Pohľad ShinBom:
"No..áno,páči."
"Kto?"
"To ti nemôžem povedať."
"Prečo?"
"Iba jedna otázka." Pozrela som sa na Namjoona a nervózne som sa usmiala.
Asi pol minúty sme na seba pozerali.
"Nejdeme sa niekam najesť? Som hladný." Opýtal sa Tae.
"Blízko je reštaurácia. Odveziem nás tam." Povedal Namjoon. Stále na mňa pozeral.
"To je v pohode.." Postavila som sa; "Ja nie som hladná. Choďte sa najesť."
"ShinBom,bez teba nepôjdem." Povedala Lara a žmurkla na mňa. Pozrela som sa na Namjoona.
"Tak asi ostaneš hladná. Choď s nimi. Oni nekúšu." Zasmiali sa.
"Ale ja kúšem. Vrrrr." Povedal Tae. Zasmiali sme sa. Postavili sa.
"Tak idete?" Lara sa na mňa pozrela tými jej krásnymi tmavými očami,žiarili. Nemohla som viac odolať. Vzala som kľúče,oni vyšli a ja som zamkla dvere. Nastúpili sme do auta a vyrazili.
"Čo tak si zaspievať?" Povedal Tae.
"Tae,aspoň chvíľu sa neusmievaj ako blbý." Povedal Namjoon popri jazdení.
"Nechaj ho,veď je zlatý,keď sa usmieva." Povedala som.
"Čo si chceš zaspievať?"
"Čo tak nejakú anglickú?" Opýtala sa Lara.
"Po anglicky moc neviem." Sklonil hlavu. Chytila som ho za bradu a nadvihla mu hlavu.
"To je v pohode. Tiež moc neviem anglicky. Pozerali sme si do očí.
"Ehmm..už tam budeme." Povedal Namjoon. Celý čas na nás pozeral cez spätné zrkadlo. Vyzeral byť nahnevaný. Nemal byť prečo...
...Sadli sme si ku stolu a objednali si najskôr piť. Všetci sme si objednali minerálku,až na Namjoona. On si objednal pivo. Otvorili sme jedálenský lístok. Sedela som pri Taem a Larou. Všetci sme sa zhodli a objednali si Sushi. Pol hodinu sme čakali na jedlo,až nám ho nakoniec doniesli. S Taem sme si kradli stále z taniera,smiali sme sa na tom. Keď sme dojedli,opreli sme sa o sedačku a hladkali si bruchá. Oprela som si hlavu o Taeho rameno. Namjoona som si ani nevšímala. Bolo mi fajn pri Taem. Lara sa zakecala s mojim bratom a Namjoon tam len sedel sám v kúte. Postavila som sa a sadla si medzi Namjoona a Vho. Chcela som nejak začať konverzáciu,ale nevedela som ako.
"Tak..čo..podnikneme teraz?" Opýtala som sa ich.
"Ja asi idem domov." Povedal Namjoon.
"Prečo?"
"Trochu som unavený z tej skúšky."
"Veď si tam nič nerobil." Povedal V. Namjoon na neho škaredo pozrel,ja som sa len usmiala a pod stolom jemne kopla do Vho.
"Au!"
"Čo sa stalo?"
"Kopla si ma."
"Ale jemne."
"Keď je toto jemne,tak nechcem vedieť ako to bolí,keď kopneš silno."
Jemne si hladkal nohu,ja som sa ospravedlnila.
"Vy ste teda prípad." Povedal Namjoon...
...Ani som si nevšimla,že Lara s bratom niekam išli. Ale nebála som sa. Vedela som,že Jimin by jej neublížil a dá na ňu pozor. Venovala som sa im. Zachvíľu si to uvedomili aj oni,že dvaja z nás chýbajú. Oprela som sa o sedačku a pozerala na nich. O niečom klábosili,ale poriadne som nepočúvala.
"Čo si myslíš ty,ShinBom? Kto je lepší?"
"Prečo,že lepší? Obidvaja ste fajn."
"O čom hovoríš? Bavili sme sa o skupinách. Či sú lepšie dievčenské alebo chlapčenské."
"Jaj,aha. Tak to určite chlapčenské." Začervenala som sa.
"Načo ty myslíš.."
"Nepočúvala som vás."
"Tak kto je lepší?" Opýtal sa Namjoon. Obaja na mňa pozerali..