Návšteva

421 30 6
                                    

Dal si dole šiltovku a v tom mi to došlo.
"My name is RapMonster from BTS." Začal sa smiať a z auta vyšli aj ostatní,aj Kookie. Rozbehli sa k nám. Kookie celý natešený,že si zo mňa spravil srandu.
"Hovoril som ti,že jej nie si ukradnutý." Povedal RapMonster. Stála som tam pred nimi len v pyžame, nervózna, vystrašená a zarazená.
"Vy ste blbí. Mama už spí. Ak ste ju zobudili,tak vás do jedného zabijem." Nakoniec zo mňa vyšlo.
"Mala si vidieť ten svoj výraz." Povedal Kookie. Čoraz viac sa smial.
"Pabo!" Zakričala som a zazrela na neho.
"Prepáč. Už to viac nespravíme. Prísahám."
"To dúfam." Prišiel ku mne Jimin a zľahka sa usmial.
"Prepáč sestrička,ale musel som. Chcel som vedieť ako zareaguješ." Objal ma. Nastalo skupinové objatie.
"Idem si už lahnúť. Dúfam,že prídete v poriadku naspäť. A už nestresujte. Ahojte." Povedala som,keď sme sa od seba odlepili. Odišli a ja som si konečne mohla ísť lahnúť.
"Sladká posteeeľ." Doslova som sa tam hodila,zakryla a hneď zaspala...

Vstala som okolo osmej. Bol to u mňa nezvyk tak skoro. Zišla som dole. Mama ešte hore nebola,tak som spravila raňajky aj pre ňu. Sadla som si a začala jesť. Zazvonil mi mobil.
* Dobré ráno,dúfam sa za tú noc nehneváš už. Dnes máme voľno,mohli by sme sa zastaviť u vás? * Napísal mi brat.
"Čo,ak neodpíšem? Bude stresovať ako ja? Nie..čo,ak prídu aj bez odpovede? Poznám brata,príde aj bez pozvania. V podstate je to aj jeho dom."
* Jasné,poviem mame. Máme vás čakať okolo jednej? * Napísala som,aj keď môj výraz nestál za to.
*Áno,tešíme sa. Mám ťa rád. Ahoj :). *
Už som neodpísala. Najedla som sa a išla rovno do kúpeľne. Mama zatiaľ vstala a najedla sa. Povedala som jej o návšteve. Bola veľmi šťastná,že jej syn príde po dlhej dobe na návštevu. Pripravila som sa,trochu som poupratovala s mamou. Okolo dvanástej mi napísala Lara.
"Do riti! Ja som na ňu zabudla!" Zakričala som.
* Dnes k nám prídu chalani po dlhej dobe. Neprídeš aj ty? *
* To je v pohode. Zabavte sa. Pôjdem do nákupného centra. :) * Položila som mobil na skriňu a naposledy sa pozrela do zrkadla...

Chalani prišli presne o jednej. Usadila som ich na sedačku v obývačke. Doniesla som jednohubky a niečo na pitie. Celý čas sa brat bavil s mamou. Stále na mňa Kookie pozeral. Bolo mi to až nepríjemné. Išla som nachvíľu do izby,pozrieť sa do zrkadla a upraviť sa. Počula som ako sa dvere zavreli a kroky v mojej izbe sa približovali ku mne.
"Kookie? Čo tu robíš?" Nezastavil.
"Kook!" Zavrel kúpeľňu a šibalsky sa usmial a priblížil sa ku mne až som cítila jeho vôňu.
"Kook,čo to robíš?" Chytil ma za ruku.
"Takto blízko som pri tebe už dlho nebol." Stále sa usmieval.
"Dúfam,že ani dlho nebudeš." Otočila som sa k zrkadlu a nadýchla sa. Kookie si oprel hlavu o stenu a sledoval,čo robím. Prišiel za mnou a zozadu ma chytil za boky a potom objal.
"Chýbala si mi"...

Si moja DrogaWhere stories live. Discover now