Σήμερα ήταν ο γάμος της Μελίνας και του Βικτωρ, ο γάμος ήταν στις 16:30 δεν είχαμε σηκωθεί ακόμα ήταν νωρίς... Αλλα δυστυχώς ξύπνησαμε από τα γλυκά μουγκριτα της, Χρυσάνθης. Το δώρο για το γάμο τους το είχαμε ετοιμάσει. Φάγαμε πρωινό και μετά πεζαμε με την Χρυσάνθη μέχρι να έρθει η κατάλληλη ώρα να ετοιμαστουμε για τον γάμο.
Οσπου εκείνη η ώρα έφτασε, φορεσαμε τα καλά μας. Εγώ έβαλα ένα κανονικό κουστούμι η Νικόλ φόρεσε ένα μπορντο φόρεμα μέχρι κάτω τα πόδια της αρχικά προς τα πάνω ήταν λεπτό και από κάτω φουσκωνε λίγο με να άνοιγμα σαν καρδιά μπροστά.
Η Χρυσανθούλα μας φόρεσε ένα μικρό πορτοκαλί φορεματακι με ένα μικρό φιογκακι στο κεφάλι της σαν εαρινο φεγγαρακι ήταν τρελά. Η Νικόλ έφυγε 2 ώρες νωρίτερα για να ετοιμάσουν την Μελίνα.
Η Μελίνα ήταν πολύ όμορφη νύφη το νυφικό όμορφο, τα μαλλιά της τα έκανε μπουκλες και ήταν έτοιμη. Ύστερα από λίγο ήταν ο γάμος. Εμείς είχαμε φύγει ήδη για την εκκλησία με τον Μαρκ μόλις φτάσαμε αντικρισαμε τον Βικτωρ όλοι του ευχοντουσαν για τον γάμο του. Πήγα και εγώ να του ευχηθώ, όταν πήγα κοντά του τον είδα λίγο ανχομενο.
Νικόλ
Βικτωρ μου συγχαρητήρια. Εεε και μην έχει ανχος όλα μα όλα θα πάνε καλά οκ;
Βικτωρ
Ευχαριστώ Νικόλ, το εύχομαι...
Εγώ πάλι πήγα να πάρω την Μελίνα από το σπίτι να την συνοδευσω στην εκκλησία.
Μόλις έφτασα την είδα μπροστά μου η καλύτερη μου φίλη ήταν μια πανέμορφη νύφη.
Αλεξ
Κούκλα είσαι όλα θα πάνε καλά... Πάμε τώρα να μην θυμωσουμε τον γαμπρό στην εκκλησία και μας φύγει..
Μελίνα
Χαχα... Πάμε.
Έτσι φύγαμε για την εκκλησία μόλις φτάσαμε από εκεί τους είδαμε όλους να περιμένουν. Κατέβηκα άνοιξα την πόρτα και έδωσα το χέρι μου στην Μελίνα και την συνοδευσα μέσα στην εκκλησία όλοι άρχισαν να χειροκροτανε, θυμόμουν ακριβώς τα ίδια που είχαν γίνει στο γάμο μου με την Νικόλ.
Την παρεδωσα στον Βικτωρ και τους ευχηθηκα <να ζήσετε>κι εκείνη φιλιθηκαν.
Ύστερα μπήκαμε όλοι στην εκκλησία οι διαδικασίες γινοντουσαν κανονικά τότε ψιθύρισα στο αυτί της Νικόλ:
Σε Αγαπώ πολύ...Είσαι πανέμορφη!
Νικόλ
Και εγώ αγάπη μου..
Και του χαμογελασα!
Έτσι αφου τα παιδιά παντρευονταν ξαφνικά βρέθηκα να ρίξω μια ματιά στην πόρτα της εκκλησίας όταν κοίταξα ξαφνικά είδα ένα πρόσωπο που με είχε κάνει να υποφερω στο παρελθόν.
Γύρισα το κεφάλι μου προς τα δω και όταν ξακοιταξα είχε εξαφάνιτει.. Σκέφτηκα ότι με γέλασε η φαντασία μου και αποφάσισα να μην δώσω μεγάλη σημασία.
Ο γάμος τελείωσε όλοι βγήκαν έξω όταν βγήκαν και ο Βίκτωρ και η Μελίνα άρχισαν να πετούν όλοι ρύζι τα παιδιά φιλιθηκαν τους ξαναευχηθηκαμε... Η Μελίνα πέταξε την ανθοδεσμη και την έπιασε μια ξαδέρφη της. Μετά έφυγαν για μήνα του μέλιτος...
Και εμείς πήγαμε σπίτι...
VOUS LISEZ
Η Απογοήτευση
Roman d'amourΈνας μοίρεως έρωτας! Η ιστορία του Αλεξ και τις Νικόλ είναι τόσο ευτυχισμένοι... Αλλα τι θα γίνει όταν επιστρέψει ένα πρόσωπο από το παρελθόν και τους χτύπησει την πόρτα και να τα ανατρέψει όλα; Θα κρατήσει η αγάπη τους; Διαβάστε την συνέχεια...