bir şey aradım. Yanımda katlanmış bir peçete vardı. Hemen kaptığım gibi alıp yüzünü silmeye çalıştım.''

''Dur bir dakika. Yoksa düşündüğüm şey mi?''

Cevap vermeyip Derin'in yüzüne boş boş baktım. Boş bakışımdan anlamış olacak ki ağzı kocaman açıldı.

''Ne düşündüğün şey mi? Ya biri bana da söylesin.''

''Ya of Duru anla işte meğersem yüzünü sildiğim peçeteye daha önce burnumu silmişim.''

Tutuklu (Tamamlandı) ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin