"Dobre si poradila Shinbom." Ochutnal omáčku,ktorá už nebola až tak slaná. Usmial sa a potlapkal ma po rameni...
...Lasagne dal do pece a sadol si na stoličku.
"Trochu ma to vyčerpalo." chytil si chrbát.
"Chceš masáž?"
"A vieš ju?"
"Trochu."
"Tak načo ešte čakáš?" Otočil sa mi chrbtom a ja som mu pomaly začala masírovať chrbát.
"Och môj..och..ach..au! To bolí! Och." Kričal. Otvorili sa dvere a vletel k nám Tae.
"Som sa zľakol,že čo tu robíte."
"Čo si si myslel?" Otočila som sa k nemu.
"Že tu..robíte..prasačinky." Začala som sa strašne smiať,keď som videla ako sa Tae tvári.
"Si nechutný." Povedal Jin.
"To hovoríš ty,čo si tu vzdychal na celý dom."
"Masírovala ma. To by si chcel určite aj ty,že?" Videla som,ako sa Tae trochu začervenal na lícach. Usmiala som sa a išla k nemu. Položila som si na jeho rameno ruku a pozrela mu do očí.
"Chceš masáž aj ty?" Rozžiarili sa mu oči.
"A ty nejdeš domov zachvíľu?"
"Nie. Povedal som jej,že nech tu spí a ja ju ráno odveziem do školy." Povedal Jin. Tae ma chytil za ruku a ťahal von z kuchyne.
"Kam ideme?" Kričala som.
"Tae,kam ma to ťaháš?!" Kričala som. Prešli sme okolo chalanov,no nezastavili sme. Ťahal ma niekam do nejakej tmavej miestnosti. Zasvietil.
"Tae,čo to ro..bíš..to je tvoja izba?"
"Spoločná s Kookiem."
"Uau.." bola celá biela..paplóny,stena,skrine,stoly. Jedine vankúše boli tmavšie.
"Viem..veľa bielej. Chceme to prerobiť,ale doteraz sme nemali moc času." Usmial sa. Chytil ma za pás a trochu ma posunul dopredu. Zavrel dvere.
"Tipujem,že Jin chce,aby si spala u neho a on bude spať na gauči. Ak nechceš byť sama,tak môžeme byť tu spolu,keďže Kookie tu cez noc nebude."
"Kam ide?" Pozrela som na neho.
"Eh..to je jedno..kašli na to. Len,keby si náhodou tu chcela byť,povedz." Nervózne sa usmial. Niečo mi s Kookiem taja. Ale čo? Sadla som si na Taeho posteľ. Sadol si ku mne,zas ma chytil za bok a ja som si oprela hlavu o jeho rameno. Chvílu sme tak sedeli.
"Ukázal som ti izbu a teraz chcem masáž." Povedal Tae.
"Tak si ľahni."
"Čo so mnou chceš robiť?"
"Nič." Zasmiala som sa.
"To nechceš vedieť." Pomyslela som si. Vyhrnula som mu tričko a začala masírovať jeho chrbát.
"Och bože. Už chápem,prečo Jin kričal." vzdychal. Sadla som si na jeho zadok,aby som celú váhu dala do rúk.
"To je dobré."
"Teraz čo? To masírovanie alebo,že máš na sebe takú záťaž?"
"Všetko."
"Trochu si stuhnutý,neviem prečo. Cvičíte každý deň,nie?"
"No,hej." Povedal pomedzi vzdychy. Prestala som masírovať.
"Prečo si prestala?"
"Stačilo by,nie?"
"Nie,ešte prosím." Nadvihol zadok a ja som padla celá na jeho chrbát.
"Au! Čo to robíš?!" Zakričala som.
"Nemala si prestať." Posadila som sa na kraj postele,Tae tiež.
Chytil ma za ruku a poďakoval. Pozrel mi priamo do očí a kútiky úst sa mu nadvihli. Približoval sa pomaly tvárou ku mne,nebola som proti. Už bol dosť blízko mojich pier,keď...