Chcem zabudnúť

214 20 0
                                    

"Čo ste tu robili?" Opýtal sa ma Kookie, hladiac do mojich očí.
"Rozprávali sa."
"A preto si utekala k dverám a padla skoro na zem?" Pozrela som sa na Taeho,že či Kookiemu povedať pravdu alebo nie. Naznačil mi,že nie.
"No ja čakám." Dlho som rozmýšľala,že čo povedať.
"Čo ťa to vôbec trápi. Nejavíš o ňu ani záujem a zrazu,keď som s ňou v izbe chvíľu,tak ťa zaujíma?"
"Stále je moje dievča."
"Tak prečo o ňu nejavíš záujem?" Tae sa postavil a prišiel k nám. Chytil ma za ruku.
"Ako som ti predtým hovoril. Budem sa snažiť ju získať späť. A zatiaľ mi to vychádza." Kookie sa na neho zaškaredil a chytil mi druhú ruku.
"Ale stále je moja. Milujem ju. Prepáč mi to ShinBom,že som sa tak správal,ale to tá žiarlivosť. Keď som počul ako ťa pozýva na ten ples a ty si povedala,že pojdeš,nemal som už šancu."
"Vždy je šanca,Kookie."
"Keď si súhlasila už."
"Mal si byť prvý. Aspoň mi o tom povedať."
"Prepáč." Pustili mi ruky a ja som odišla z ich izby. Prišla som do obývačky celá vynervovaná.
"Čo sa stalo?" Opýtal sa Jin.
"Prepáč,že sa ťa to pýtam,ale fakt už neviem za kým ísť. Nejdeš so mnou do baru?" Všetci sa na mňa pozreli.
"Do baru?"
"Tak idem sama." Otvorila som dvere a už ma nevideli,nepočuli..

..Sedela som za barom na stoličke a pila Mojito. Bola som mierne opitá. Je pravda,že som predtým skoro vôbec nepila. Sadol si ku mne nejaký chalan a ruku mi položil na stehno. Strašne som sa zľakla,až som vytriezvela.
"Chceš si zatancovať?" Opýtal sa ma. Pozrela som na neho.
"Jin? Čo tu robíš?"
"Veď si ma sem volala." Usmial sa a podal mi druhú ruku. Dopila som Mojito.Postavil ma a išli sme na parket. Neverila som vlastným očiam,že vážne prišiel.
"Ako si vedel,že som tu?"
"Je to najbližšie k nám." Žmurkol na mňa a začal sa pohybovať do rytmu. Ja som po chvíli tiež začala tancovať.
Začala hrať ich pesnička,Dope. Jin sa zasmial a začal tancovať ten tanec.
"Ty to nevieš tancovať?"
"Nie."
"Ani refrén?" Chytil ma za pás. Zľakla som sa,že čo bude ďalej. Bola som ešte trochu opitá. Prišiel bližšie ku mne a kusol si do pery.
"Ani refrén." Šibalsky sa usmial.
"Tak ťa ho naučím." Odsunul sa.
"Netreba." Jin si užíval svoje sólo a ja som prišla k baru. Objednala som si ešte jedno Mojito.
"Bude na mňa." Ozval sa hlas za mnou. Prišiel ku mne.
"Nepotrebujem,aby si mi platil pitie. Na to ešte mám."
"Prepáč. Prečo si odišla?"
"Nemám chuť tancovať." Nastala chvíľa ticha.
"Čo sa stalo?"
"Nič sa nestalo."
"Počul som ten krik až do mojej izby."
"Tak vieš."
"Nemyslím si,že to bolo tak. Chvíľu tam bolo ticho,potom som počul buchot,akoby niekto utekal a potom otváranie dverí. Bola si tam s Vm sama. Tak čo sa stalo?"
"Ach..nepovieš to Kookovi?"
"Nie."
"Hmm..pobozkala som ho. Ale potom som si to uvedomila a utekala som k dverám. V tom otvoril Kookie a padla som na neho."
"Ou. To je ako z nejakého filmu. Čo bolo ďalej?"
"Oni sa začali hádať. Samozrejme,Kookie nevedel,čo sme robili. Cítila som sa hlúpo,tak som chcela ísť sem a zabudnúť na to."
"Aishh..toto je dobrá dráma. Už vidím tie plagáty. Kto chceš,aby ťa hral?"
"To nie je vtipné. Vážne mi je hrozne."
"Pozri,poviem ti to takto...."

Si moja DrogaWhere stories live. Discover now