Μελίνα (pov)
Το επόμενο απόγευμα ο Αλεξ ήταν σπίτι μας και εγώ πήγα να φέρω την Νικόλ, μόλις έφτασα στο σπίτι της χτύπησα το κουδούνι και μου ανοίξε η Νικόλ ήταν πολύ χάλια το βλέμμα της ήταν στενάχωρο... Έριξα ένα πλατύ χαμόγελο και της ζήτησα να έρθει μαζί μου για να με βοηθήσει σε κάτι δουλειές στο σπίτι έπρεπε να βρω μια δικαιολογία για να την φέρω στο σπίτι όπου εκεί βρισκόταν και ο Αλεξ.. Όταν φτάσαμε μπήκαμε μέσα η Νικόλ είδε τον Αλεξ και εκείνος σηκώθηκε επάνω τα δύο βλέμματα συναντήθηκαν ξανά..
Μελίνα
Λοιπόν εμείς θα σας αφήσουμε να τα πείτε με την ησυχία σας.
Ο Βικτωρ, ο Μαρκ και η Μελίνα πήγαν μέσα..
Αλεξ
Σε παράκαλω καθίσε, θέλω να μιλήσουμε..
Νικόλ
Μα Αλεξ σου εί..
Την διέκοψα εδώ..
Αλεξ
Πριν πεις οτιδήποτε θέλω να σου πω πως η Μελίνα μου είπε τον λόγο το οποίο μου είπες όλα αυτά τα ψέματα... Καθίσε..
Κάθισαμε και οι δύο..
Αλεξ
Τώρα πρέπει να ψανουμε δυνατοί πρέπει να αποδείξουμε ότι ο Φίλιππος ευθύνεται για την απαγωγή της Χρυσάνθης και το ατύχημα μου και έτσι θα τον βάλουμε στην φυλακή..
Νικόλ
Ναι αλλά πως θα το αποδείξεις;; Δεν έχουμε κανένα στοιχείο..
Αλεξ
Αυτό που θέλω να κάνεις είναι να ψάξεις το γραφείο του, να ψάξεις τα έγγραφα που έχει οτιδήποτε και για ότι βρεις θα μου στέλνεις μηνύματα και ύστερα θα το σβήνεις αμέσως έτσι ώστε να μην καταλάβει τίποτα η συμπεριφορά σου θα 'ναι κανονική και δεν θα του πηγαίνεις κόντρα..
Αναστεναξε..
Νικόλ
Αυτό είναι πολύ, πολύ δύσκολο..
Αλεξ
Ναι ναι το ξέρω αλλά μαζί θα τα καταφέρουμε όπως πάντα..
Είπα και την φίλισα..
Νικόλ
Εγώ καλύτερα τώρα να φεύγω γιατί μπορεί να υποψιαστει τίποτα ο Φίλιππος..
Αλεξ
Σ'αγαπω πολύ..
Νικόλ
Και εγώ γειά..
Πόσο με πονάει που δεν μπορούμε να είμαστε μαζί με τον Αλεξ.. Αλλα πρέπει να κάνω αυτό που μου είπε έτσι αμέσως όταν πήγα σπίτι μπήκα στο γραφείο του... Έψαξα για λίγο δεν μπορούσα περισσότερο ο Φίλιππος αυτήν την ώρα γυρναγε.. Πάλι καλά η Χρυσάνθη ήταν σε μια φίλη της και η Σοφία είχε πάει για κάποιες μέρες σε μια φίλη της που την είχε βοηθήσει στο παρελθόν.. Άκουσα την πόρτα να χτυπά βγήκα γρήγορα από το γραφείο του και τον υποδέχτηκα χαρούμενα..
Νικόλ
Καλώς ήρθες αγάπη μου!
Φίλιππος
Μπα προς τι αυτή η αλλαγή;
Νικόλ
Απλά κατάλαβα πόσο σημαντικός είσαι για μένα! Το φαγητό είναι έτοιμο έλα..
Φίλιππος
Όχι όχι θα φάω αργότερα πάω να ξαπλωσω είχα μια περίπλοκη μέρα..
Νικόλ
Όπως θες..
أنت تقرأ
Η Απογοήτευση
عاطفيةΈνας μοίρεως έρωτας! Η ιστορία του Αλεξ και τις Νικόλ είναι τόσο ευτυχισμένοι... Αλλα τι θα γίνει όταν επιστρέψει ένα πρόσωπο από το παρελθόν και τους χτύπησει την πόρτα και να τα ανατρέψει όλα; Θα κρατήσει η αγάπη τους; Διαβάστε την συνέχεια...