Ples

264 15 2
                                    

Išla som do izby sa prezliecť a skontrolovať mobil,či nemám zmeškaný hovor. Volal mi iba brat. Zavolala som mu a spýtala sa ho,že čo sa stalo. Povedal mi,že sa nemám báť,že sa už našiel. Keď som sa išla spýtať,že kde bol,tak ma zrušil. Znervóznela som. Chcela som ísť za nimi,ale nemohla som. Do plesu ostávalo len pár hodín. Pripravila som si na posteľ šaty a k posteli svoje podpätky. Moc som sa tešila na dnešok,ale bola som aj nervózna,že čo ak to nedopadne dobre.
"ShinBom,je tu La.."
"Idem dole." Zakričala som a už som aj cupitala dole schodami. Usmiala som sa a pozvala Laru ďalej. V taške mala svoje šaty a topánky. Nevedela som sa dočkať,že ako v nich budeme vyzerať a ako sa bude brat tváriť,keď ju zbadá..

2 hodiny pred plesom:
"Wow..vyzeráme fakt dobre. Keby som na bratovom mieste,tak ťa hneď požiadam o ruku."
"Ale..prestaň. Tak ďaleko nie sme."
"Vlastne si mi ani nepovedala,čo vlastne už bolo."
"Fú..to už je hodín. Mali by sme zavolať chalanom nech pre nás prídu." Odbáčala od témy,ale asi som aj rada,lebo by som sa asi povracala,keby mi takto hovorila o mojom bratovi..

..Pozreli sme sa posledný krát do zrkadla a vyrazili. Pred domom nás čakalo auto. Chalani si fakt dali záležať. Sadli sme si do neho a vyrazili na ples..

..Otvorili sa dvere a najprv vyliezla Lara. Jimin sa rozprával s Namjoonom. Bol nám otočený chrbtom,ale všimol si ako sa Namjoon pozerá za neho,tak sa otočil aj on. Tá tvár stála za všetko. Lara prišla k nemu a zatvorila mu ústa.
"Zlato,všetci pozerajú. Nejdeme radšej dovnútra?" Opýtal sa Jimin.
"Vyzeráš fakt nádherne. Si vážne moja?" Opýtal sa a hneď potom spolu išli dnu. Ostatní chalani pozerali na moju stranu a čakali,či výjdem alebo nie. Vykročila som jednou nohou,chytila som sa dverí a vystúpila z auta. Stále som sa usmievala a zatvorila dvere. Pozrela som na chalanov. Všetci stáli na mieste a len pozerali na mňa. Ale Taeho som si nevšimla. Prišiel ku mne Kookie a opýtal sa ma,či nejdem s nim dovnútra. Povedala som,že ešte chvíľu počkám a spýtala sa ho,že kde je Tae. Vraj si musel odskočiť,tak som čakala teda.
"ShinBom?" Otočila som sa. Stál tam on - Tae. Bol vždy tak krásny,keď sa usmieval alebo až teraz,keď ho vidím v smokingu a upraveného?
"Wow..vyzeráš..wow." Povedal Tae.
"Ďakujem,veď som sa aj snažila. Aj ty vyzeráš dobre."
"Ideme?" Podal mi ruku. Usmiala som sa a prikývla,chytila som mu ju. Ples prebiehal fakt dobre,bavili sme sa všetci spolu,no potom ma Tae zobral nachvíľu von. Za domom,kde sa konal ples bol altánok,kde sme si nachvíľu sadli. Stále mi držal ruku. Chytil mi aj druhú ruku a pozeral mi priamo do očí.
"Si krásna." povedal a začal sa približovať k mojim perám. Cítila som jeho vôňu. Už bol tak blízko,že som cítila ako rýchlo dýcha a počula,ako mu bije srdce.
"Toto nie je sen." Hovorila som si. V tom sa naše pery spojili. Vždy jeho pery chutili tak sladko?
"Prepáč,že som na teba tak vybehol. Nemala si ani čas si.." Umlčala som ho bozkom. Usmiala som sa a postavila sa. Tae moje kroky následoval a stále ma držal za ruku. Pridali sme sa k ostatným,čo to sme si vypili a išli domov. Tae ma išiel odprevadiť. Pozvala som ho k nám. On to prijal. Išli sme do mojej izby.
"Idem do sprchy." Povedala som a pustila mu ruku.
"Nebuď dlho. Nechcem si už zvykať byť bez teba." Znelo to divne,ale celkom milo. Rýchlo som sa odmalovala a prezliekla do domáceho. Keď som vyšla z kúpeľne, Tae ležal na jednej strane postele. Lahla som si na druhú polovičku. Hneď si ma pritisol k sebe a objal. Pozerali sme si do očí.
"Už ťa nikdy nepustím. Si len moja."
A v tom som zistila,že mám vedľa seba osobu,ktorú nadovšetko milujem a takisto to cíti aj on. Zistila som,že na lásku sa oplatí čakať a neviete,kedy sa objaví alebo kto vám to srdce ukradne. Prešli sme si dobrým aj zlým,ale prišli sme na to,že bez seba nemôžme žiť. Ja ho už nikdy nepustím,je len môj.

Si moja DrogaWhere stories live. Discover now