ΈΝΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΈΝΟ ΤΕΛΟΣ

91 5 0
                                    

2 εβδομάδες αργότερα..

Ένα ευχάριστο κλίμα επικρατούσε όλες αυτές τις εβδομάδες και εγώ σήμερα είχα κάτι να πω που θα μας έκανε όλους πιο χαρούμενους από όσο ήμασταν...

Αλεξ

Έφαγες αγάπη μου;

Είπε και κοίταξε την Χρυσάνθη..

Χρυσάνθη

Ναι χορτασα..

Αλεξ

Ωραία πάρε την τσάντα σου να σε πάω στο σχολείο...

Χρυσάνθη

Εντάξει πάω!

Νικόλ

Μετά θα πας στην δουλειά αγάπη μου;

Αλεξ

Μετα...σου έχω μια έκπληξη οπότε ετοιμάσου αφήνω την μικρή στο σχολείο και έρχομαι..

Χρυσάνθη

Έτοιμη μπαμπά..

Αλεξ

Πάμε!

Χρυσάνθη

Γειά μαμά...

Είπε και μου έδωσε ένα φιλί..

Νικόλ

Καλη μέρα να έχεις!

Τις είπα και τις έδωσα δύο φιλιά...

Μετα από λίγα λεπτά...

Ήμουν έτοιμη φορεσα ένα τζιν με μια άσπρη μπλούζα... Δεν βαφτηκα πολύ σχεδόν όπως ντυνομαι καθημερινά...

Αλεξ

Αγάπη μου είσαι έτοιμη;

Είπε και έπιασε του χέρι μου.

Νικόλ

Έτοιμη!

Ωραία πάμε..

Μπήκαμε στο αμάξι, σε είκοσι λεπτά περίπου είχαμε φτάσει πρώτη φορά πήγαινα σε αυτό το μέρος, αφήσαμε το αμάξι και ο Αλεξ μου ανοίξε την πόρτα μου έδωσε το χέρι του,περπατουσαμε σε ένα καταπράσινο δάσος, άκουγα τα πουλιά να κελαηδούν, τον ήλιο λαμπερό, μέτα από λίγο φτάσαμε σε μια καταπράσινη κοιλάδα το δάσος γύρω από αυτήν σχηματίζε έναν κύκλο με ένα μοναδικό δέντρο μέσα σε αυτήν την κοιλάδα που από κάτω όσο πλισιάζαμε, είδα τραπεζομαντιλο με διαφορά φαγητά για πικ-νικ..

Αλεξ

Καθίσε αγάπη μου!

Κάθισα κάτω...

Αλεξ

Σήμερα είναι μια πολύ σημαντική μέρα.. Μετά από όλα αυτά που περάσαμε είμαστε ξανά μαζί για αυτό και εγώ δεν θέλω να χάνω άλλο καιρό..

Με μιας σφυριξε δυνατά και ένα πανέμορφο άσπρο περιστέρι ήρθε προς το μέρος του έκατσε πάνω στον ώμο του Αλεξ και είχε ένα δαχτυλίδι δεμένο με ένα μικρό σκοινί στο πόδι του. Ο Αλεξ το πήρε και άφησε το περιστερι ελεύθερο, αμέσως μετα χτύπησε παλαμάκια και κάποιοι μουσική βγήκαν από τα γύρω δέντρα παίζοντας μια εξεσια μελωδία, ήταν όλα τόσο όμορφα...

Αλεξ

Λοιπόν Νικόλ αγάπη μου δέχεσαι να με παντρευτείς;

Δάκρυα χαράς εβγεναν από τα μάτια μου...

Νικόλ

Ναι δέχομαι να σε παντρευτω...

Ύστερα πήρε το χέρι μου και μου έβαλε την βέρα...

Νικόλ

Έχω και εγώ κάτι σημαντικό να σου πω... Είμαι έγκυος!

Αλεξ

Τι;; Τι μου λες θα γίνω για δεύτερη φορά μπαμπάς;

Νικόλ

Ναι, ναι αγάπη μου..

Αλεξ

Καρδιά μου αυτη είναι η καλύτερη μέρα τις ζωή μου...

Σηκώθηκε και με αγκαλιάσε..


1 χρόνο αργότερα

Με τον Αλεξ παντρευτηκαμε, πλέον ζουσαμε την απόλυτη ευτυχία, μάλιστα αποκτήσαμε και ένα πανέμορφο αγοράκι.. Εύχομαι αυτή η ευτυχία να μην σβήσει ποτέ!!!

ΤΈΛΟΣ

Η ΑπογοήτευσηМесто, где живут истории. Откройте их для себя