Herkese hayırlı akşamlar bu bölümü sadece bir kişiye değil bir kaç kişiye ithaf edicem. mihraliye kızgınlıkları bizraz olsun azalsın diye :) bu bölüm sizlere gelsin
soncemre YabanGulu92 Dileken033 fatma_sozen MiryemAybalam Nrynl07 engelsizyazar PnarBayr
inşallah bu bölümde size kendisini affetirebilir mihrali . iyi okumalar
MEDİADAKİ GÜLLER MİHRALİNİN ALDIĞI GÜLLER
"Aferin sana Mihrali çok iyi halt yedin"
"Delirtme beni Ahmet bak zaten bozulmuşum sana ayarlanmayayım "
"Ayarlan abicim ayarlan senin esintin bana geçmez bilirsin. Istediğini söyle umrumda değil "
En başından tüm olanları Ahmet e anlatmıştım ve uzun yıllar sonra ilk defa Ahmet in sinirinden payımı almıştım. Normalde sinirlenmez kızmazdı Ahmet bizim gibi. Her zaman dalgaya vururdu ama kızdımı öldürsen gene söyleyeceğini söyler lafını esirgemezdi. Şuanda gözlerindeki öfkenin boyutunu görebiliyordum haksızda sayılmazdı ama laf ağızdan çıktımı dönüşü olmuyordu. Kadere boyun eğmek gerekiyordu demek ki ne benim kaderimde nede Neva 'nın kaderinde beraber olmak yoktu. Bu yüzden kendi yolumu çizecektim artık zaten böylesi yakışırdı bize
"Ne yaptığının farkında mısın Mihrali "
"Farkındayım abicim farkındayım nasıl bir çıkmaza girdiğimin kendi ipimi çektiğimin farkındayım ama yeter üstüme gelme"
"Ne demek üstüme gelme sen sadece kendini değil o kızıda kendi ateşine sürüklüyorsun sen Neva yı unutmak adına başkalarını öldürüyorsun. Yazık değil mi hiç birşeyden haberi yok alabilcenmi bunun vebalini"
"Ben Neva yı unutucam abicim kimseyide üzmüyeceğim"
"İbrahim unuttu mu bak bakalım kaç sene geçti üzerinden unutabildi mi. Her ne kadar unuttum desede Biz sanki bilmiyomuzmu onun yangınını, acısını. Sen sadece Neva 'nın üzerine diğerini gömmeye çalışıyorsun. Ama unutma bir mezarda iki ölü olmaz Mihrali. Toprak bile ikisini kabul etmiyorken sen nasıl sığdıracaksın yüreğine. O yüzden iyi düşün kendinden önce o kıza yazık etme sonra kaldıramazsın vebalini kardeşim "
Haklıydı sonuna kadar haklıydı Ahmet ama bunu yüreğime anlatmak zordu. Kabullenmiyor kabul etmek istemiyordu. Gömersin diyordu kalbim herkes nasıl unutuyorsa sende unutursun diyordu. Bak görmeden 1 hafta geçirdin demek ki oluyormuş diye kendini avutuyordu. Ama olmuyordu gözüm her ne kadar görmesede gönlüm yokluğunu hissediyordu işte. Diğerleri sadece kendimi kandırmak olurdu.
Mustafa abi tamamen iyileşmiş hastaneden çıkmıştı. Mahallenin tum hanımları o hastaneden çıkmadan evini baştan aşağıya temizlemiş el birliğiyle yemekler yapmıştı. Mustafa abinin ablasıda kardeşinin durumunu öğrenir öğrenmez yanlarına gelmişti hem çağrı ya hem mustafa abiye bakmak için. Mustafa abi biraz daha kendini toparladığı için tüm mahalleli geçmiş olsun yemeği hazırlamıştı bunun içinde benim kahvenin bahçesini kullanacaktık. Akşam saatinde bütün mahalle elbirliğiyle biryandan masa sandalyeleri taşıyor hanımlar evden getirdikleri örtüleri seriyor, tabakları yerleştiriyordu. Bahçeye ışıkları taktıktan sonra bütün işlemler tamamdı. Alışkındık bu duruma ramazanlarda iftarlar, kandillerde sohbetler, düğünlerde yemekler yapardık bu şekilde..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREĞİNE SOR (TAMAMLANDI)
SpiritualBir kuşun kanatlarında gizliydi belki de aşk. Onun her kanat çırpışında savrulan kokusunda. Bir neyin boğumlarında gizliydi o her feryat ettikçe senin arş-a yükselen sesinde. Belki de bir semazenin rabbine koşuşunda döndükçe yaklaşmasında. Peki sen...