Multimedia: Barlas'ın giydiği takım elbise. Ayrıca multideki şarkıyı da okurken severek dinleyebileceğinizi düşündüğüm için koydum. Umrarım beğenirsiniz (:
İyi okumalar.
Aşk neydi?
Birine gözü kapalı güvenmek mi? Yoksa onun yanında kendini mutlu ve güvende hissetmek mi?
Peki ya insan âşık olduğunu nasıl anlardı?
Gözleri sürekli onu aradığında mı yoksa onu gördüğü zaman kalbi deli gibi attığında mı?
Eve geldiğimizden beri sürekli bunları düşünüp duruyordum. Dans bittikten sonra Barlas beni öylece bırakıp gözden kaybolmuştu. Ben ise henüz durumu kavrayamadığım için öylece sahnede dikilip kalmıştım. Ta ki Yavuz yanıma gelene kadar. İlk başta Barlas ile dans ettiğimi gördü sanıp paniklemiştim. Fakat fark etmemiş olacak ki hiçbir şey söylemedi. Bunun üzerine bende derin bir nefes alarak rahatladım.
Bu Barlas artık benimsin derken ne ima etmeye çalışmıştı? Yoksa yine benimle oyun mu oynuyordu? Yoksa intikamına yeni bir plan daha mı eklemişti? Aklınca beni kendine âşık edip Yavuz'dan bir de böyle mi intikam alacaktı? Eğer öyleyse şansına küssün!
''Kızım iki saattir sana sesleniyoruz ayakta uyuyorsun.''
Duru'nun sitemiyle düşüncelerimden ayrılıp onlara kulak verdim.
''Duymamışım. Ne demiştin?''
''Diyoruz ki dans çok muhteşemdi. Çok eğlendim. Üstelik Kaan'da çok güzel dans ediyordu. Sence de öyle değil mi?''
Dans konusu açılınca aklıma tekrardan o sahneler geldi. Barlas'ın birden karşımda belirmesi ve beni yönlendirerek dans etmemiz. Özellikle de dans sonunda söylediği kelimeler...
Neler düşündüğümü fark edince hemen silkelenip kendime geldim.
''Evet, güzeldi. Bu arada Derin Cüneyt'i karşında görünce pek sevinmiş gibi durmuyordun.''
''Öyle göründüğüme bakmayın. Aslında içimde fırtınalar kopuyordu. Birden karşımdakinin o olduğunu anlayınca ne yapacağımı bilemedim.''
''Dans nasıldı peki?''
Derin iç çekerek uzaklara daldı.
''Rüya gibiydi.''
Duru, Derinin bu haline gülerek cevap verdi.
''Kırk yıl düşünsem ikizimi böyle göreceğim aklıma gelmezdi.''
''Ne varmış hâlimde?''
''Bir de soruyor musun? Resmen liseli âşıklar gibisin.''
''Alakası yok.''
''Tabi tabi.''
Kızların tatlı atışması çok hoştu ama yorgun olduğum için onları daha fazla dinleyemezdim.
''Anlaşılan sizin uyumaya niyetiniz yok kızlar. Sizi bilmem ama ben yarın işe gideceğim için duş alıp yatıyorum.''
''Tamam, canım bizde birazdan yatarız.''
''O zaman size iyi geceler ve iyi didişmeler.''
Kendimce kızlara laf sokarak odama gittim ve temiz kıyafetler alarak duşa girdim.
Kısa bir duşun ardından kendimi dinlenmiş hissediyordum. Yavaşça odama gidip yatağıma uzandım ve örtüyü üstüme çektim.
Eğer biraz daha ayakta durursam yarın işte uyuklayacaktım. O yüzden gözlerimi kapatıp uykumun gelmesini bekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutuklu (Tamamlandı) ✔
General Fiction''Barlas Poyrazoğlu '' Siyahın nasıl daha siyah ve nasıl daha çekici olabileceğini varlığıyla kanıtlayan, güçlü, asi ve sert bir adam. ''Beyza Güçlü'' Soyadının aksine o kadar da güçlü olamayan, giydiği forma gibi bembeyaz saf ve masum olan, buna ra...