"Si krásna." povedal a začal sa približovať k mojim perám. Cítila som jeho vôňu. Už bol tak blízko,že som cítila ako rýchlo dýcha a počula,ako mu srdce bije. CRRRRRRRN...
Zobudila som sa.
"Och..to bol sen. Už nikdy viac." Vstala som z postele. Ako každé ráno som vyzerala ako zombie. Nie,ešte horšie ako zombie. Išla som do kúpeľne a umyla si vlasy,vyfénovala,umyla som si tvár. Zišla som dole do kuchyne,kde ma mama čakala už s raňajkami.
"Dobré ráno." povedala som.
"Aj tebe. Ako si sa vyspala?"
"Dobre,len sa mi zdal divný sen. Taký ten,čo si ideš dať pusu s osobou,ktorú v reálnom živote nemôžeš ani cítiť."
"Znie to ako fajn sen." Pozrela som sa na ňu s vypúlenými očami.
"Ty si ma nepočúvala." Nastalo ticho..
"Mám na teba jednu prosbu. Dnes má tvoj brat prvý koncert a dal nám dva lístky. No,ja sa zúčastniť nemôžem. Nemohla by si ísť s niekym? Zober Laru. Ste najlepšie kamošky. Zabavte sa." podávala mi obálku s lístkami.
"Hovoríš,že mám ísť na koncert môjho brata,kde budú aj ostatní členovia jeho skupiny,hej?"
"Samozrejme,že tam budú aj ostatní." Posunula som obálku naspäť mame zo slovami "Ani náhodou. Daj to niekomu inému. Nechcem ich vidieť."
"Zlato,aspoň brata by si videla. Veď..kedy si ho videla naposledy?"
"Fajn,ale len kvôli tomu,že som zvedavá na brata." Mama sa na mňa usmiala. Zobrala som si obálku a išla do izby. Obliekla som sa,zobrala som si tašku a vydala sa do školy....
...."ShinBom!" Zakričala na mňa Lara z konca chodby a utekala ku mne.
"Ahoj." Povedala som.
"Učila si sa na dejiny?"
"Čo myslíš? Vyzerám tak,že by som sa cez noc učila?"
"No tak nič. Niečo nové s bratom?"
"Nie,vlastne..áno. Dnes majú koncert a mám dva lístky. Pojdeš so mnou?"
"Ty chceš ísť na ich koncert?"
"Sľúbila som to ráno mame."
"Vieš,že ich počúvam. Bolo by blbé,keby som nešla. Kedy to začína?" Vytiahla som z tašky obálku,otvorila ju a pozrela na čas.
"O siedmej."
"Fajn,prídem po teba." Usmiala sa na mňa a vošla do triedy prvá. Vošla som aj ja a sadla si na miesto. Zavibroval mi mobil. Pozrela som sa.
"Kto ti píše?"
"Brat,že či sa dnes vidíme."
"Môžem mu odpísať ja? Prosííím." Pozrela som sa na ňu. Jej psím očiam sa nedá odolať. Podala som jej mobil.
*Ahoj Chimchim,dnes sa vidíme. Už sa teším,po dlhej dobe ťa vidieť. Lara,xoxo.* "A odoslať." Usmiala sa a podala mi mobil. Zazvonilo na hodinu. Po piatich minútach prišla aj profesorka a začala zapisovať do triednej knihy. Začala nám niečo vysvetľovať,no ja som si dala sluchátka a pustila si nejakú pesničku od skupiny môjho brata. Danger sa mi celkom zapáčila. Nikdy som si nevšimla,že má brat tak pekný hlas. Hlavne pri výškach. Škola ubehla celkom rýchlo. Prišla som domov a začala si vyberať nejaké oblečenie na večer. Vybrala som si biely top s tyrkysovými riflami a sako. Dala som si biele tenisky,namaľovala sa a spravila si vlasy. Ostal mi ešte nejaký čas,tak som si zapla notebook a pozrela si nejaké klipy,nech nie som za blbú. Zapáčila sa mi choreografia z Danger,tak som sa ju začala učiť. Moc mi to nešlo. Parkrát som padla na zem,parkrát na posteľ,ale nejak som si tie kroky zapamätala.
Crrrn..Niekto zazvonil.
"Lara? Veď má ešte hodinu čas." zišla som dole a otvorila dvere.
"Och bože..".....