Σ'ΑΓΑΠΑΩ

92 13 4
                                    

Μόλις τελείωσα το μπάνιο μου φορεσα ένα κόκκινο φόρεμα που ήμουν σίγουρη ότι θα τον εκπληζα!

Και άρχισα να ετοιμάζω το δείπνο έφτιαξα πολλών ειδών φαγητων έφτιαξα λιγάκι και την ατμόσφαιρα έβαλα κόκκινα ρομαντικά κερια αναμένα ήταν πραγματικά τόσο όμορφα!

Άκουσα τον θόρυβο της μηχανής ήρθε φωναξα από μέσα μου είχα ένα άγχος μήπως δεν του άρεσαν όλα αυτά...

Άκουσα τα βήματα του... Είχα ψαμηλωσει τα φώτα και ήταν μόνο με τα κεριά ήταν υπέροχα

Αλεξ

Νικόλ;;;;; φωναξα! Απορώ τι συμβαίνε;

Νικολ

Γειά σου Αλεξ καλοσηρθες σου αρέσει;; το ετοίμασα αποκλειστικά για σένα!

Έλα καθισε!!

Έδειχνε τόσο όμορφη με το κόκκινο φόρεμα της και όλα αυτά που είχε ετοιμάσει ήταν υπέροχα ήθελα να της πω σ'αγαπαω!!

Είχα αφαιρεθεί πάνω της στην ομορφιά της στην γοητεία της ήταν το πιο πιο όμορφο κορίτσι στον κόσμο...

Νικολ

Εεε.. Αλεξ τι επαθες;;;

Αλεξ

Είσαι τόσο όμορφη.. Σου πάει πάρα πολύ αυτό το φόρεμα και όλα αυτά που έχεις ετοιμάσει είναι υπέροχα!

Καθισαμε και οι δύο στο τραπέζι και τρώγαμε σιωπήλοι....

Νικολ

Λοιπόν σου αρέσουν τα φαγητά που ετοίμασα;;;

Αλεξ

Είναι όλα καταπληκτικα!

Εκεί που είπιαμε το κρασί μας πλησιασα το χέρι μου προς το μέρος της και της έπιασα το χέρι..

Αλεξ

Σ'αγαπαω!

Επιτέλους το έβγαλα από μέσα ήταν σαν να μου έφυγε ένα βάρος από μέσα μου!

Νικόλ

Και σε αγαπώ όσο κανέναν από την πρώτη στιγμή που σε είδα σε ερωτεύτηκα σε αγαπώ!!

Πλησιασα προς το μέρος της και την φιλησα ένιωσα τόσο ώραια τώρα πια ήξερα πως είναι δικιά μου μόνο δικιά μου...

Την πήρα και την σηκωσα αγκαλιά και πήγαμε σε ένα δωμάτιο ούτε που μας ένοιαζε πιο ήταν ξαπλωσαμε και την φιλαγα ένιωθα το κορμί της πάνω μου... Ήταν μια νύχτα καταπληκτική πάθους και έρωτα...

Αλεξ

Σε αγαπώ πολύ!

Νικολ

Και εγώ σε αγαπώ!

Το επόμενο πρωί εγώ σηκωθηκα λίγο πιο νωρίς γιατί έπρεπε να φύγω για την δουλειά τώρα με το projcet έχω περισσότερη δουλειά....

Δεν τολμησα να την ξυπνήσω ήταν τόσο γλυκιά και όμορφη...

Της έγραψα σε ένα χαρτί <<Σε αγαπώ>>πρέπει να φύγω για την δουλειά και της άφησα ένα κόκκινο τριαντάφυλλο μαζί με το γραμμα στο κομοδινο της...

Όταν ξύπνησα και είδα το γράμμα ήμουν πολύ χαρούμενη γιατί βρήκα την αληθινή Αγάπη που πάντα ήθελα...

Σηκωθηκα συμμαζεψα λίγο και κάθισα για πρωινό... Ξαφνικά ακούω το κουδούνι της πόρτας να χτυπά.

Πηγα να ανοίξω και ξαφνικά βλέπω την Μελίνα...

Νικολ

Μελίνα καλημέρα τι έκπληξη είναι αυτή;;

Μελίνα

Λοιπόν θέλω να πάμε για καφέ και να τα πούμε λίγο οι δύο μας...

Νικολ

Ναι αμέ καθισε να φάμε πρωινό και φύγαμε οκ;

Μελίνα

Ναι αμέ..

Έτσι κάτσαμε και οι δύο και φάγαμε μαζί και ύστερα πήγαμε για καφέ.

Μελίνα

Λοιπόν πως τα περνάτε με τον Αλεξ;

Νικολ

Μελίνα τον ερωτεύτηκα και εκείνος το ίδιο νομίζω..

Μελίνα

Αλήθεια ουουο χαίρομαι πάρα πολύ για εσάς ταιριάζεται πάρα πολύ!

Νικολ

Σε ευχαριστώ! Εσύ πως και δεν έχεις κανέναν δεσμό τόσο όμορφη κοπέλα;;

Μελίνα

Μην το λες κάτι γίνεται χαχαχα..

Νικόλ

Ααα.. Ωραία!

Περνουσαμε πάρα πολύ καλά τα λέγαμε και γελαγαμε..

Μελίνα

Λοιπόν πάμε μας πήρε το μεσημέρι...

Νικόλ

Ναι, ναι φύγαμε!

Έτσι η Μελίνα με πήγε στο σπίτι μου.

Ανυπομονουσα να τα πω όλα στον Αλεξ...

Η ΑπογοήτευσηМесто, где живут истории. Откройте их для себя