Všetko najlepšie

248 18 2
                                    

"Som,ale musím ti niečo povedať."
"A čo také?" Chytil ma za ruku.
"Hmm..vieš,no.."
"Tak tu si ShinBom. Hľadal som ťa už dlhšiu dobu." Prišiel za nami Kookie.
"Mňa? Prečo? Veď sme spolu išli od.." Zaškaredil sa na mňa.
"Poď. Musíme ísť ešte za zástupkyňou. Niečo od nás chce."
"Zástupkyňa?" Znova sa zaškaredil.
"Ahaa..zástupkyňa. Jasné,poďme." Pozrela som sa na Taeho.
"Potom sa porozprávame." Pustila som mu ruku.
"Uff..ešte,že si prišiel. Nevedela som ako mu to povedať." Usmiala som sa.
"Sme v tom spolu."
"Hm?" Zastavil ma a chytil za ruku. Najprv sa obzrel,či na okolí nie je Tae.
"Ak budeš potrebovať pomoc,budem pri tebe." Usmial sa.
"Prvú hodinu máme matematiku." Povedala som.
"Aiishhh..tá mi moc nejde,tak sa asi na hodinu stratím. Kľudne choď na hodinu." Povedal.
"Kam chceš ísť? Idem s tebou."
"Asi sa len tu po okolí poprechádzam."
"A fanúšičky? Nebojíš sa? Videl si spolužiačky ako na teba pozerali? A čo to bude,keď uvidia aj Taeho."
"Neboj sa. Budem v pohode. Tak už choď." Dal mi pusu na čelo a ja som išla...

...Sadla som si na svoje miesto. Tae tam ešte nebol,tak som si vybalila veci a poobzerala sa po triede.
"To čo malo znamenať?!" Niekto za mnou zakričal. Otočila som sa.
"Išla som okolo teba a ani si ma nevšimneš?" Zakričala na mňa Lara.
Sadla si ku mne. Rýchlo som ju ako ospravedlnenie objala.
"Chýbala si mi. Tá stolička sa cítila tak sama."
"Viem,že tu sedel Kook." Oddialila som sa a ona nahodila svoj prekvapený výraz.
"Och bože. Ja sedím na Kookieho mieste!" Zakričala ironicky Lara. Všetky spolužiačky sa pozreli na Laru a rozutekali sa k nám. Laru sotili na zem,a ony šialene kričali.
"Si v pohode?" Opýtal sa Tae. Lara prikývla a všetky spolužiačky stíchli. Usmial sa a pomohol jej vstať. Spolužiačky stíchli a pozerali na nich.
Lara na mňa žmurkla a zakričala:
"Och bože. To je Kim Taehyung z BTS!" Lara prišla rýchlo za mnou a začala sa strašne smiať. Tae už bol stredobodom pozornosti.
"Poď,vyparíme sa." Povedala Lara. Nečakala som to od nej. Zdvihla som sa a následovala ju. Za rohom čakal Kookie a usmieval sa od ucha k uchu. Ruky mal za chrbtom.
"Vyber si,pravá alebo ľavá?"
"Ľavá." Ukázal ľavú ruku a v nej držal krásnu kyticu ruží.
"Všetko najlepšie." Až vtedy mi doplo,že mám narodeniny.
"Ako ste vedeli?"
"ShinBom,poznáme ťa už moc dlho." Až slzy mi vyhrkli. Kookieho aj Laru som poriadne vyobjímala,aj keď Kookieho by som vtedy najradšej..no..nepustila ho už.
"Ďakujem. Mňa to vôbec nenapadlo."
"Poobede to oslavíme aj s Taehyungom a povieme mu to spolu potom."
"Čo mu chcete povedať?"
"Ou,ona to nevie?"
"Nie úplne." Chytila som Kookieho nenápadne za ruku a usmiala sa na neho.
"Ahá,tak to myslíte. Vždy som si myslela,že patríte k sebe. Ale Tae.."
"Bude v pohode."
"Kam ste zmiz..prečo sa držíte za ruky? Odkiaľ máš tie kvety?" Otočili sme sa a tam stál Tae. Strašne sa mi začali triasť ruky..

Si moja DrogaWhere stories live. Discover now