Αλεξ (pov)
ΘΕ-ΛΩ ΝΑ..... ΓΥ-ΡΙ-ΣΩ Σ-ΤΗ ΝΙ-ΚΟΛ ΚΑΙ.... ΤΗ-Ν ΚΟ-ΡΗ ΜΟ-Υ...
Βρισκόμουν σε ένα κρεβάτι με τόσα καλοδια το στόμα μου έχει ξεραθει κάθε λέξη μου έβγαζα από το στόμα μου η ανάσα μου κοβοταν αλλά έπρεπε να φανώ δυνατός για την κόρη μου και την Νικόλ...
Λ.
Σςς Αλεξ ησυχασε κάποια μέρα θα γυρίσεις στην γυναίκα σου και στην κόρη σου...
Αλεξ
Ε-ΣΥ ΠΟΙ-ΟΣ ΕΙ-ΣΑΙ;
Λ.
Εγώ είμαι ο Λευτέρης και από δω η γυναίκα μου η Ιωάννα...
Γύρισα το κεφάλι μου αργά και τους είδα! Ήταν δύο περίπου ηλικιωμένοι άνθρωποι..
Αλεξ
ΚΑ-Ι ΓΙ-Α-ΤΙ ΜΕ Ε-ΦΕ-ΡΕΣ ΕΔΏ;
Λευτέρης
Γιατί στην Θεσσαλονίκη δεν είχαν τις κατάλληλες ας το πούμε έτσι ιατρικές συνθήκες..Για να γιατρευτεις και τώρα είσαι στην Αμερική πολύ μακριά...
Αλεξ
ΚΑΙ ΠΟ-ΤΕ ΘΑ.. ΘΑ ΦΥ-ΓΟΥ-ΜΕ ΑΠ-Ο ΕΔΏ;
Λευτέρης
Δεν μπορώ να ξέρω ακριβώς Αλεξ για πόσο θα διαρκέσει η θεραπεία σου... Είσαι πολύ σοβαρά έχεις υποστεί πολύ μεγάλα τραύματα αλλά με πολύ δύναμη και υπομονή κάποια μέρα θα επιστρέψεις στην κόρη σου και στην γυναίκα σου... Τώρα ξεκουρασου δεν πρέπει να μιλάς πολύ και να κουράζεσαι...
____________________________________
Νικόλ (pov)<<Έλα Βικτορ μήπως έχουμε κανένα άλλο νέο από τον Αλεξ;
<<Τίποτα Νικόλ, τίποτα μέχρι τώρα..
<<Καλά εντάξει γειά σου...
Κανένα απολύτως νέο, κάθε μέρα μου έλειπε περισσότερο, κάθε μέρα τον χρειαζόμουν...
Καθόμουν στον καναπέ και σκεφτόμουν όταν άκουσα ξαφνικά να χτυπάει το κουδούνι τις πόρτας... Πήγα να ανοίξω και ήταν ο Φίλιππος...
Νικόλ
Πραγματικά δεν έχω όρεξη να βλέπω τα μούτρα σου φύγε τώρα..
Και του έκλεισα την πόρτα αλλά εκείνος βάζοντας το χέρι μπροστά από την πόρτα σταμάτησε το κλείσιμο της...
Φίλιππος
Νικόλ, άκουσε με 2 λεπτά μόνο 2 σε παρακαλώ!
Νικόλ
Λεγε ότι έχεις να πεις και φύγε!
Φίλιππος
Θέλω να σου ζητήσω μια μεγάλη συγγνώμη για όλα αυτά που σου έχω κάνει, εε...που σε έχω στεναχωρέσει...
Νικόλ
Ναι εντάξει φύγε τώρα...
Του την ξανά έκλεισα αλλά πάλι την σταμάτησε...
Φίλιππος
Την ενώω...
Νικόλ
Ωραία ρε Φίλιππε τι θες να κάνω; Εε; Τι θες;
Φίλιππος
Θέλω να ήμαστε φίλοι...και αμα μπορώ θα βοηθήσω και εγώ στην δολοφονία του Αλεξ... Σε παρακαλώ!
Νικόλ
Ωραία το καταλάβα!
Έκλεισα την πόρτα και εκείνος έφυγε τα λόγια του δεν με έπεισαν και πολύ το είδα στα μάτια του και δεν νομίζω να τα εννοούσε αυτά τα λόγια που είπε... Αλλα τώρα δεν μπορώ να σκέφτομαι εκείνον το μόνο πράγμα που θέλω είναι να βρεθεί ο Αλεξ ζωντανός για αυτό άλλωστε προσευχομαι κάθε μέρα... Και όσο λιγότερα στοιχεία βρίσκουν εγώ τόσο πιο πολύ ανησυχώ!
YOU ARE READING
Η Απογοήτευση
RomanceΈνας μοίρεως έρωτας! Η ιστορία του Αλεξ και τις Νικόλ είναι τόσο ευτυχισμένοι... Αλλα τι θα γίνει όταν επιστρέψει ένα πρόσωπο από το παρελθόν και τους χτύπησει την πόρτα και να τα ανατρέψει όλα; Θα κρατήσει η αγάπη τους; Διαβάστε την συνέχεια...