ΤΟ ΦΎΛΟ ΤΟΥ ΜΩΡΟΎ

50 8 0
                                    

Έτσι καθόμασταν στον καναπέ, πήραμε και τα παιδιά για να τους πουμε ότι γυρίσαμε και χάρηκαν πολύ.

Αλεξ

Το ξέρεις ότι σήμερα θα μάθουμε το φύλο του μωρού;

Νικόλ

Ναι και ανυπομονώ να πάμε.

Αλεξ

Σε λίγο αγάπη μου περίμενε.

Περιμέναμε, μέχρι που πήγε η ώρα για να φύγουμε.

Είχαμε φτάσει έξω από το νοσοκομείο για να δούμε και να μάθουμε πλέον το φύλο του μωρού.

Αλεξ

Είσαι έτοιμη αγάπη μου;

Με πήρε και με αγκαλιάσε και μου έδωσε ένα φιλί στο μέτωπο.

Νικόλ

Πάνετοιμη!

Έτσι μπήκαμε μέσα και αντικρισαμε τον γιατρό.

Γ.

Γειά σας εσείς έχετε ραντεβού τώρα;

Και μας έδωσε το χέρι του.

Αλεξ

Μάλιστα θα θέλαμε να μάθουμε το φύλο του μωρού.

Και ανταπεδωσα στην χειραψία.

Γ.

Παρακαλώ περάστε μέσα.

Έτσι μπήκαμε μέσα.

Λοιπόν εσείς ξαπλωστε εδώ και σήκωστε λίγο την μπλούζα προς τα πάνω.

Έκανα τις οδηγίες που μου είπε ο γιατρός..

Ύστερα από λίγο μου έκανε τον υπεριχο. Κρατούσα τον Αλεξ δυνατά από το χέρι του και του χαμογελουσα.

Γ.

Λοιπόν βλέπω ακριβώς το φύλο του μωρού σας.... Το μωρό σας είναι κοριτσάκι.

Μόλις ο γιατρός μας ανακοίνωσε τα νέα χαρηκαμε τόσο πολύ.

Νικόλ

Αγάπη μου είναι κοριτσάκι το κοριτσάκι μας.

Και γελούσαμε.

Αλεξ

Ναι αγάπη μου ναι είναι κορίτσι.

Ήμουν τόσο χαρούμενος. Τα συναισθήματα μας ήταν απεραντα νιώθαμε καταπληκτικα θα κρατούσαμε το κορίτσακι μας το δικό μας μωράκι θα ακούμε τα γέλια του και τα κλάματα του θα το μεγαλώνουμε με αγάπη.

Γ.

Λοιπόν αυτό ήταν μπορείτε να φύγετε αα να σας πω ποτέ θα ξαναρθετε για να ξαναδούμε το μωρό.

Αλεξ

Εντάξει γιατρέ.

Ο Αλεξ πήγε να κλείσει το επόμενο ραντεβού για να δούμε το κορίτσακι μας.

Και ύστερα φύγαμε.

Αλεξ

Αγάπη μου μωρό μου εσύ που θα μου κάνεις κορίτσακι λοιπόν πάμε τώρα αμέσως να αγοράσουμε και άλλα ροζουλικα ρουχαλακια για το μωρό μας.

Νικόλ

Ναι, ναι πάμε.

Ύστερα πήγαμε να αγοράσουμε ρουχαλακια. Αγοράσαμε πολλά κόκκινα, κίτρινα, ροζ, μωβ ρούχα και άλλα χρώματα και μετά γυρίσαμε στο σπίτι μας.

Τότε μας πήρε η Μελίνα στο Skype.

Γειά σας παιδιά!

Γειά σου Μελίνα! Είπαμε και οι δύο με μια φωνή.

Έμαθα πως σήμερα θα βλέπατε το φύλο του μωρού λοιπόν τι μας βγήκε;

Τότε κοιταχθηκαμε και οι δύο και είπε ο Αλεξ.

Λοιπόν Μελίνα το παιδάκι μας είναι....κορίτσακι.

Αααα... Αλήθεια; Είμαι σίγουρη ότι θα βγει πανέμορφη! Οχ παιδιά κλείνω εμείνα από μπαταρία θα τα πούμε μετά σας αγαπώ.

Γειά σου Μελίνα.

Αλεξ

Αγάπη μου δεν θέλω να μαλωνουμε ποτέ!

Νικόλ

Πώς σου ήρθε τώρα αυτό;

Αλεξ

Όχι έτσι απλά.

Νικόλ

Στο λέω δεν πρόκειται να μαλωσουμε ποτέ.

Αλεξ

Μμμ.. Ωραία!

Τότε με πήρε και με ξαπλωσε στο καναπέ έβγαλε την μπλούζα του προς τα πάνω αποκαλυπτωντας το σεξυ κορμί του, ξεκουμποσε απαλά το παντελόνι του και με φίλουσε με γρηγους ρυθμούς αγγιζε τα πόδια μου με πάθος το κορμί του ιδρωνε πάνω στο δικό μου με αγάπη το συναίσθημα του ήταν φλωγερο και η ανάσα του καυτή ήταν καυτή ήταν καταπληκτικός.

Τότε μου ψιθύρισε στο αυτί..

Σε θέλω πριγγιπεσα μου είσαι μόνο δική μου μόνο!

Η ΑπογοήτευσηDonde viven las historias. Descúbrelo ahora